Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Българска агенция по безопасност на храните, Гр. София, бул Пенчо Славейков № 15 А, За: Теодора Колева - юрисконсулт в отдел Обществени поръчки и административно-правни дейности в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: t_koleva@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки и административно-правни дейности в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.babh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.babh.government.bg/op/f42d4daaf5ac6f3843761402d1574dd1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на необходимия хардуер за изграждане на националния електронен регистър на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на два броя сървъри, нужни за необходимия хардуер за изграждане на националния електронен регистър на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни и е в изпълнение на Дейност 2 по проект с рег. № 14-32-10/23.05.2014 г. „Изграждане на националния електронен регистър на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни. Внедряване на нови електронни административни услуги, свързани с използването на разработения регистър“ по Договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-32-10/01.09.2014 г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град София, бул. „Пенчо Славейков“ № 15 А

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поради което същата е запазена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.1.Технически възможности и квалификация на участника:1.1.Да има изпълнени минимум 2 (две)доставки(еднакви или сходни с настоящата поръчка),през последните три години,считано от датата на подаване на офертите(Справка-декларация за доставки (еднакви или сходни с настоящата поръчка),изцяло изпълнени от участника през последните три години,считано от датата на подаване на офертите,с приложени доказателства по чл.51,ал.4 от ЗОП-Приложение №10);1.2.Да е оторизиран от производителя или от официален вносител на техниката за България(оторизационно писмо от производителя или официален вносител на техниката за България);1.3.Да притежава валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO9001:2008 или еквивалентен по предмета на поръчката(представя се копие на валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO9001:2008 или еквивалентен);1.4.Да притежава IT Eco Declaration или еквивалентен документ,издаден на производителя за предлаганата техника(Копие от IT Eco Declaration или еквивалентен документ,издаден на производителя за предлаганата техника);1.5.Да притежава валиден сертификат,договор или друг оторизиращ документ,издаден от производителя на техниката,че участникът има право да извършва гаранционна сервизна дейност на предлаганата техника.Участникът може да предложи гаранционно сервизно обслужване от друга фирма с регистрация в Р.България,като приложи нейния сертификат,договор или друг оторизиращ документ(Валиден сертификат,договор или друг оторизиращ документ,издаден от производителя на техниката,че участникът има право да извършва гаранционна сервизна дейност на предлаганата техника.Участникът може да предложи гаранционно сервизно обслужване от друга фирма с регистрация в Р.България,като приложи нейния сертификат,договор или др.оторизиращ документ,издаден от производителя на техниката);1.6.Да притежава CE Mark(„Декларация за съответствие”)за предлаганата техника от производителя(CE Mark(„Декларация за съответствие”)за предлаганата техника от производителя);1.7.Да притежава документ,че предлаганата техника отговаря на стандарта Energy Star v.5.x за енергийна ефективност(Документ или декларация,че предлаганата техника отговаря на стандарта Energy Star v.5.x за енергийна ефективност);1.8.Да притежава документ,че предлаганата техника има съответствие с WEEE директива – 2002/96/EC(Документ или декларация,че предлаганата техника има съответствие с WEEE директива–2002/96/EC); За участие в обществената поръчка могат да се подават оферти и от участници,които не са в обхвата на чл.16г от ЗОП.Тези оферти ще бъдат разгледани само ако няма:участник,за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор,или участник,за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.Освен горепосочените документи,офертата трябва да съдържа следното:1.Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от участника–Приложение№1;2.Представяне на участник, изготвено съгласно Приложение №2–подпечатано и подписано от законния представител на участника, а когато офертата се подава от пълномощник на това лице, следва да се представи заверено пълномощно, което включва: Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата.3.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, той следва да приложи заверено копие на договора за обединението или друг документ,подписан от лицата в обединението,в който задължително е посочен представляващия обединението.Продължава в Раздел Допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

4.Декларация по чл.16г,ал.7 и 10 от ЗОП,съгласно Приложение №3/прилага се само в случай,че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания/.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,букви “a”,“б“,„в“,„г“ и „д“,т.2, т. 3 и 4 и ал.5 от ЗОП–Приложение №4.6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП–Приложение № 5.7.Декларация за използване/неизползване на подизпълнители, в която се посочват видът на работите,които ще извършват подизпълнителите и делът на тяхното участие съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – Приложение №6.8.Декларация от всеки подизпълнител, потвърждаваща съгласие за участие като подизпълнител – попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва съгласно образеца – Приложение № 7.Подизпълнителят представя и декларация Приложение №8.Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.9.Декларация по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение №9.10.Декларация за предлаганата техника - Приложение № 11.11. Декларация по чл.56,ал. 1, т.12 от Закона за обществените поръчки – Приложение № 12 за приемане на условията в проекта на договора.12.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) или нотариално заверено копие на пълномощно на лицето,подписващо офертата – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.13.„Предложение за изпълнение на поръчката” (Техническа оферта), изготвена по образец – Приложение № 15.14.„Ценово предложение” (ценова оферта), изготвена по образец – Приложение №16.15.В случай, че офертата на участника съдържа информация с конфиденциален характер, той следва да попълни декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП – Приложение № 17.Всяка оферта се представя в запечатан непрозрачен плик,от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез куриерска служба, адресиран до Централно управление на Българска агенция по безопасност на храните, с адрес: гр. София 1606, бул.„Пенчо Славейков“№15А,ет.3,деловодство.Върху плика всеки участник записва:ОФЕРТА за участие в обществена поръчка по реда на глава осма „а“ от ЗОП с предмет: „Доставка на необходимия хардуер за изграждане на националния електронен регистър на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни“ и следната информация:име на участника,адрес за кореспонденция,телефон,факс и електронен адрес.Комисия, назначена от Възложителя, ще разгледа и оцени допуснатите предложения (оферти) на заседание от 11:00 часа на 20.11.2015 г., в заседателна зала в сградата на БАБХ, находяща се в гр. София, бул. „Пенчо Славейков” № 15 А. Заседанието е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача (http://www.babh.government.bg/op/f42d4daaf5ac6f3843761402d1574dd1).

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/11/2015