Версия за печат

BG-с.Ковачевци

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Ковачевци, Община Ковачевци, За: Бойка Лозанова, Република България 2450, с.Ковачевци, Тел.: 0886 747178, E-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg

Място/места за контакт: Община Ковачевци

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://kovachevtsi.com/.

Адрес на профила на купувача: http://kovachevtsi.com/?page_id=223.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонта предвижда подмяна на тротоарни плочи и бордюри пред кметство с.Лобош. Поставят се нови бордюри и бетонови павета. В УПИ VIII-271 отредено за кметство и търговски комплекс се предвижда демонтаж на настилка площадка и стълби, монтаж на бетонови павета и бетонови плочи. Подмяна шапка от керемиди на масивна ограда, монтаж на дървени елементи за пейки, лакиране на дървени повърхности и др.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233161

Описание:

Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ремонта предвижда подмяна на тротоарни плочи и бордюри пред кметство с.Лобош. Поставят се нови бордюри и бетонови павета. В УПИ VIII-271 отредено за кметство и търговски комплекс се предвижда демонтаж на настилка площадка и стълби, монтаж на бетонови павета и бетонови плочи. Подмяна шапка от керемиди на масивна ограда, монтаж на дървени елементи за пейки, лакиране на дървени повърхности и др.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

16666 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

село Лобош

NUTS:

BG414

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът да е изпълнил поне едно сходно строителство през последните 5 /пет/ години считано от датата на подаване на офертата от участника. За доказване на изискването участникът представя Списък на изпълнено сходно строителство през последните 5 /пет/ години. *Под сходно строителство следва да се разбират дейности по изграждане и/или рехабилитация и/или благоустрояване на обществени площи, пътно строителство, жилищно строителство и др.Обстоятелството се декларира със Списък-Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнено сходно строителство за последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите.За посоченото строителство, сходно с предмета на поръчката, Справката трябва да е придружена от:- посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или-удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или- копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Участникът трябва да има на свое разположение, минимум следното техническо оборудване и механизация: • Багер – 1 бр. Обстоятелството се декларира със Списък-Справка по член 51, ал.1, т.3 от ЗОП с посочване на модел, технически спецификации и основание за ползване на посочената техника.Влаганите строителни материали трябва да отговарят на минималните изисквания за качество на БДС EN или еквивалентно. Прилагането на други стандарти и шифри е възможно, само ако гарантират същото или по-високо качество от визираните. Участникът трябва да разполага минимум със следния експертен състав за изпълнение на предмета на поръчката:1.) Главен ръководител на обекта, който да отговаря на следните изисквания:- да притежава диплома за завършено висше образование, специалност пътно строителство или еквивалентна, квалификация инженер; - да притежава професионален опит в сферата на пътното строителство не по-малко от 3 /три/ години.2.) Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията по чл. 163а от ЗУТ:- да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или еквивалентна.- да притежава професионален опит в сферата на пътното строителството не по-малко от 3 /три/ години. 3.) Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да отговаря на следните изисквания: - да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията; - да има минимум 1 година трудов стаж на тази позиция. *Забележка: За чуждестранните лица – документ за призната техническа правоспособност при условията на взаимност и диплома, легализирана по съответния ред.Обстоятелството се декларира със Списък-Справка по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП за инженерно-техническия екип по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители/експерти на участника. ВАЖНО! Участникът може да докаже съответствието си с критериите за подбор и при условията на чл.51а от ЗОП. В този случай следва да се укаже от участника връзката му с третото лице. Участникът представя доказателства,че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица. Третите лица могат да бъдат посочени като подизпълнители, свързани предприятия или други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Техническо предложение - тежест 60% Ценово предложение - тежест 40 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/11/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен достъп до Документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Община Ковачевци - http://www.kovachevtsi.com/, раздел Профил на купувача Заинтересованите лица могат да получат документация за участие в процедурата в сградата на общинска администрация с.Ковачевци – адрес: с. Ковачевци 2450, област Перник, всеки работен ден в срока на валидност на поканата между 8.00 и 12.00 и 13.00 и 17.00 часа, в общинска администрация Ковачевци. Заинтересованите кандидати могат да получат документацията по куриер/поща за тяхна сметка. В този случай, участниците следва да подадат искане с приложено сканирано копие на платежен документ по поща, факс или на е-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg Цената за получаване на документацията за участие по този ред е в размер на 10 лв. /десет лева/, без ДДС след заплащане на сумата по следната банкова сметка: Банка: ТБ “Интернешънъл Асет Банк“ АД – клон Перник, офис Радомир.Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG57IABG74788400576000 За лицата, направили искане за получаване на документация за участие в процедурата се попълва Регистър на кандидатите, получили документация, по реда на получаване - с данни за з лица и с координати за връзка. Комисията за разглеждане и оценка на офертите ще бъде назначена в деня на отваряне на офертите.Комисията ще заседава на 27.11.2015 г. от 09.00 ч. в заседателната зала на Община Ковачевци.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/11/2015