ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на фабрично нова CR-система (устройство за извличане на дигитален образ), работна станция и дигитални касети за нуждите на Отделение по образна диагностика База 1 при УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33100000
Описание:
Медицинско оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1 брой фабрично нова CR-система (устройство за извличане на дигитален образ), 1 бр. работна станция и дигитални касети
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Отделение по образна диагностика База 1 на УМБАЛ Свети Георги ЕАД
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертите на участниците трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице.
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
2.1. Срок за доставка и монтаж– не повече от 30 дни, като участникът се задължава да уведоми предварително възложителя за предстоящото доставяне на апаратурата.
2.2. Гаранционен срок – не по-малко от 12 месеца. Срок за отстраняване при възникнала повреда – 24 часа, а при необходимост от влагане на резервни части – 7 дни от датата на уведомяване за възникналата повреда;
2.3. Приложена Декларация за безусловно съгласие за сключване на договор за обществена поръчка.
2.4. Посочване на производител, марка и модел на предлаганата CR-система (устройство за извличане на дигитален образ), придружени с инструкции за употреба на български език;
2.5. Техническа спецификация (описание) на предложеното оборудване, съответстваща на описанието, обема и минималните технически изисквания, зададени от възложителя и брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените изделия. За доказване на съответствието на предловените изделия с изискванията на техническата спецификация ще бъдат използвани само представените брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки.
2.6. Изисквани сертификати за качество:
ISO 9001:2008 за участника, ISO 13485:2003 - за производителя на предложените изделия
2.7.Гаранционно обслужване:
• Минимум дванадесет месеца безплатен гаранционнен срок,
• Реакция при проблем от техническо естество – до 24 часа
3. Ценово предложение съдържащо:
3.1. Предложена цена за апарата с включена доставка, монтаж и пускане в експлоатация;
3.2. Плащането се извършва по банков път, въз основа на издадена фактура, не по-рано от 30 дни, като авансово заплащане не се допуска;
4. Доставката и монтажът на апаратурата се изпълняват в срок не по-голям от 30 (тридесет) дни от получаването на възлагателното писмо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;
5. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите;
6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Декларацията се подписва от законния представител (законните представители) на кандидата;
7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП;
8. Декларация за съгласие с проект на договор
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Дата, час и място на отваряне на офертите - 24.11.2015 г., 08:15 часа, административна сграда на лечебното заведение - гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе 66, кабинета на Главен юрисконсулт.
Достъп до пълната документация на публичната покана е осигурен в профила на купувача на възложителя на електронен адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151112dDmy3208196
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: