Версия за печат

BG-гр.Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Медицински университет Проф.д-р Параскев Стоянов Варна, ул. Марин Дринов № 55, За: Светлин Краянчев, Република България 9002, гр.Варна, Тел.: 052 677092, E-mail: sdk@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Медицински университет Проф.д-р Параскев Стоянов Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/PIS.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Разширяване на пожароизвестителната система в сградите на Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“-Варна“. Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител за разширяване на пожароизвестителна система в МУ-Варна, включваща доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на устройства от пожароизвестителна система за нуждите на МУ-Варна. Възложителят ще използва бюджетни средства и собствени приходи за извършване на дължимите плащания по сключения договор.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45312100

Описание:

Работи по инсталиране на пожароизвестителни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Процедурата включва доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на устройства от пожароизвестителна система за нуждите на МУ-Варна, посочена в техническата спецификация (Приложение № 2). Прогнозно количество 4551 мерни единици (брой, линеен метър) от 22 вида дейности и стоки. Посочените количества в конкурсната документация ще служат при оценяване на офертите. Посочената прогнозна стойност е без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Варна

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката, участникът да спазва техническите условия от процедурата и действащите национални "или еквивалентни" стандарти за качество.Да бъдат спазени техническите спецификации и изисквания на възложителя. Предложението на участника трябва да бъде с параметри идентични или по-добри от минималните изисквания на възложителя, посочени в Техническата спецификация (Приложение №2). Участникът следва да оферира единични цени без ДДС на единица от съответния вид дейност/ стока и обща стойност, съгласно приложената Количествено-стойностна сметка. Срок на изпълнение на поръчката - не по дълъг от 25 (двадесет и пет) календарни дни. Гаранционния срок на системата - не по-малък от 3 (три) години. Предложените от участника единични цени и обща стойност трябва да включват всички разходи за изпълнение на поръчката: за труд, материали, механизация, пътни и командировъчни разходи на служителите, допълнителни материали (крепежни, изолационни и др.), печалба, доставка франко съответния обект, складиране, управление и всички други фактори, които влияят върху образуването на тези цени, включително и гаранционна поддръжка. При попълването на Количествено-стойностната сметка сумите се закръглят до втори знак след десетичната запетая. Общата стойност на офертата се образува като сбор от общите цени (произведението на предложената единична цена и заложеното количество) на включените в Количествено-стойностната сметка стоки и дейности. В случай, че в Количествено-стойностната сметка, предложена от участника бъде открита грешка в изчисляването на общата стойност на дадена стока/дейност и/или крайна обща стойност, офертата няма да бъде допусната до оценяване и класиране. В количествено-стойностната сметка не се допуска да бъдат посочвани нулеви стойности или с числа след втория десетичен знак. При наличие на нулеви стойности офертата на Участника ще бъде отстранявана от участие. При наличие на стойности с числа след втория десетичен знак, същите ще бъдат закръглени до втори десетичен знак. Предложените от Участника единични цени на доставяните стоки не подлежат на промяна по време на изпълнение на договора. Изисквания към участниците: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Изисквания за технически възмижности на участника: Участникът следва да представи посочените в раздел III - Допълнителна информация на публичната покана документи, удостоверяващи техническите възможности и квалификация за изпълнение предмета на поръчката, съобразно заложените от възложителя минимални изисквания (посочени и в Приложение №1 към поканата). Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Участникът представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписване на договора. Размера и вида на гаранциите, както и условията за задържането и освобождаването им са посочени в Приложение № 1 към поканата. Участници, чиито оферти не отговорят на изискванията на Възложителя, посочени в публичната покана и приложенията към нея и/или са непълни, няма да бъдат допуснати до оценяване и класиране.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изискуеми документи за участие: 1. Данни за участника - образец (Приложение № 3).2.Попълнена оферта по образец (Приложение №4). 3. Техническо предложение за изпълнение (Приложение № 5) - оригинал. 4. Ценово предложение по образец (Приложение № 6) с приложена Количествено-стойностна сметка (Приложение №6.1.) – оригинал. 5. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника – оригинал или нотариално заверено копие; 6. Списък на доставките или услугите на участника, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата - представя се информация за опита на участника въз основа на изпълнени подобни поръчки през тригодишен период от време. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите, както и доказателство за извършената доставка/услуга (Приложение №7). 7. Валиден сертификат ISO 9001:2008 за управление на качеството за доставка, монтаж и поддръжка и/или сервиз на пожароизвестителни и пожарогасителни системи или еквивалент. 8. Разрешение от Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” – МВР за осъществяване на дейности, свързани с предмета на поръчката и регламентирани в ЗМВР. 9. Декларация-списък на техническите лица, извършващи монтажа и пускането в експлоатация на предложената система, както и осигуряващи гаранционната й поддръжка (Приложение №8). В случай, че посочените от участника технически лица, не са негови служители, към Декларацията-списък се прилага Декларация по чл.51а от ЗОП за ангажираност на експерта (Приложение №8.1).12. Декларация по приложеният към документацията образец по чл.47, ал.9 от ЗОП (Приложение № 9); 12.1. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Приложение 9.1.). 13. Декларация по приложеният към документацията образец по чл.33, ал.4 от ЗОП (Приложение № 12). 14. Декларация по приложеният към документацията образец по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП (Приложение № 10). 15. Документ за внесена гаранция за участие. 16. Декларация за подизпълнители (Приложение №11) - участникът следва да посочи подизпълнителите, ако предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Участникът носи отговорност за качественото изпълнение на работите, за които е ангажирал подизпълнители. 17. Документи на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива – посочени в Приложение №1 от документацията. Поканата, описанието, спецификацията, образец на оферта, образец на ценовата оферта, образци на декларации и проекто-договора са публикувани на посочения в раздел І "адрес на профила на купувача". Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес и телефон на участника на адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55, ет.4, стая № 424 до 17:00 часа на 30.11.2015 год. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложителя и се връща на участника, като това обстоятелство се отбелязва в регистъра. Офертите ще бъдат отворени на 01.12.2015 г. от 10:00 часа в сграда Ректорат на МУ-Варна, адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/11/2015