ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Изпълнителна агенция Морска администрация (ИАМА), ул. Дякон Игнатий № 9, За: Петър Иванов - дирекция Международни и национални регулации на корабоплаването, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02930 0910, E-mail: bma@marad.bg, Факс: 02930 0920
Място/места за контакт: Изпълнителна агенция Морска администрация
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: marad.bg.
Адрес на профила на купувача: marad.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извънгаранционна поддръжка на Националната информационна система SafeSeaNet”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72600000
Описание:
Услуги по оказване на помощ и консултации в областта на компютърните системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
поръчката обхваща извънгаранционна поддръжка на информационна система SSN
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на Р. България,град Варна, бул. „Приморски” № 5 (сградата на дирекция „Морска администрация – Варна”)
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на изискванията на чл. 9, чл. 46 от ЗОП и на изискването за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.
2. В процедурата не може да участва участник, който:
2. 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:
а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;
б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;
г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;
д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;
3. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници:
3.1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;
3.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
Участниците изготвят офертата си, както следва
1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Участникът представя декларация – по образец.
2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите за регистрация).
3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - образец
4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият
5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, а именно:
5.1. списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Минимално изискване – предоставени две услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Минимални изисквания - съгласно документацията, публикувана в профила на купувача.
5.2. Участникът следва да разполага с екип от специалисти, както следва:
5.2.1. Бизнес и системен архитект и 5.2.2. Администратор на база данни
Минимални изисквания - съгласно документацията, публикувана в профила на купувача.
5.3. Участникът следва да разполага с валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен) с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката.
5.4. Участникът следва да разполага с валиден сертификат за въведена система за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 (или еквивалентен) с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката
6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. - образец;
7. Административни сведения, срок на валидност на офертата, подписан от участника – образец № 1
8. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители;
9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор;
10. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. – приложение № 1 към Образец № 1.
11. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - образец
Участниците представят техническо и ценово предложение.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на офертите е публично и ще се извърши на 25.11.2015 година, 14.00 часа, в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. "Дякон Игнатий" № 9, заседателна зала, ет. 8. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата. Комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения.
Възложителят предоставя пълен достъп до документацията по електронен път в профила на купувача. Документацията се предоставя безплатно на адрес: www.marad.bg.
Към офертата участниците представят и:
1 Декларация по чл. 33, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (в случай че е приложимо) – образец № 15;
2. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – образец № 16;
3. Декларация по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец № 17;
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: