Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ДП Български спортен тотализатор, ул. Хайдушко изворче №28, За: Рада Гьонова, България 1618, София, Тел.: 02 8181814, E-mail: r.gionova@toto.bg, Факс: 02 8181801

Място/места за контакт: Централно управление

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toto.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.toto.bg/219f4905075f82611dfae61058f6abb4.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, включваща дизайн /където е приложим/, опаковка, транспорт, разтоварване, на до 10 вида рекламни материали, с общ брой до 26 100 артикула, с технически характеристики, посочени в техническите спецификации към настоящата покана

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22460000, 22462000

Описание:

Професионални рекламни материали, търговски каталози и учебници
Рекламни печатни материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставката на до 10 вида рекламни материали, с общ брой до 26 100 артикула

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

България - София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Приемат се оферти само за целия обхват на поръчката. Не се приемат варианти. Максимален срок за изпълнение предмета на поръчката – до 15.12.2015 г., в т.ч.:1.Срок за изготвяне на дизайн /където е приложимо/: до 2 работни дни, считано от датата на сключване на договора; 2.Срок за одобряване на дизайна от Възложителя: до 1 работен ден, считано от датата на подписване на протокол за предаване на дизайна /в електронен вариант/; 3.Срок за коригиране на дизайна, (когато е приложимо): до 2 работни дни, считано от уведомлението от Възложителя; 4.Срок за изработка и доставка на рекламните материали - до 5 работни дни, считано от датата на одобряване на дизайна от Възложителя, но не по-късно от 15.12.2015 г.Качеството на изпълнение на поръчката трябва да съответства на техническите изисквания на възложителя от приложенията към публичната покана. Всеки участник следва да представи: 1. Представяне на участник (Образец 1) с посочване на ЕИК по чл. 23 ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифиц. информация (идентифициращ номер на регистрация и съответен регистър и/или информация от удостоверение за актуално състояние, или от еквивалентен документ на съдебен или админ. орган) в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка.Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, представя и декларация по чл. 16г, ал. 10 ЗОП. 2. Копие на договора за обединение когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съгласно ЗЗД, подписан от лицата в обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което предст. участниците в обединението, задължително се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (както и др. документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка. 4. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката (Образец 2), които ще се предложат на подизпълнители (в случай че е приложима). 5. Декларация (Образец 3) за валидността на офертата (не по-кратък от 30 дни от крайния срок за оферти); 6. Декларация (Образец 4) за липса на свързаност; 7. Образци/мостри/ на рекламните материали, подлежащи на доставка. 8.Техническо предложение (Образец 9), което съдържа възможно най-подробно описание на изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя - техн.спецификации.9. Ценово предложение (Образец 10). Всички посочени цени да са в лв, без ДДС с посочени единични цени за всеки рекламен материал-вид, обща за цена за максимално количество на рекламен материал- вид и обща цена на офертата, като посочените цени включват абсолютно всички разходи по изпълнение на поръчката с изключение на ДДС. При несъответствие между предложените единични цени и общата предлагана цена за цялостно изпълнение на предмета на поръчката, валидна ще бъде общата предлагана цена на офертата. В случай, че бъде открито такова несъответствие изпълнителят ще бъде задължен да приведе единичните цени в съответствие с посочената в офертата обща предлагана цена. При несъответствие между сума, посочена цифром и изписана словом, за вярна ще бъде приемана сумата, изписана словом.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от АХУ, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в настоящото събиране на оферти, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г, ал. 7 ЗОП. 2.Финансирането е от ДП БСТ със собствени средства, като се заплащат реално извършените доставки. 3. Получаването,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши при спазване изискванията в Публ.покана и Вътр.правила за възлагане на ОП в ДП БСТ. 4.При подписване на договор за възлагане на ОП участникът,определен за изпълнител, е длъжен да представи: - Документи, издадени от компетентен орган, удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1 ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя; Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 ЗОП (Образец 5); - Декларация от участника/участниците в обединение/подизпълнител по чл. 3, т. 8 и чл. 4 ЗИФОДРЮПДРС - (Образец 6);В случай, че ценовото предложение на участник е на стойност над 30 000 лв. без ДДС, то следва да представи и:-Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП ( Образец 7);-Декларация по чл.4, ал.7 от ЗМИП за произхода на средствата - (Образец 8); В случай на непредставяне на горепосочените документи и декларации или в случай, че в същите са налице обстоятелства, които са в противоречие със законовите разпоредби, договорът за ОП не се сключва. 5.Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик на адреса, посочен в т.I.1 от публ. покана, като подателят съобрази, че офертата трябва да бъде заведена в деловодството на ДП БСТ в срока, посочен като краен срок за получаване на оферти. Върху плика участникът посочва: Предмет на поръчката; наименование на участника и правно организационна форма. Когато участникът е обединение, което няма определена правна форма и статут, се посочват наименованията на всички участници в него, както и правно организационната им форма, в случай че има такава; Адрес за кореспонденция; Тел., ел. адрес и по възможност факс. Не се допуска получаване на оферти по електронен път и по факс. 6. Отварянето на офертите ще се извърши на 24.11.2015 г. от 10.00 часа в ЦУ на ДП БСТ, находящо се на адреса посочен в т.I.1 от публ. покана. На отварянето могат да присъстват участниците в поръчката или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване (СМО) и др.лица при спазване на установения режим за достъп до сградата. Посочените лица представят следните документи: - За участници в поръчката (представляващ/и участника) – документ за самоличност, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съотв. участник.- За упълномощ. представители на участниците – документ за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. - За представителите на СМО– документ за самоличност, служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. - За др. лица – документ за самоличност.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/11/2015