Версия за печат

BG-Свищов

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ Димитър Благоев, ул. П. Ангелов №17, За: Цветанка Кирова - Директор, РБългария 5250, Свищов, Тел.: 0631 60591, E-mail: soudblagoev@gmail.com, Факс: 0631 60591

Място/места за контакт: СОУ Д. Благоев - град Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blagoevschool.org.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/blagoevschool-47/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на пелети за отопление за нуждите на СОУ „Димитър Благоев” – град Свищов

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

09111400

Описание:

Горива на базата на дърва


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

250 тона

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

СОУ "Димитър Благоев"

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Пелетите да бъдат дървесни, с диаметър до 6 мм, калоричност не по-малка от 18МJ/kg, влажност – не повече от 7%, съдържание на пепел – не повече от 3%, удостоверено със сертификат (документ за качество). Изисквания за технически възможности и квалификация на участника: Участникът трябва да има минимум 1 (един) договор за доставка на дървесни пелети през последната една година, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, придружен от препоръка (референция) за добро изпълнение. Участникът трябва да има на разположение минимум 2 (два) броя собствени или наети МПС за изпълнение на поръчката. Техническите възможности и квалификация на участника се доказват със следните документи: 1.Списък на договори за доставки, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнявани през последната една година - в зависимост от дата на започване дейността на участника, с посочени стойности, дати и получатели, придружен с препоръки за добро изпълнение. 2. Списък – декларация на МПС, съдържаща МПС, с които разполага съответния участник за нуждите на изпълнение на поръчката. Представят се заверени от участника копия на регистрационните талони на транспортните средства. В случай, че МПС не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката (договори за наем и/или за лизинг). Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, документите за договори за доставки и за МПС се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, посоченото по-горе изискване се прилага за обединението/консорциума като цяло. При подписване на договора за възлагане на поръчката участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП и документ за внесена гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на поръчката. Всяка оферта трябва да съдържа, респективно липсата води до отстраняване на участника:1.Подписан и подпечатан списък на всички документи, съдържащи се в офертата; 2.Административни сведения по образец №1; 3.Предложение за изпълнение на поръчката по образец №2; 4.Ценово предложение по образец № 3; 5.Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 6.Документи за техническите възможности и квалификация на участника по образец №9 и образец №10, придружен с надлежно оформени препоръки за добро изпълнение; 7.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки по образец №6; 8.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на упълномощителя и упълномощения, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; 9. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да съдържа информация за представляващия обединението; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор по образец №5.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/11/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Представяне и приемане на офертата: 1.Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя; 2.Офертата трябва да съдържа дата, подпис на оторизираното лице и печат на фирмата/организацията, представяща офертата; 3.При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи; 4.Участникът в процедурата има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата; 5.В офертата се допуска включването на подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта; 6.С подаването на офертата, участникът заявява готовност да изпълни задачата съгласно условията и изискванията, описани в настоящите указания; 7.Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника лично или от упълномощен от него представител, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва: • име и адрес на участника и лице за кореспонденция; • телефонен номер, факс и e-mail адрес на участника; • наименованието на предмета на поръчката; 8.При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаване, и посочените данни се записват във входящ регистър. На участника се издава документ за приемане на офертата; 9.Оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, или скъсан плик, не се приемат и не се разглеждат; 10.Офертите на участниците ще се приемат в канцеларията на СОУ „Димитър Благоев” град Свищов на адрес: гр. Свищов 5250, ул. „Петър Ангелов” № 17, всеки работен ден до датата и часа, посочени в публичната покана; 11.Офертите ще бъдат получени, разгледани и оценени от длъжностни лица (комисия) определени от възложителя; 12. Комисията изготвя протокол, който представя на Възложителя за утвърждаване, заедно с цялата документация по проведената процедура. Срокът на валидност на офертата не трябва да е по-малък от 60 (шестдесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти. Неразделна част от настоящата публична покана са образци на документи, публикувани на горепосочения профил на купувача: http://sop.bg/blagoevschool-47/

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/11/2015