ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Български пощи ЕАД, ул. Акад. Стефан Младенов № 1, бл. 31, За: Тодор Мархолев, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493149, E-mail: t.marholev@bgpost.bg, Факс: 02 9625329
Място/места за контакт: Дирекция Правна дейност
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgpost.bg/?cid=277.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Абонаментно обслужване на машини в СП „БФН” с 2 обособени позиции кaктo следва :
Обособена позиция 1 – „Абонаментно обслужване на 4-цветна офсетова машина за печат на пликове в Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика” към „Български пощи” ЕАД ”
Обособена позиция 2 - „Пълно абонаментно сервизно обслужване на 1 брой печатаща машина Xerox Work Centre 7428“ в Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика” към „Български пощи” ЕАД ;
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50000000
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозна стойност за Обособена позиция І -„Абонаментно обслужване на 4-цветна офсетова машина за печат на пликове в Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика” към „Български пощи” ЕАД ” - 1200,00 лв. без ДДС, съгласно Техническо задание за Обособена позиция І;Прогнозна стойност за Обособена позиция IІ - „Пълно абонаментно сервизно обслужване на 1 брой печатаща машина Xerox Work Centre 7428“ в Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика” към „Български пощи” ЕАД - 1000,00 лв.без ДДС, съгласно Техническо задание за Обособена позиция IІ.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика” /СП”БФН”/ към „Български пощи” ЕАД, находящо се на адрес: гр.София 1612, р-н Красно село, ул. „Хайдушка поляна” № 8.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на възложителя, посочени в Техническите изисквания към поканата ( Приложение № 1). Към офертата участниците трябва да представят:
1. Данни за участника, който прави предложението – справка за административни сведения за участника /Приложение № 2/;
2. Техническо предложение /Приложение № 3/;
3. Ценово предложение – участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с изискванията на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение № 4/;
4. Декларация за приемане условията на проекта на договор /Приложение № 5/.
Документи, представени от участника избран за изпълнител при подписване на договора:
- Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП;
- Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3(три0) на сто от общата цена по договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в 30 (тридесет) дневен срок от изтичане на срока му на действие и окончателното изпълнение на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, без да се дължи лихва от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
В случай на прекратяване на договора по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, гаранцията за изпълнение на договора не се възстановява.
В случай на неизпълнение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на други задължения по този договор, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да задържи съответна част от гаранцията за изпълнение на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, в 11:00 часа на първия работен ден, следващ деня на приемането на офертите. Възложителят осигурява пълен достъп, по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в Раздел "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: