Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Христо Петков - специалист обществени поръчки, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Място/места за контакт: отдел Правно обслужване и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151030uiYA3130982.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на 2 броя фабрично нови роботa за запис на изследвания върху CD/DVD за нуждите на Отделение по образна диагностика на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33100000

Описание:

Медицинско оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

2 броя фабрично нови роботa за запис на изследвания върху CD/DVD

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Отделение по образна диагностика на УМБАЛ Свети Георги ЕАД

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертите на участниците трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание: 1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице в оригинал или ксерокопие, заверено от кандидата, като е положен неговия подпис, печат и гриф „Вярно с оригинала”; 2. Участниците следва да са внедрили и да прилагат система ISO 9001 или еквивалентна, с обхват по предмета на поръчката. Удостоверява се с представянето на действащ сертификат за ISO 9001 или еквивалентен – заверено от участника фотокопие; 3. Оторизационно писмо от производителя на роботите в полза на участника за изпълнението на поръчката– в оригинал или заверено от участника фотокопие, включително легализиран превод на оторизационното писмо на български език, ако писмото е на чужд език; Възложителят не изисква друго оторизационно писмо, ако участникът представи оторизационно писмо по чл.33а, ал. 2 от ЗОП; 4. Сертификат за ISO 13485:2003 или еквивалентен за производителя на предлаганите роботи с обхват по предмета на поръчката - заверено от участника фотокопие; 5. Техническо предложение, съдържащо: 5.1 Срок за доставка на роботите за автоматичен запис – посочен от участника в работни дни, но не повече от 7 работни дни от възлагателното писмо от Възложителя; 5.2 Сертификат за ISO 13485:2003 или еквивалентен за производителя на предлаганите роботи с обхват по предмета на поръчката - заверено от участника фотокопие; 5.3 Техническа спецификация (описание) на предлаганите роботи за автоматичен запис, съответстваща на описанието, обема и минималните технически изисквания, зададени от възложителя, и брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки, позволяващи пълна преценка за съответствие с техническата спецификация на поръчката. 5.4 Гаранционен срок - минимум 24 месеца; 5.5 Декларация за завода производител – наименование и адрес (Държава, град); 6. Приложена Декларация за безусловно съгласие за сключване на договор съгласно проекта на договор, приложен към документацията за участие. 7. Ценово предложение за изпълнение на поръчката, с посочена цена с и без ДДС за един брой апарат и общо за двата броя, както и обща цена за изпълнение на поръчката, включваща доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на двата броя апарати, както и осигуряване на гаранционната им поддръжка за периода на гаранционния срок; 8. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни считано от крайната дата за подаване на офертите. 9. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния представител на участника /в оригинал/.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/11/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Дата, час и място на отваряне на офертите - 12.11.2015 г., 08:00 часа, административна сграда на лечебното заведение - гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе 66, кабинета на Главен юрисконсулт. Достъп до пълната документация на публичната покана е осигурен в профила на купувача на възложителя на електронен адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151030uiYA3130982

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/11/2015