ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по дизайн и предпечат на информационни и рекламни материали на Държавна опера – Пловдив съгласно т. 1 от Указанията за участие в обществената поръчка.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79930000, 79820000
Описание:
Услуги на специализирания дизайн
Услуги, свързани с печатането
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Конкретните видове и количества на услугите по дизайн и предпечат на информационни и рекламни материали ще бъдат определяни от Възложителя в писмени заявки. Възложителят заявява необходимите видове и количества услуги по дизайн и предпечат на информационни и рекламни материали съобразно възникналите потребности. Възложителят не е задължен да извършва заявки до пълната прогнозна стойност на обществената поръчка.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискванията за изпълнението на поръчката са подробно разписани в Указанията за участие в обществената поръчка.
Минимални изисквания за технически възможности и квалификация, на които трябва да отговаря участникът, за да бъде допуснат до участие в обществената поръчка:
- Участникът трябва да има опит при изпълнението на услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката, включително да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 3 /три/ услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Сходни с предмета на поръчката са услуги по дизайн и/или предпечат на рекламни или информационни материали.
- Участникът трябва да разполага с не по-малко от 3 /три/ лица, отговорни за извършването на услугата, притежаващи следната образователна и професионална квалификация и професионален опит:
Ръководител проект – завършено висше образование, образователно-квалификационна степен магистър по плакат и визуална комуникация или еквивалентна; минимум 5 /пет/ години професионален опит в сферата на графичния дизайн; умения и познания в следните сфери: приложна графика, шрифт, калиграфия, типография, рисуване, живопис.
Графичен дизайнер - дипломиран художник-бакалавър, специалност Графичен дизайн или еквивалент; минимум 3 /три/ години професионален опит в сферата на графичния дизайн; умения и познания в следните сфери: приложна графика, шрифт, калиграфия, типография, рисуване, живопис.
Фотограф - минимум 3 /три/ години общ професионален опит.
- Участникът трябва да има на свое разположение оборудвано фото студио, висок клас пълноформатен (full frame) фотоапарат, минимум 3 бр. висок клас обективи с различни фокусни разстояния и професионално фотографско осветление.
- Участникът трябва да разполага с легален софтуер за изпълнение на поръчката - Adobe Creative Suite или еквивалент.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
ПОКАЗАТЕЛ 1 – Срок за изпълнение на услуга по дизайн и предпечат на 1 бр. информационен или рекламен материал след подадена заявка от възложителя – тежест 20 %.
Показател 2 – Качество на техническото предложение - тежест 40%
Показател 3 - Предлагана цена – тежест 40 %.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата следва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника.
2. Представяне на участника по Образец №1, в оригинал, подписан и подпечатан от участника.
3. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.
4. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (ако е приложимо) - оригинал или нотариално заверено копие. Когато обединението е регистрирано в регистър Булстат, се представя копие на документа за регистрация на обединението.
5. Декларация/ии по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 2. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители тази декларация се представя за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице тази декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;
6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Образец № 3).
7. Декларация за подизпълнителите, които ще участват в поръчката, делът на тяхното участие и дейността, която ще извършват, в случаите, когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изготвена по образец № 4 и Декларация за съгласие за участие в поръчката като подизпълнител и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, изготвена по образец № 4а (ако е приложимо);
8. Декларация от участника, че е съгласен с клаузите на проектодоговора /Образец № 5/.
9. Списък на услугите еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка /Образец № 6/, придружен от заверени копия на препоръки за добро изпълнение и/или удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата по поне три от посочените в списъка договори.
10. Декларация, съдържаща списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата /Образец № 7/, придружена от професионални автобиографии на експертите.
11. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за техническото (фотографско) оборудване, налично и предвидено за изпълнение на поръчката /Образец № 8/.
12. Заверено копие на сертификат или фактура за закупен легален софтуер за изпълнение на поръчката - Adobe Creative Suite или еквивалент.
13. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация или споразумението, с което се създава обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - в оригинал.
14. Техническо предложение /Образец № 9/, подписано и подпечатано от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно, с приложени към него примерен проект на афиш за представление /произволно избрано от участника/ и на брошура с програма, съгласно параметрите в техническата спецификация.
15. Ценово предложение /Образец № 10/, подписано и подпечатано от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Ценовото предложение на участника представлява предлаганата от него цена в лева, с включени ДДС и всички разходи по изпълнение на услугата.
Отварянето на офертите ще се извърши на 16.11.2015 г., в 10:00 ч., в кабинета на главния счетоводител на Държавна опера - Пловдив, находящ се в сградата на Градски дом на културата, ул. "Гладстон" № 15, гр. Пловдив.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: