Версия за печат

BG-гр. Тервел

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: Димитър Жеков- ръководител счетоводен отдел, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dlstervel@gmail.com, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dlstervel.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlstervel.dpshumen.bg/?p=939.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Съгласно Общия терминологичен речник CPV на обществените поръчки, настоящата поръчка има за предмет извършване на ДОСТАВКА (покупка) на Очила, с код по CPV 33734000 Количество- по един чифт за 17 служители на възложителя Максимална прогнозна стойност (финансов ресурс)-2000 лева без ДДС. Възложителя заплаща единичната цена за изпълнение на поръчката предложена от изпълнителя за всеки един от служителите си, като в случй, че цената на избраните от конкретен служител очила надвишава единичната цена дадена от изпълнителя, то разликата се заплаща от съответния служител. Състояние – очилата следва да са изготвени по индивидуална рецепта, предписана от лекар-офталмолог, след извършване на съответния преглед на всеки един от служителите. Изисквания към изпълнителя: -Изпълнителя осигурява за негова сметка извършването на индивидуален преглед от специалист –лекар офталмолог на всеки един от служителите, и издаване на индивидуални рецепти. В случай, че мястото на прегледа е отдалечено на повече от 50 км. от гр.Тервел, пътните и дневните разходи на преглежданите служители са за сметка на изпълнителя. -Да има минимум един търговски обект - оптика, /офис/, магазин оборудван/а с необходимата апаратура и техника за изработка, поддръжка и ремонт на очила, която да е посочен в техническото предложение. В случй, че търговският обект на изпълнителя е отдалечен на повее от 50 км. от гр.Тервел, пътните и дневните разходи на служители до обекта на изпълнителя за избор и проба на рамките за очилата, са за сметка на изпълнителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33734000

Описание:

Очила


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

по един чифт очила за общо 17 служители на възложителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Тервел

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

съгласно техническата спецификация и проекта на договор

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/11/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок на договора - 30.12.2015г. Срок на валидност на офертите - не по-малък от 30 календарни дни от крайния срок за представяне на оферти; Място на подаване на офертите - гр.Тервел,обл. Добрич, ул. « Св. Св. Кирил и Методий» № 10 Дата, час и място на отваряне на офертите - 11.00ч.на 19.11.2015г. на адрес гр.Тервел,обл. Добрич, ул. « Св. Св. Кирил и Методий» № 10 Адрес на „Профила на купувача” http://dlstervel.dpshumen.bg Офертата по образец се представя в запечатан непрозрачен плик с адрес за кореспонденция, телефон и факс или електронен адрес и наименование на поръчката. Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. От участие ще бъдат отстранени участниците които не отговарят на изискванията на възложителя или ценовите предложения надвишават финансовия ресурс. Комисията може да проверява декларираните от участниците обстоятелства и да изисква представяне на доказателства. Ако избраният за изпълнител участник, не представи в срок необходимите за сключване на договор документи, възложителя може да сключи договор със следващия класиран участник. Участниците следва да представят с офертата си документите и информацията посочени от възложителя в списъка на представените документи, приложен към документацията за участие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/11/2015