Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Български институт по метрология, бул. Д-р Г.М. Димитров № 52 Б, За: Петя Банева, Р. България 1040, София, Тел.: 02 9702707, E-mail: p.baneva@bim.government.bg, Факс: 02 9702777

Място/места за контакт: бул. Д-р Г.М.Димитров № 52 Б

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bim.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bim.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор и доставка на софтуерни модули за автоматизиране дейностите по планиране, изпълнение, проследяване и отчетност на процедури по обществени поръчки и договори Срок за изпълнение на поръчката – 20 календарни дни от датата на подписване на договора

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48311000, 48613000, 48470000

Описание:

Софтуерни пакети за управление на документи
Електронно управление на данни
Софтуерни пакети за търгове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:


ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

37500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София,бул. "Д-р Г.М.Димитров" № 52 Б

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано до датата определена като крайна за получаване на офертите поне 2 (две) услуги с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. За доказване на това изискване участникът представя списък по образец на услугите с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочени: предмет;възложител (получател);стойност;крайна дата на изпълнение на всяка поръчка. *Забележка: Под "изпълнени услуги" се разбират такива, които са извършени в посочения по-горе период. Под "сходни с предмета на обществената поръчка" се разбират услуги, свързани с доставка, внедряване и/или поддръжка на софтуерни системи за управление на обществени поръчки и договори. Доказателство за извършена услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. 2. Участникът трябва да разполага и да предложи екип от трима квалифицирани експерти, като съчетанието от специфичните умения на експертите трябва да позволява навременното, точно и качествено изпълнение на поръчката. Участниците следва да предложат минимум трима експерта, притежаващи опит в разработването, доставката, внедряването и/или поддръжката на софтуерни системи за обществени поръчки. Експертите трябва да имат участие в поне 2 изпълнени проекта, с предмет и обхват на настоящата поръчка. За доказване на това изискване участникът представя декларация по образец за експертите с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите, които ще отговарят за извършването на услугата. 3.Участникът да има внедрена Система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват проектиране, разработване и внедряване на информационни системи. За доказване на това изискване участникът представя документ за сертификация по стандарт ISO 9001:2008 в областта на проектиране и/или разработване и/или внедряване на информационни системи или еквивалентен сертификат (заверено за вярност с оригинала копие). 4. Участникът да има валиден сертификат по информационна сигурност в съответствие с международен стандарт ISO/ IEC 27001 или еквивалентен. За доказване на това изискване участникът представя документ за сертификация по стандарт ISO/IEC 27001 или еквивалентен, заверено за вярност с оригинала копие. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от крайната дата за подаване на офертите.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

К1 - Техническо предложение за изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация с тежест 70 т. К2 -Предложена от участника крайна цена с тежест 30 т. В документацията към утвърдената Публична покана, публикувана в Профил на купувача на адрес: www.bim.government.bg се съдържа подробна информация относно Методиката за оценка

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата и приложенията към нея се изготвят по образците към поканата и се представят в оригинал, а документите издадени от трети лица - в оригинал или заверени копия с подпис и печат. Офертата задължително съдържа следните документи: •Представяне на участника по Приложение № 1, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес за кореспонденция при провеждането на процедурата; •Техническо предложение по Приложение № 2. Техническото предложение се поставя в плика с офертата. •Ценово предложение по Приложение № 3; •Списък по чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП по Приложение № 4 ведно с доказателства към него; •Декларация-списък на експертите, които участникът ще използва Приложение №5; •При участие на обединение - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; •Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение № 6. Декларации по чл.47, ал.9 от ЗОП се представят задължително от всички лица, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; •Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Приложение № 7; •Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП – Приложение № 8; •Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в поръчката; •Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, по образец съгласно Приложение №11. Списъкът се поставя в плика като първи документ; •Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение №10, когато се предвижда участието на подизпълнители. Офертите се подават в запечатан, непрозрачен плик, на адрес: Български институт по метрология, гр. София 1040, бул. " Д-р Г.М. Димитров" № 52 Б. Пликът следва да съдържа инофрмация за подателя(адрес, телефон, факс, e-mail) и надпис: До Български институт по метрология, гр. София 1040, бул. „Д-р Г.М. Димитров” № 52 Б „Оферта за участие в процедура с предмет: “Избор и доставка на софтуерни модули за автоматизиране дейностите по планиране, изпълнение, проследяване и отчетност на процедури по обществени поръчки и договори“. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от Възложителя комисия, което ще се проведе в деня, следващ крайната дата на подаване на офертите, в 14.00 ч. в сградата на Български институт по метрология, гр. София, „Д-р Г.М. Димитров” № 52Б, 7-ми етаж, заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/11/2015