ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на офис-мебелно (немедицинско) обзавеждане за изпълнение на проект "Създаване на Център за семейно планиране и превенция на репродуктивно здраве в детско-юношеска възраст 10 – 19 години" в УМБАЛ "Свети Гепрги" ЕАД, гр. Пловдив“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39200000, 39000000
Описание:
Обзавеждане
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1 от документация - публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151118NwjO3323120
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице във формата на копие, заверено от участника с неговия подпис и печат.
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
2.1. Срок за доставка– до 15 дни от сключване на договора.
2.2. Срок на гаранционна реакция за отстраняване на проявени дефекти – до 24 часа от уведомяването;
2.3. Техническа спецификация (описание) на предложеното офис-мебелно (немедицинско) обзавеждане, съответстваща на описанието, обема и минималните технически изисквания, зададени от възложителя и брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки. За доказване на съответствието на предложените изделия с изискванията на техническата спецификация ще бъдат използвани само представените брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки.
2.4. Изисквани сертификати за качество: ISO 9001:2008 за участника.
2.5. Гаранционен срок на предложеното офис-мебелно (немедицинско) обзавеждане – не по-малко от 12 месеца;
3. Ценово предложение със следното минимално съдържание:
3.1. Предложена цена за доставка – за всеки артикул от спецификацията и обща цена – с и без ДСС.
3.2 Плащането се извършва по банков път, въз основа на издадена фактура, до 30 дни след доставка.
4. Участникът да има минимум 3 /три/ договора за доставка, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката. Това минимално изискване се доказва с представяне на следните документи: Справка – декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружен от заверени от участника копия на удостоверения за добро изпълнение /минимум 3 три/ или други доказателства по чл. 51, ал.4 от ЗОП, относими за минимум 3 договора.
5. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.
6. Декларация за съгласие с проект на договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Съгласно критерии описани в Методика за оценка на офертите публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151118NwjO3323120
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част от настоящата публичната покана са Приложение № 1 Техническа спецификация, методика и Проект на договор, които са достъпни на Профила на купувача .
Датата, часът и мястото на отваряне на офертите са: на 30.11.2015г. от 09:00 часа в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
Отварянето на офертите ще се извърши при условията по чл.68, ал.3 от ЗОП.
На основание чл.16г, ал.3, обществената поръчка е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: