Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Болница Лозенец, ул. Козяк, №1, За: Григор Манчев, България 1407, София, Тел.: 02 9607270, E-mail: hq@uni-hospital.government.bg, Факс: 02 9624771

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lozenetz-hospital.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=57&order_id=15.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Доставка на канцеларски материали, принадлежности за офиса, консумативи за компютърна и размножителна техника, печатни форми на медицинска и административна документация”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30125100, 30125110, 24910000, 30141000, 30191000, 30194100, 30195900, 30195910, 30199110, 30199230, 30199330, 35123400, 39224340, 42994220, 30197321, 30197130, 30197630, 30197330, 30197320, 30197100, 30197621, 30197620, 30197643, 30192000, 30192320, 30192100, 30192900, 30192170, 30192125, 30192113, 30192130, 30192134, 30192133, 30192111, 30192121, 30192800, 30192350, 22000000, 30237320, 30234300, 30234400, 30237132, 30237410, 30237000, 30237280, 30237460, 30197220, 18937100, 39241200

Описание:

Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Лепила
Калкулатори
Офис оборудване, без мебелировка
Чертожни линии (шаблони)
Бели дъски и магнитни дъски
Бели дъски
Индиго
Пощенски пликове
Безконечна хартия за компютърни принтери
Идентификационни знаци (баджове)
Кошчета за боклук
Принадлежности за ламиниране
Антителбод
Кабърчета
Хартия за печатане
Перфоратори
Телбод машинки
Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Блоклиста за флипчарт
Хартия за писане
Фотокопирна хартия
Принадлежности за офиса
Ленти за принтери
Гуми за триене
Средства за коригиране
Табла за съобщения
Маркери
Пълнители с мастило
Моливи
Поставки за моливи
Острилки за моливи
Намастилени тампони
Химикалки
Самозалепващи се етикети
Ленти за касови апарати с фискална памет
Печатни материали и свързани с тях продукти
Дискети
Компактдискове (CD)
Универсални цифрови дискове (DVD)
Интерфейси с универсална серийна шина (USB)
Компютърна мишка
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Захранващи устройства
Компютърни клавиатури
Кламери
Торбички, използвани за амбалаж
Ножици


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

“Доставка на канцеларски материали, принадлежности за офиса, консумативи за компютърна и размножителна техника, печатни форми на медицинска и административна документация” Обособена позиция I. Консумативи размножителна техника Обособена позиция II. Канцеларски материали Обособена позиция ІII. Принадлежности за офиса Обособена позиция IV. Книги, специализирани бланки, фишове, дневници и други печатни формуляри /по образец/ Обособена позиция V. Консумативи за компютърна техника Обособена позиция VI. Кламери Обособена позиция VII. Пликове Обособена позиция VIII. Ножици

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Допълнителни условия: 1. Поръчката за обособени позиции III, IV, V, VI, VII и VIII е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. 2. В случаите по чл. 16г ал. 5 от ЗОП заявления или оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена. 3. Заявленията или офертите на лицата по чл. 16г ал. 6 от ЗОП се разглеждат само ако няма: - кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или - участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. 4. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка по чл. 16г ал. 1 от ЗОП или за обособена позиция по чл. 16г ал. 2 от ЗОП, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г ал. 7 от ЗОП. Изисквания към участниците: 1. Участниците трябва да имат опит в доставката на консумативи по предмета на поръчката. 2. Участникът трябва да представи брошури и каталози, доказващи вида, качеството и съответствието на оферираните продукти с изискванията на Възложителя, записани в техническата спецификация. 3. Участникът трябва да може да осигури необходимите количества на оферираните продукти за целия срок на договора. 4. Участникът трябва да достави оферираните консумативи за компютърна и размножителна техника с остатъчен срок на годност не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставка на съответния артикул /изисква се само за обособена позиция I/. 5. В случаите по чл. 16г ал. 1 и 2 от ЗОП кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в заявлението или в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Участникът трябва да може да изпълни 80 на сто от предмета на поръчката/ обособената позиция със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г ал. 7 от ЗОП /за обособени позиции III, IV, V, VI, VII и VIII/. Участниците могат да посочат без ограничения ползването на подизпълнители. Участниците следва да представят предложение, което покрива напълно (100 %) посочените в Техническата спецификация минимални технически характеристики (изисквания) по всички подпозиции. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на изисквания, посочени в настоящата документацията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/11/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в един запечатан непрозрачен плик. Документи се подписват от лицата представляващи участника или от изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица, което се прилага към офертата. Копията от документи се заверяват с “Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на участника. Неподписани и/или незаверени докумени не се считат за част от офертата на участника. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, дата и час на получаване. На участника се издава входящ номер. Оферти представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, или скъсан плик, не се приемат и не се разглеждат. Офертите се приемат в отдел „Деловодство и архив“ на Болница „Лозенец“, гр. София, ул. „Козяк“ № 1, всеки работен ден от 08.00 до 16.30 ч. до 16.30 часа на 26.11.2015г. При писмено искане, направено до три дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, възложителят най-късно на следващия ден ще публикува в профила на купувача писмени разяснения по условията на обществената поръчка. Офертите ще бъдат получени, разгледани и оценени от назначена от Възложителя комисия, която съставя протокол и го представя на Възложителя за утвърждаване. Допълнителна информация за изпълнение на поръчката, документацията, техническата спецификация, проекто-договор и образци на документи са публикувани на посочения интернет адрес на възложителя: http://www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=57&order_id=15 С определения за изпълнител участник се сключва писмен договор. При сключване на договора, определеният за изпълнител участник представя документи за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП и Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, гаранция за изпълнение в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора. Офертите на участниците ще бъдат отворени и разгледани от комисия, определена със заповед на възложителя, в 10:00 часа на 27.11.2015г. в административната сграда на Болница „Лозенец“, гр. София - 1407, ул. „Козяк” № 1

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/11/2015