Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Българска агенция по безопасност на храните, Гр. София, бул. Пенчо Славейков № 15 А, За: Веселина Мутафчийска - юрисконсулт в отдел ОПАПД, в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: v_mutafchiyska@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: Дирекция Правна при ЦУ на БАБХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.babh.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/op/f21dc89f36cf53bbb13892d5dce914ba.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка се провежда по реда на глава осем "а" от ЗОП, за избор на изпълнител, за извършване на строително-ремонтни работи в административната сграда на Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) - гр. Сливен.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството и вида на строително-ремонтните работи се определя съгласно Техническата спецификация - Приложения № 12 от документация за участие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

116740 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Република България - област Сливен

NUTS:

BG342

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към изпълнението на поръчката: Съгласно т.ІІІ от документацията за участие.Оферти могат да подават всички лица,отговарят на условията, поставени от Възложителя.Всеки участник в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта.Офертата следва да съдържа минималното съдържание по чл.101в от ЗОП, както следва:1.Оферта (Приложение № 1);2.Представяне на участник (Приложение № 2);3.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или посочен ЕИК копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; за чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод.Когато участникът е обединени/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице – представя се заверено от участника копие на документ – споразумение или договор за учредяване. Когато в документа не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.От документа за обединението следва да е видно неговият срок, който е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; отговорността на всеки от участниците в обединението. 4.Декларация, съгласно чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 букви „а“ до „д“ включително, т. 2,т.3,т.4 и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 3)5.Декларация по чл. 3,т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение № 4);6.Списък-Декларация (Приложение № 5),съдържащ списък на строителството, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените работи (по образец).Участниците следва да са изпълнили най-малко 1 (едно) строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка, през последните пет години.Списъкът следва да е придружен от:а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението,вида и обема на изпълнените строителни дейности.7.Списък-декларация на ръководните служители/експерти, които ще извършват поръчката (Приложения №6а, №6б и №6в).8.Техническо предложение-техническото предложение следва да съдържа подробно описание на видовете работи и използваните материали, в съответствие с изискванията на Възложителя, придружено с декларация за съответствие на материалите (Приложение № 7);9.Ценово предложение (Приложение №8). В ценовото предложение следва да бъдат посочени единични цени за изпълнение на видовете работи, ценообразуващите показатели за непредвидени СРР,показателите за формиране на единичните цени за изпълнение на СРР, както и обща цена за изпълнение на поръчката.Цените се посочват без включен ДДС.10.Декларация от участника, че е запознат и съгласен с клаузите на договора по образец(Приложение № 9);Продължава в поле "Допълнителна информация"...Повече информация за изискванията към участниците и документите за участие може да се намери на електронната страница на БАБХ, в досието на публичната покана: http://babh.government.bg/op/f21dc89f36cf53bbb13892d5dce

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за определяне на изпълнител на обществената поръчка, е „икономически най-изгодната оферта“, за всяка обособена позиция, при следните показатели:1.Предлагана обща цена за изпълнение на поръчката (К1) – с тегловен коефициент 50;2.Ценообразуващи показатели за непредвидени СМР (К2) – с тегловен коефициент 20;3. Работна програма за изпълнение предмета на поръчката (К3) – с тегловен коефициент 30;Комисията класира кандидатите по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия, като използва следната методика:К = K1 + K2 +K3 Максималният брой точки от комплексната оценка, който може да получи един участник е 100 точки, като сбор от оценките по отделните показатели. Оценките по отделните показатели се представят в числово изражение с, точност до втория знак след десетичната запетая. Участникът, събрал най–много точки, се класира на първо място, като по низходящ ред се класират всички останали участници.I.K1 Показател: Предлагана обща цена за изпълнение-максимум 50т.К1=(Цмин/Цх)х50. Цмин.-най-ниска предложена обща цена за изпълнение на поръчката /в лева/;Цх-предложена от участника обща цена за изпълнение на поръчката /в лева/;II.К2 Показател: Ценообразуващи показатели за непредвидени СМР-максимум 20т.Под показатели:ТП1-Средна часова ставка;ТП 2-Допълнителни разходи за труд;ТП3-Допълнителни разходи за транспорт и механизация;ТП4–Доставно - складови разходи за материали;ТП5-Печалба.Горепосочените под показатели се оценяват по начин,описан в методиката за оценка(Приложение 13).ІІІ. К3 Показател: Работна програма за изпълнение предмета на поръчката (организация и технология на изпълнение на дейностите), в съответствие с Техническото задание-максимум 30т.Скалата за оценка на Показател К3 е тристепенна - 30, 15 или 5 точки, в съответствие с качеството на представяне на офертата, съгласно изискванията на Възложителя.Оценката по този показател се извършва по начина описан в Приложение 13 от документацията за участие.Оценката на техническите оферти се извършва от членовете на комисията, в съответствие с приетите показатели за оценка и тяхната тежест.Констатираните аритметични грешки се отстраняват при спазване на следните правила:-при различия между сумите, изразени в цифри и думи, за вярно се приема словесното изражение на сумата; - когато общата цена не съответства на произведението на единичната цена и количеството, за вярно се приема единичната цена и общата съответно се коригира.При оценка на всеки един от показателите Комисията изчислява точките с точност до втория знак след десетичната запетая.В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие че и цените са еднакви се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. В случай, че офертата не може да се определи по този ред, Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

11.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец (Приложение № 10).При обединение, което не е юридическо лице декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.12.Декларация по чл. 33 ал.4 от ЗОП (Приложение № 11) – по преценка на участника.13.Участниците следва да притежават Застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). В офертата се прилага копие от Застраховката. В случай, че същата изтича по време на провеждане на процедурата или по време на изпълнение на договора – прилага се и декларация от представляващия участника, за осигуряването на застраховка за целия срок на договора.14.Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя. Участниците следва да са вписани в регистъра за изпълнение на строежи по чл. 137, ал. 1 т. 4 буква „д” от ЗУТ. За чуждестранни участници вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.15.Протокол за оглед. Участниците следва да посетят строителната площадка и да се запознаят с условията на място, за да могат обективно да оценят на своя отговорност, за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на офертите си и изпълнението на договора. Място за подаване на офертите: Офертите се подават в деловодството Централно управление на БАБХ, с адрес: гр. София, п.к. 1606, бул. „Пенчо Славейков“ № 15 А, в запечатан, непрозрачен плик с надпис: Оферта за „Извършване на строително-ремонтни работи в административната сграда на Областна дирекция по безопасност на храните – гр. Сливен“, име на участника, адрес, телефон, факс и по възможност електронна поща.Отваряне на офертите: Назначена от Възложителя комисия ще отвори офертите на 18.11.2015г.,в 11:00 ч,в сградата на ЦУ на БАБХ в гр. София, бул. „Пенчо Славейков” № 15А. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на БАБХ. Срок на валидност на офертите: 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.Документи за скл.на договор-Документи от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47,ал. 1,т.1 от ЗОП.Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП;Гаранцията за изпълнение, в размер на 3% от стойността на сключения договор.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/11/2015