Версия за печат

BG-гр. Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: г-н Тодор Ганчев;, Р. България 4000, гр. Пловдив, Тел.: 032 602849, E-mail: todor.ganchev@gmail.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151118zJei3331489.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на медицинска апаратура, необходима за изпълнение на проект “Създаване на Център за семейно планиране и превенция на репродуктивно здраве в детско-юношеска възраст 10 – 19 години“ в УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД, гр. Пловдив“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

38510000, 33100000

Описание:

Микроскопи
Медицинско оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1 от документация - публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151118zJei3331489

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

62920 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице във формата на копие, заверено от участника с неговия подпис и печат. 2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо: 2.1. Срок за доставка: до 20 календарни дни от подписването на договор за обществена поръчка. 2.2. Гаранционен срок – не по-малко от 24 месеца. 2.3. Време за гаранционна реакция при повреда - не по- голям от 24 часа от подаване на сигнал за повреда. 2.4. Срок за отстраняване на повреда при необходимост от смяна на основни възли и детайли – не повече от 14 дни от датата на уведомяване за възникналата повреда; 2.5. Посочване на производител, марка и модел на предлаганата медицинска апаратура, придружени с инструкции за употреба на български език; 2.6. Оторизационно писмо от производителя (когато участникът не е производител), издадено на името на участника за изпълнение на поръчката. Възложителят не изисква друго оторизационно писмо, ако участникът може да представи оторизационно писмо по чл. 33а, ал.2 от ЗОП. Оторизационното писмо се представя във вид на ксерокопие, заверено от кандидата. В случай, че документа е на чужд език трябва да се представи и в официален превод. 2.7. Техническа спецификация (описание) на предложените стоки, съответстващи на описанието, обема и минималните технически изисквания, зададени от възложителя и брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените изделия. За доказване на съответствието на предложените изделия с изискванията на техническата спецификация ще бъдат използвани само представените брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки. 2.8. Изисквани сертификати за качество: Сертификат за ISO 9001:2008 за участника и Сертификат ISO 13485: 2003 за производителя. 3. Ценово предложение трябва да съдържа най-малко: 3.1. Предложена цена за всички апарати от спецификацията с включена доставка и пускане в експлоатация. Участникът задължително трябва да оферира всички номенклатурни единици включени в поръчката. Предлага се единична цена за всеки номенклатурен ред и обща цена за поръчката (с и без ДДС). 3.2 Плащането се извършва по банков път, въз основа на издадена фактура до 30 дни след доставката. 4. Разходите свързани с правилното функциониране на апаратурата и техническата й изправност, като сервизна поддръжка, профилактика, ремонти и доставка на необходимите за работа на техниката консумативи са за сметка на участника, който е длъжен да ги осигурява за целия гаранционен срок. 5. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите. 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП; 8. Участникът да има минимум 3 /три/ договора за доставка, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката. Под сходен с предмета на поръчката се разбира договор за доставка на медицинска апаратура. Това минимално изискване се доказва с представяне на следните документи: Справка – декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружен от заверени от участника копия на удостоверения за добро изпълнение /минимум 3 три/ или други доказателства по чл. 51, ал.4 от ЗОП /относими за минимум 3 договора/. 9. Декларация за съгласие с проект на договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Съгласно критерии описани в Методика за оценка на офертите публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151118zJei3331489

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/11/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Неразделна част от настоящата публичната покана са Приложение № 1 Техническа спецификация, методика и Проект на договор, които са достъпни на Профила на купувача . Датата, часът и мястото на отваряне на офертите са: на 30.11.2015г. от 09:15 часа в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66. Отварянето на офертите ще се извърши при условията по чл.68, ал.3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/11/2015