ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на обзавеждане за изпълнение на проект “Създаване на Център за деца с хронични заболявания (аутизъм, церебрална парализа, онкохематологични и сърдечно-съдови заболявания, хранителни разторойства) и обучение на членове от техните семейства за предоставяне на специализирани грижи“ в УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39000000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1 от документация - публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151118oKwR3355317
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За да бъдат разгледани, оценени и евентуално – приети, офертите трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице във формата на копие, заверено от участника с неговия подпис и печат.
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
2.1. Срок за доставка– до 10 дни от сключване на договора;
2.2. Участниците следва да предложат гаранционен срок минимум 12 месеца и срок на гаранционна реакция до 24 часа от уведомяване за повреда;
3.3. Техническа спецификация (описание) на предложените стоки, съответстващи на описанието, обема и минималните технически изисквания, зададени от възложителя и брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените изделия. За доказване на съответствието на предложените изделия с изискванията на техническата спецификация ще бъдат използвани само представените брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки.
3.4. Изисквани сертификати за качество: ISO 9001:2008 за участника.
4. Ценово предложение съдържащо:
4.1. Предложена единична цена с включена доставка за всеки артикул от спецификацията и обща цена за изпълнение на поръчката – с и без ДДС.
4.2 Плащането се извършва по банков път, въз основа на издадена фактура, до 30 дни след доставка.
5. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.
6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата;
7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП;
8. Участникът да има минимум 3 /три/ договора за доставка, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката се разбират договори за доставка на обзавеждане. Това минимално изискване се доказва с представяне на следните документи: Справка – декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружен от заверени от участника копия на удостоверения за добро изпълнение /минимум 3 три/ или други доказателства по чл. 51, ал.4 от ЗОП, относими за най-малко три договора..
9. Декларация за съгласие с проект на договор.
Участниците следва да оферират фабрично ново обзавеждане.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Съгласно критерии описани в Методика за оценка на офертите публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151118oKwR3355317
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част от настоящата публичната покана са Приложение № 1 Техническа спецификация, Методика и Образец на ценово предложение и Проект на договор, които са достъпни на Профила на купувача.
Датата, часът и мястото на отваряне на офертите са: на 30.11.2015г. от 09:45 часа в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
На основание чл.16г, ал.3, обществената поръчка е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Отварянето на офертите ще се извърши при условията по чл.68, ал.3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: