Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавна опера - Пловдив, ул. Гладстон 15, Градски дом на културата, За: Пенка Вучкова - главен счетоводител, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 202584, E-mail: office@ofd-plovdiv.eu, Факс: 032 633945

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://operaplovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://operaplovdiv.bg/publicprocurement/details/id/3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е доставката на тромпети и консумативи за музикални инструменти за нуждите на Държавна опера - Пловдив по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1. Доставка на 6 бр. тромпети; Обособена позиция 2. Доставка на консумативи за музикални инструменти нуждите на оркестъра на Държавна опера – Пловдив.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

37300000

Описание:

Музикални инструменти и части за музикални инструменти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнението на поръчката по обособена позиция 1 включва доставка на всички 6 бр. тромпети. Изпълнението на поръчката по обособена позиция 2 ще се осъществява поетапно, като конкретните количества, подлежащи на доставка, ще бъдат определяни от Възложителя в писмени заявки съобразно възникналите потребности. Видовете и прогнозните количества за отделните консумативи са посочени в Указанията за участие в обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Пловдив

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изискванията за изпълнението на поръчката са подробно разписани в Указанията за участие в обществената поръчка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 – Срок за изпълнение на доставката – тежест 40 %. Показател 2 - Предлагана цена – тежест 60 %.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/12/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника. 2. Представяне на участника по Образец №1, в оригинал, подписан и подпечатан от участника. 3. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 4. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (ако е приложимо) - оригинал или нотариално заверено копие. Когато обединението е регистрирано в регистър Булстат, се представя копие на документа за регистрация на обединението. 5. Декларация/ии по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 2. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители тази декларация се представя за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице тази декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Образец № 3). 7. Декларация за подизпълнителите, които ще участват в поръчката, делът на тяхното участие и дейността, която ще извършват, в случаите, когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изготвена по образец № 4 и Декларация за съгласие за участие в поръчката като подизпълнител и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, изготвена по образец № 4а (ако е приложимо); 8. Декларация от участника, че е съгласен с клаузите на проектодоговора /Образец № 5/. 9. Списък на доставките еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка /Образец № 6/ 10. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация или споразумението, с което се създава обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - в оригинал. 11. Техническо предложение /Образец № 7/, подписано и подпечатано от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. 15. Ценово предложение /Образец № 8/, подписано и подпечатано от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Ценовото предложение на участника представлява предлаганата от него цена в лева, с включени ДДС и всички разходи по изпълнение на доставката. Отварянето на офертите ще се извърши на 03.12.2015 г., в 10:00 ч., в кабинета на главния счетоводител на Държавна опера - Пловдив, находящ се в сградата на Градски дом на културата, ул. "Гладстон" № 15, гр. Пловдив.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/12/2015