ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на ГСМ (двигателни масла, трансмисионни масла, хидравлични масла, спирачна течност, консистентни смазки /грес/, антифриз, течност за чистачки) и смяна на маслен, въздушен и горивен филтър и масло, необходими за функционирането и експлоатацията на МПС и друга техника, собственост на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
09211000
Описание:
Смазочни масла и препарати
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол. Честотата на смяна на консумативите (маслен, въздушен и горивен филтър и масло) трябва да съответства с препоръките на завода производител, за съответния (марка, модел) автомобил.
Общата цена за изпълнение на поръчката се формира на база на единичните цени съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя, по видове и количество заявени гориво смазочни материали и действително изпълнени доставки и извършени смени на консумативи.
Стойността на поръчката се определя в лева, без включен ДДС и не може да надвишава 65 999.99 лева (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и 99 ст.) без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Централен склад на ВиК ЕООД гр. Ямбол или пункт за смяна на масла на изпълнителя
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците трябва да са производители и/или оторизирани дистрибутори на предлаганите продукти. Участниците да разполагат със собствен или нает пункт за смяна на масла на територията на град Ямбол. Участниците да разполагат с необходимото техническо оборудване за изпълнение на обществена поръчка. Стоките, предмет на поръчката трябва да бъдат доставяни в оригинални опаковки от производителя и да са придружени с документи, удостоверяващи тяхното съответствие, произход и качество.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Изисквания към определяне на цената, начина и срока на плащане: Участниците посочват във финансовото предложение цени без включен ДДС. Посочените цени трябва да включват опаковката и всички разходи по доставката. Начин и срок на плащане – по банкова сметка на Изпълнителя в срок не по – малък от 30 (тридесет) дни от датата на издаване на фактурата.
Изисквания по доставката: Всяка доставка се изпълнява след писмена заявка от Възложителя. Доставката на изделията да бъде в оригинални опаковки на производителя.
Общи изисквания при изготвяне и представяне на предложенията: Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език. Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани. Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..”.
Офертата трябва да съдържа: 1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2) Представяне на участника – попълнен и подписан образец (Приложение № 1), с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка; 3) Документ доказващ, че участникът е производител или оторизиран дистрибутор на стоките, предмет на обществената поръчката; 4) Декларация от участника, че разполага с пункт за смяна на масла на територията на град Ямбол за изпълнение на поръчката, като се посочи адрес на пункта и телефон за контакт. Към декларацията се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства (напр. копие/я от нотариалния акт за собственост на пункта, разрешение за ползване или друг документ, от който да е видно, че участникът има на разположение посочения ресурс); 5) Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнението на обществената поръчка; 6) Техническо предложение -по образец /Приложение № 2 /; 7) Ценово предложение - по образец /Приложение №3/.
Офертата да се представи в запечатан непрозрачен плик, като техническото и ценовото предложение трябва да са отделно. Офертата се подава лично, по пощата или чрез куриерска служба в деловодството на “ВиК” ЕООД на адрес: гр. Ямбол 8600, ул. “Д-Р П. Брънеков” № 20. Върху плика да се посочи предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Отварянето на офертите ще се извърши на 26.11.2015г. в 10:00 часа в конферентната зала № 2 на централното управление на "ВиК" ЕООД - Ямбол, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: