Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Изпълнителна агенция Автомобилна администрация, гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5, За: Дамян Войновски, Мариана Китова, Марина Христова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9308810; 02 9308818; 02 9308880, E-mail: avto_a@rta.government.bg, Факс: 02 9818115

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rta.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rta.government.bg/index.php?page=scategories&scategory=obshtestveni_poruchki.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Осигуряване на охрана на обектите, ползвани от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, прилежащите площи и имуществото в тях”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79711000, 79713000

Описание:

Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Шестдесет и шест хиляди лева за период от една година за посочените в "Изисквания за изпълнение на поръчката" по-долу обекти/имоти на възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Охраната на обектите, ползвани от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, прилежащите площи и на имуществото, намиращо се в тях трябва да се извършва чрез технически системи за сигурност. По отношение на обекта, посочен в т.27 по-долу, както и на прилежащия терен, изпълнителят следва да извършва и непрекъсната, денонощна, въоръжена, физическа охрана. Обекти на възложителя: 1. Областен отдел „Автомобилна администрация“ (ОО”АА”) – Благоевград, бул. „Св. Д. Солунски” № 77 А. 2. ОО”АА” – Бургас, ул. „Индустриална” № 2. 3. ОО”АА”– Добрич, бул. „25-ти септември” № 8. 4. ОО”АА” – Габрово, ул. „Стефан Караджа” № 2. 5. ОО”АА” – Хасково, бул. „Освобождение”. 6. ОО”АА” – Кюстендил, „Гаров площад” № 1. 7. ОО”АА” – Кърджали, ул. „Крайбрежна” № 24. 8. ОО”АА”– Ловеч, блок Вароша. 9. ОО”АА”– Монтана, бул. „Христо Ботев” № 56. 10. ОО”АА” – Пазарджик, ул. „Христо Смирненски” № 26. 11. ОО”АА”– Перник, ул. „Софийско шосе” № 38. 12. ОО”АА” – Плевен, общежитието към ПГТ „Цветан Лазаров”, ж.к. „Сторгозия” № 100. 13. ОО”АА” – Пловдив, бул. „Христо Ботев” № 82. 14. ОО”АА”– Разград, бул. „Априлско въстание” № 3. 15. ОО”АА” – Русе, ул. „Котовск” № 1. 16. ОО”АА” – Шумен, бул. „Ришки проход” № 25. 17. ОО”АА” – Силистра, ул. „Пристанищна” № 4. 18. ОО”АА”– Сливен, ул. „Стефан Караджа” № 1. 19. ОО”АА” – Смолян, ул. „Околовръстна” № 1. 20. ОО”АА”– Стара Загора, кв. Индустриален. 21. ОО”АА”– Търговище, Производствена зона, кв. 14, ул. „Никола Маринов” № 5. 22. ОО”АА”– Варна, ул. „Тролейна” № 48. 23. ОО”АА” – Велико Търново, ул. „36-та” № 2. 24. ОО”АА”– Видин, Южна промишлена зона. 25. ОО”АА” – Враца, ж.к. „Самуил”, кв. 103, ул. „Васил Кънчов” № 78. 26. ОО”АА”– Ямбол, ул. „Търговска” № 111. 27. ОО”АА”– София, находящи се в град София, ул. „Витиня” № 1. 28. Административната сграда на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, находяща се в град София, ул. “Ген. Й. В. Гурко” № 5, в т.ч. изпитен център и деловодство, находящи се на партерен етаж в сградата. 29. Почивна станция, находяща се в с. Кранево, обл. Добрич. Изисквания към участника: 1. Да притежава лиценз за извършване на частна охранителна дейност по чл.5, ал.1, т.2 от Закона за частната охранителна дейност, валиден за територията на цялата страна или за територията на областта, на която е разположен съответният обект/имот. Това изискване не се отнася за областните дирекции на Министерството на вътрешните работи; 2. Да извършва дейността с лица, които имат издадени разрешителните за носене и употреба на огнестрелно оръжие съгласно Закона за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите, както и че дейността ще бъде осъществявана при спазване на Закона за частната охранителна дейност, Закона за контрол над взривните вещества, огнестрелните оръжия и боеприпасите и подзаконовите нормативни актове по прилагането му - отнася се само за охраната на обект/имот, описан под № 26 в приложение № 1; 3. Да има валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008 за предоставяне на услугите, предмет на поръчката, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството на името на участника; 4. Да има изпълнени поне три услуги за същите или аналогични услуги през последните три години; 5. Сигнално охранителната техника, с която осъществява дейността трябва да е съвместима с наличното и ползвано от възложителя оборудването; 6. Да поеме пълна имуществена отговорност при нанесени вреди в охранявания обект при изпълнението на договора за охрана. Техническо предложение на участника трябва да съдържа: план за организацията на охранителната дейност в съответствие с особеностите и спецификата на подлежащите на охрана обекти; описание на използваните от участника технически системи за сигурност; списък на автомобилите с GPS за следене и позициониране, с които участникът ще изпълнява предмета на поръчката; списък на диспечерски/оперативни центрове за комуникац

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на офертите се извършва по комплексна оценка, изчислена на база технически и финансов показатели съобразно представените в офертите предложения на участниците, като критерият е икономически най-изгодната оферта. Класирането на офертите се извършва по низходящ ред на получената комплексна оценка, като на първо място се класира офертата с най-висока комплексна оценка, получена по формулата: КО = ТП + ФП = 100 1. ТП е технически показател: Максималният брой точки, който може да получи всеки участник по този показател е 50. За изчисляване се прилага следната формула: ТПi = ТП1 + ТП2 = 50, където: 1.1. ТП1 е оценката на представения план за организация на физическата охрана за обекта по т.27 от списъка. Максималният брой точки, който може да получи оферта по този показател е 20. С 20 точки се оценява техническото предложение, съдържащо план за охрана, придружен от схеми и графици за работа на охранителния състав, съобразени с особеностите и спецификата на охранявания обект, брой охранители, брой МПС, постове, режим на сменност, разположение на постовете, взаимодействие, данни за техническите средства за охрана. Участникът е разработил варианти за действие при следните извънредни ситуации: природни бедствия, аварии, пожари и сигнали за терористични актове, престъпни деяния и е посочил начина на взаимодействие с териториалните служби на МВР и ПБЗН.Разработена е система от мерки за контрол на охранителите при изпълнението на охранителната дейност. Налични са мобилни групи, които могат да се използват при осъществяване на охараната/мобилни групи за реакция и подкрепа на стационарните постове. С 10 точки се оценява При пропуски и непълно описание на един или няколко от компонентите, офертата се оценява с 10 т. С 5 точки се оценява При липса на един или няколко от компонентите и пропуски и непълно описание на организацията на изпълнение, офертата се оценява с 5 т. 1.2. ТП2 е оценката на представения план за реагиране при задействане на сигнал „аларма” от обектите, охранявани със СОТ. Максималният брой точки, който може да получи оферта по този показател е 30. С 30 точки се оценява техническото предложение, съдържащо детайлен план за реагиране при задействане на сигнал „аларма” от обектите, охранявани със СОТ, от който е видно и се установява взаимовръзката на последователно осъществяваните действия при изпълнението им. Участникът е разработил варианти за действие при следните извънредни ситуации: природни бедствия, аварии, пожари и сигнали за терористични актове, престъпни деяния и е посочил начина на взаимодействие с териториалните служби на МВР и ПБЗН, в разработените варианти са описани действията при получени сигнали от охранителната техника. С 20 точки се оценява техническото предложение, при което са налице пропуски и непълно описание на един или няколко от компонентите от съдържанието му, посочено по-горе. С 10 точки се оценява техническото предложение, в което липсва един или повече от посочените по-горе компоненти от съдържанието му или са налице пропуски и непълно описание на организацията на изпълнение. 2. Финансов показател /ФП/: Максималният брой точки, който може да получи всеки участник по този подпоказател е 50. Финансовият показател се изчислява по следната формула: Предложената най-ниска цена за изпълнение на поръчката ФП = --------------------------------------------------------------------------------------------- х 50 Предложена цена за изпълнение на поръчката от оценявания участник Полученият резултат се закръглява с точност до 0,001. При участници, получили еднаква обща оценка и класирани на първо място, изпълнителят на обществената поръчка ще бъде определен чрез тегленето на жребий. Тегленето на жребий се извършва от комисията определена от възложителя за получаване, разглеждане и оценка на офертите. Допълнителна информация се съдържа в документацията към публичната покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При подготовката на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от възложителя.Възложителят може да отстрани участник, поради несъответствие на офертата с изискванията на документацията към поръчката. Пликът с офертата трябва да се съдържат следните документи: 1. Представяне на участника, по образец № 1 от документацията за участие, в оригинал; 2. Заверено копие на лиценз за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал. 1, т. 1 – 4 от Закона за частната охранителна дейност; 3. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна; 4. Заверено копие на нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). При участници – обединения, които не са юридически лица, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, в офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението; 5. Документ (договор или споразумение) за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително е посочен представляващ (само когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – заверено копие; 6. Списък на изпълнените през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, по образец № 4 от документацията за участие, в оригинал; 7. Документи удостоверяващи изпълнени договори, през последните три години от изпълнителя със сходен предмет на предмета на поръчката и съответни препоръки за добро изпълнение; 8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец № 2 от документацията за участие, в оригинал. Същото трябва да съдържа: проект на план за организацията на охранителната дейност в съответствие с особеностите и спецификата на подлежащите на охрана обекти; описание на използваните от участника технически системи за сигурност; списък на автомобилите с GPS за следене и позициониране, с които участникът ще изпълнява предмета на поръчката; списък на диспечерски оперативни центрове за комуникация и координация с охраняваните обекти и мобилните патрули. 9. Ценово предложение, по образец № 3 от документацията за участие, в оригинал; Техническото и ценово предложение се подписват само от лица, които имат право да представляват участника и могат да удостоверят пред възложителя представителните си функции. Всички представени документи трябва да са с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не повече от 6 месеца или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 16 ноември 2015 г. от 13.00 часа в сградата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” в гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 5. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При промяна на посочените по-горе дата, място и час за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в „Профил на купувача” на интернет страницата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Публичната покана, както и документацията за участие в поръчката са публикувани в "Профил на купувача" на интеренет страницата на агенцията.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/11/2015