Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Надежда Костадинова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: n_kostadinova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/0b3e58d0f1076cc1097d8216992efbfb.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Техническо заснемане, конструктивно обследване, изготвяне на технически паспорт и изготвяне на инвестиционен проект за преустройство на сграда за нуждите на Административен съд – Велико Търново, находяща се на ул. „Иван Вазов“ №1“ Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител за извършване на услуга, включваща: • Техническо заснемане и възстановяване на проектната документация – част Архитектура на съществуващата сграда. • Изготвяне на конструктивно-техническа експертиза/доклад, въз основа на извършено пълно конструктивно обследване за установяване на действителното състояние на носещите конструктивни елементи на сградата и техническите им характеристики, свързани с изискванията на чл.169 от ЗУТ на сграда, намиращ се в гр. Велико Търново, ул. „Иван Вазов“ № 1; • Изработване на технически паспорт на сградата; • Изработване на инвестиционни проекти във фаза „Идеен проект“ и „Работен проект“ за преустройство на съществуващата сграда. С Акт за публична държавна собственост № 4292/07.11.2013г., на Министерство на правосъдието е предоставен за управление за нуждите на Административен съд- Велико Търново, недвижим имот в гр.Велико Търново, ул. „Иван Вазов“ № 1, представляващ поземлен имот с идентификатор № 10447.511.416 с площ от 467 кв.м, по кадастралната карта и кадастрални регистри на гр.Велико Търново, заедно с построената сграда в имота. Съгласно наличните данни четириетажната масивна сграда / четири надземни и два подземни етажа/ е построена през 1935 г. и е паметник на културата от местно значение. Сградата има два входа, с лице към две улици, собствен гараж и паркоместа разположени в парцела. Централния вход към административната сграда е от север, от кръстовището между ул „Иван Вазов“ и ул. „Н.Пиколо“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71200000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

46000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Велико Търново, ул. "Иван Вазов" № 1

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно действащата нормативна уредба в областта на проектирането и строителството в Република България, обследването на строежите се извършва от консултант, получил удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, или от проектанти с различни специалности и пълна проектантска правоспособност. В тази връзка, когато: 1. Участникът е консултант, в състава му се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10 по ЗУТ. Участникът следва да притежава валиден лиценз за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ (когато е лице, регистрирано в Република България) или документ съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ (когато е чуждестранно лице, нерегистрирано в Република България). Наличието на това обстоятелство се удостоверява с копие от: валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор с приложен към него заверен списък на физически правоспособните лица, чрез които се извършва дейността или документ, удостоверяващ правото на Участника или на неговия подизпълнител да упражнява дейността по чл.166 ал.2 от ЗУТ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участникът следва да представи списък на експертите, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката. Списъкът трябва да съдържа информация за име, образование, квалификация, професионален опит и заемана позиция в екипа за всеки експерт. 2. Участникът е проектант по смисъла на чл. 162 от ЗУТ, в състава се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10, както и проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност, за оценка на останалите характеристики на строежите по чл. 169, ал. 1 – 3 от ЗУТ. Списък на експертите - проектанти с пълна проектантска правоспособност, по съответните части на проекта, съгласно описанието на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Екипът на Участника трябва да включва минимум следните експерти: Ръководител на проектантския екип Проектант по част Архитектура Проектант по част Конструкции Проектант по част Водоснабдяване и канализация Проектант по част Топлотехника, отопление, вентилация и климатизация Проектант по част Електротехника, силнотокови и слаботокови ел.системи, електрообзавеждане Проектант по част „Енергийна ефективност“ Проектант по част „План за безопасност и здраве“ Проектант по част „Пожарна безопасност“ Проектант по част „План за управление на отпадъците“ Други експерти, част от проектантския екип по преценка на Участникът. Експертът с професионална квалификация „Архитект“ следва да представи удостоверение за вписване в публичен регистър на лицата, които имат право да извършват дейности, съгласно чл. 165 от Закона за културното наследство. При изпълнение на поръчката всички дейности трябва да се извършват от лица, притежаващи съответната професионална квалификация и пълна проектантска правоспособност, отговаряща на нормативните изисквания за конкретната дейност. На основание чл. 49 от ЗОП, участниците следва да докажат, че предложените от тях лица притежават пълна проектантска правоспособност посредством копие от документ, удостоверяващ пълна проектанстка правоспособност, позоваване на съответния регистър, ако е публичен и/или др. За всеки експерт, включен в екипа за изпълнение на поръчката, трябва да се представи Декларация за съгласие за участие на експерт, подписана от съответния експерт. Подробни изисквания относно начина на изпълнение на поръчката и методиката за определяне на комплексната оценка на офертите се съдържат в документацията за участие в процедурата към настоящата публична покана, публикувана в сайта на МП в профила на купувача.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 - Техническа оценка (ТО) - с относителна тежест 60%. Показател 2 - Финасова оценка /предложена цена/ (ФО) - с относителна тежест 40%.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/11/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Документите в офертата трябва да съдържат дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 26.11.2015 г. от 11:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1). Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/11/2015