ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката e доставка на 250 т. хидратна вар за неутрализиране киселинността на рудничните води, подробно описана в техническата спецификация на Възложителя, приложение №1 към настоящата покана, което може да бъде намерено в профила на купувача.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
24000000
Описание:
Химически продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
DDP складови бази на Възложителя находящи се на територията на рудник „Трояново – 1”, с. Трояново, рудник „Трояново – север”, с. Ковачево и рудник „Трояново – 3”, с. Медникарово, съгласно Инкотермс 2010.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация.
2. Участникът да декларира производител и страна на произход на предлаганата стока.
3.Участникът да представи валиден сертификат на производителя по ISO 9001: 2008 или еквивалент с обхват и производство на вар. /доказва се с копие на сертификата с превод на български език/.
4. Срок за изпълнение на поръчката – 2 години от датата на подписване на договора, по заявка на Възложителя (звено "Екология"). Срок за изпълнение на конкретна заявка - до 5 календарни дни, считано от датата на получаване на заявката. Възложителят не е длъжен да заяви и получи цялото количество по договора и не носи отговорност за това.
Гаранционният срок на годност и жизнен цикъл е 12 месеца, считан след датата на доставка. Към момента на доставката на стоката трябва да не е изчерпан повече от 30% от срока й на годност.
5. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата е по образец на Възложителя.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 27.11.2015 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: