ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обществена поръчка по реда и условията на глава осмa "а" от ЗОП с предмет: „Доставка на клинове за калодки за товарни вагони, за нуждите на „БДЖ – Товарни превози” за едногодишен период”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
44532400 (AA11)
Описание:
Стоманени клинове
(Стомана
)
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Необходимите количества съгласно "Техническата спецификация" - Приложение № 1 към поканата за участие са следните:
1. 4000 броя - до 30 (тридесет) дни след сключване на договора;
2. 4000 броя - до 60 (шестдесет) дни след сключване на договора;
3. 4000 броя - до 80 (осемдесет) дни след сключване на договора.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, ЦРЕСТВ Подуяне, ул. "Майчина слава" 2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертата трябва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или упълномощен представител;
1.1 Административни сведения за участника, попълнени по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 7;
1.2 Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес за кореспонденция, включително електронен - заверен с подпис и печат на учасника;
1.3 Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 8;
2. Доказателства за техническите възможности на участника за изпълнение на поръчката, както следва:
2.1. Валиден Сертификат по ISO 9001:2008, IRIS или друг еквивалентен документ, с обхват на сертификация съответстващ на предмета на обществената поръчка за успешно внедрена система за управление на качеството, издадена на името на производителя. Представя се заверено от производителя копие;
2.2. В случай, че участникът не е производител, той следва да представи оригинален/и или заверен/и от производителя документ/и, доказващ/и правото на участника да предлага и извършва доставки на клиновете за калодки, предмет на обществената поръчка /оторизационно писмо, дистрибуторски договор, пълномощно или друг еквивалентен документ/, заверен за 2015 г. и 2016 г.;
2.3. Документ за оценка за съответствие на предлаганите клинове за калодки с изискванията на Приложение № 1 към поканата за участие - Техническа спецификация на Възложителя (ТО-ТС- 03.09.04 - 2014/01), издаден на базата на изпитания на образци от изделието, проведени от акредитиран орган/ лаборатория, регистриран в страна член на ЕС.
2.4. Декларация от производителя за съответствие на доставяното изделие с Приложение № 1 към поканата за участие - Приложение № 3;
2.5. 3 /три/ броя чертежи на клиновете за калодки, заверени от производителя за текущата година;
3. Техническо предложение, съобразено с изискванията на Приложение № 2 - Изисквания за количества, срок и място на доставка, изготвено по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 4.
Продължава в раздел "Допълнителна информация" от публичната покана.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
4. Ценово предложение изготвено по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 5;
5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП, относно приемане на условията на Приложение № 6 към поканата проект на договор, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 10;
6. Декларация по по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 11;
7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 9.
Всички представени документи към офертата, които не се изискват в оригинал или с нотариална заверка, следва да бъдат представени в заверен препис с гриф "Вярно с оригинала", подписани и подпечатани от лицето/лицата, които представляват участника или от лице, изрично упълномощено от същия да го представлява в настоящата обществена поръчка, което се удостоверява с нотариално заверено пълномощно /в оригинал/.
Когато участникът в обществената поръчка е чуждестранно лице докумените по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представят в официален превод, а всички останали документи, които са представени на чужд език се придружават с превод на български език.
Приложенията към поканата са достъпни на електронната страница на БДЖ –http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.
Офертата на участника, заедно с приложените към нея необходими документи, да се представи в деловодството на "БДЖ -Товарни превози" ЕООД, в запечатан непрозрачен плик с надпис:
До „БДЖ–Товарни превози” ЕООД, гр. София 1080, ул. Иван Вазов №3 - "Оферта за участие в обществена поръчка с предмет: „Доставка на клинове за калодки за товарни вагони, за нуждите на „БДЖ – Товарни превози” за едногодишен период".
Изписва се името на участника, адрес, лице за контакт, факс, e-mail и телефон /GSM/ за връзка с лицето за контакт.
При сключване на договора, определеният за изпълнител участник следва да представи:
1. Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен участника, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя - оригинал или нотариално заверено копие;
2. Декларация/ии за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - оригинал/и, подписана/и от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП;
3. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 /пет/ % от общата стойност на договора, учредена в полза на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал или парична сума, внесена по банковата сметка на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД в: УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61. BIC: UNCRBGSF, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора.
Лица и телефони за контакт: Марио Балашев - по въпроси, свързани с документите в поканата - 0882 513789, а по техническата част - инж. Петя Николова - 0884 581811.
Датата на провеждане на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 30.11.2015г. от 11:00 часа в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, на адрес: гр. София, ул."Ив. Вазов" № 3. На заседанието могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: