Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Районна здравноосигурителна каса - гр. Силистра, ул. "Партений Павлович" № 3; ПК 237, За: Стоян Митев Стоянов; Румен Димитров Атанасов, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 812151; 086 812142, E-mail: silistra@nhif.bg, Факс: 086 812143

Място/места за контакт: РЗОК - гр. Силистра

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/598.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за обслужване на персонала на РЗОК - Силистра от служба по трудова медицина /СТМ/ 1. Изпълнение на дейностите по чл. 25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), съгласно условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина залегнали в Наредба № 3 (обн. ДВ, бр.14/2008г). 2. Конкретни параметри на услугата, извършвана от СТМ: 2.1 Изпълнение на всички изисквания осъществявани от СТМ в съответствие със ЗЗБУТ и Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. 2.2 Организиране и извършване на профилактичени прегледи и изследвания, както следва: - преглед от специалист по «Вътрешни болести» ( обстоен преглед, ЕКГ, ехография на вътрешни органи); - лабораторни изследвания (ПКК, триглицериди, общ холестерол и кръвна захар); - преглед от специалист по « Очни болести». Възложителят заплаща реално извършените прегледи по т.2.2.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

85147000

Описание:

Услуги по трудова медицина


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обслужване на служителите на РЗОК - Силистра от служба по трудова медицина /СТМ/ - 43 служители. Числеността се коригира съобразно броя на напуснали или освободени и новоназначени служители в РЗОК - Силистра, за което възложителят уведомява изпълнителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

РЗОК гр. Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Юридически или физически лица, регистрирани по Търговския закон, по Закона за кооперациите или по Закона за юридическите лица с нестопанска цел, както и от дружества по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, за обслужване на работещи. 2. СТМ да са регистрирани в МЗ, съгласно чл.25в, ал.1 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), в съответствие с изискванията на чл. 25б от ЗЗБУТ. Изпълнение на задължителния минимум от дейности по чл.25а ЗЗБУТ и раздел ІІ от Наредба №3 / 25.01.2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите трудова медицина, включващо: 3. Консултиране и подпомагане на работодателя при организирането на : 3.1 предварителни медицински прегледи на новопостъпилите работници и служители за пригодността им за дадения вид работа като СТМ предлага вида на специалистите, извършващи прегледите и необходимите изследвания. 3.2 Периодични медицински прегледи и изследвания за ранното откриване на изменения в организма в резултат от въздействия на работната среда и трудовия процес като СТМ предлага: - списък на професиите и длъжностите, подлежащи на задължителни периодични медицински прегледи и изследвания; - вида на медицинските специалисти, които ги извършват; - честотата на провеждане на периодичните медицински прегледи и изследвания. 4. Предоставяне на информация на медицинските специалисти, извършващи периодичните прегледи, по отношение на идентифицираните опасности и установения риск за здравето и безопасността на работещите. 5. Уведомяване на избрания общопрактикуващ лекар за заболявания или отклонения във физиологичните показатели на работещия, които се нуждаят от диагностично уточняване или лечение по нормативно установения за това ред. 6. Изготвяне на заключение за пригодността на работещия да изпълнява даден вид работа. 7. Изготвяне на Анализ на здравното състояние на работника/ служителя и връзката му с условията на труд. 8. Водене на здравни досиета на електронен и хартиен носител, за проследяване на здравното състояние на всеки работник/ служител. 9. Участие в извършването на оценката на риска, съгласно изискванията на нормативните актове. 10. Разработване и предлагане на мерки за предотвратяване, отстраняване или намаляване на установения риск 11. Оценяване ефективността на предприетите от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ мерки. 12. Разработване и участие в изпълнението на програми за обучение на персонала. 13. Организиране и провеждане обучението на работещите по оказване на първа помощ, самопомощ и взаимопомощ във връзка с конкретните особености на работното място 14. При запитване предоставят информация на работещите за здравните рискове, свързани с работата им и дават индивидуални съвети във връзка с безопасността и здравето на всеки. 15. Подпомагане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при разработването на правила и норми за изпълнение на нормативно установените изисквания по безопасност на труда, както и ГУТ при осъществяване на дейността им по чл.29 от ЗЗБУТ. Организиране и извършване / самостоятелно или чрез подизпълнител/ на необходимите задължителни профилактични прегледи и изследвания, съгласно чл.11, ал.2, т.1б от Наредба №3 на служителите на РЗОК-Силистра, както следва: - преглед от специалист по „Очни болести” ; - преглед от специалист по „Вътрешни болести” ( обстоен преглед, ЕКГ, ехография на вътрешни органи ); - лабораторни изследвания ( ПКК, триглицериди, общ холестерол и кръвна захар ).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/11/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 27.11.2015г. в 10,00 часа в сградата на РЗОК-Силистра, ул. Партений Павлович № 3, стая 311

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/11/2015