ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Кратко описание на предмета на обществената поръчка - реконструкция на подпорна стена на общински път PER 603 с дължина 30м, възстановяване на тротоара в участъка пред стената, като ще се изпълняват нова тротоарна настилка и бордюри. Участъкът се намира в регулационните граници на с. Светля, община Ковачевци, пред лицето на УПИ V-278.
Стената ще се изпълнява от следните строителни материали: бетон клас В30, подложен бетон клас В10, Ст. А І – Ф и Ст. АІІІ – N, тато се изпълняват деформационни фуги през 6м. Армирането и бетонирането на фундамента се предвижда за цяла секция без прекъсване. Тротоарът ще бъде с габарит 1.50м. Бордюрите се поставят и нареждат върху основа от бетон В10. Те се укрепват чрез запълване на фугите с цименто - пясъчен разтвор, след като са проверени чрез нивелация.
При изпълнението на всички СМР, освен одобрения технически проект, да се спазва „Техническа спецификация 2014” на АПИ и ПИП на СМР за изпълнение на пътища и улици, строителни конструкции и земни работи.
По време на работа строго да се спазват техническите правила по охрана на труда и пожарна безопасност.
Подробно описание на изпълнението на обекта - в техническа спецификация, неразделна част от настоящата документация.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45262620
Описание:
Подпорни стени
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
реконструкция на подпорна стена на общински път PER 603 с дължина 30м, възстановяване на тротоара в участъка пред стената, като ще се изпълняват нова тротоарна настилка и бордюри. Участъкът се намира в регулационните граници на с. Светля, община Ковачевци, пред лицето на УПИ V-278.
Стената ще се изпълнява от следните строителни материали: бетон клас В30, подложен бетон клас В10, Ст. А І – Ф и Ст. АІІІ – N, тато се изпълняват деформационни фуги през 6м. Армирането и бетонирането на фундамента се предвижда за цяла секция без прекъсване. Тротоарът ще бъде с габарит 1.50м. Бордюрите се поставят и нареждат върху основа от бетон В10. Те се укрепват чрез запълване на фугите с цименто - пясъчен разтвор, след като са проверени чрез нивелация.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът следва да бъде вписан в Централен професионален регистър на строителите в България за строежи от трета Участникът трябва да има на свое разположение, минимум следното техническо оборудване и механизация:
• Комбиниран багер – товарач, с хидравличен къртач – 1бр.;
• Авто- самосвал - 1 бр.;
• Електрически къртач - 1 бр.;
• Перфоратор - 1 бр.;
• Ръчна/ моторна трамбовка - 1 бр.;
Участникът да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване офертата поне един обект, сходен с предмета на поръчката, а именно: изграждане/реконструкция на улична пътна мрежа и/или укрепителни СМР и/или други обекти, свързани с градско благоустройствоОбстоятелството се декларира със Списък-Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнено сходно строителство за последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите.За посоченото строителство, сходно с предмета на поръчката, Справката трябва да е придружена от:- посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или- удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или- копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
Участникът трябва да разполага минимум със следния експертен състав за изпълнение на предмета на поръчката:1.) Главен ръководител на обекта, който да отговаря на следните изисквания:- да притежава диплома за завършено висше образование, специалност пътно строителство или еквивалентна, квалификация инженер;
- да притежава професионален опит в сферата на пътното строителство не по-малко от 3 /три/ години.2.) Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията по чл. 163а от ЗУТ:- да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или еквивалентна.- да притежава професионален опит в сферата на пътното строителството не по-малко от 3 /три/ години.3.) Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да отговаря на следните изисквания:
- да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията;- да има минимум 1 година трудов стаж на тази позиция.
Обстоятелството се декларира със Списък-Справка по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП за инженерно-техническия екип по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители/експерти на участника.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Техническо предложение - тежест 50%
Ценово предложение - тежест 50 %
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пълен достъп до Документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Община Ковачевци - http://www.kovachevtsi.com/, раздел Профил на купувача Заинтересованите лица могат да получат документация за участие в процедурата в сградата на общинска администрация с.Ковачевци – адрес: с. Ковачевци 2450, област Перник, всеки работен ден в срока на валидност на поканата между 8.00 и 12.00 и 13.00 и 17.00 часа, в общинска администрация Ковачевци. Заинтересованите кандидати могат да получат документацията по куриер/поща за тяхна сметка. В този случай, участниците следва да подадат искане с приложено сканирано копие на платежен документ по поща, факс или на е-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg Цената за получаване на документацията за участие по този ред е в размер на 10 лв. /десет лева/, без ДДС след заплащане на сумата по следната банкова сметка: Банка: ТБ “Интернешънъл Асет Банк“ АД – клон Перник, офис Радомир.Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG57IABG74788400576000 За лицата, направили искане за получаване на документация за участие в процедурата се попълва Регистър на кандидатите, получили документация, по реда на получаване - с данни за з лица и с координати за връзка. Комисията за разглеждане и оценка на офертите ще бъде назначена в деня на отваряне на офертите.Комисията ще заседава на 27.11.2015 г. от11.00 ч. в заседателната зала на Община Ковачевци.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: