Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия; Пенко Пенев - Аналитик КС и ММ, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3110/; 0417 83305/3456/, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Информационни Технолигии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е следгаранционно сервизно обслужване на сървърна инфраструктура, дискова инфраструктура и архивиращи системи.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48820000

Описание:

Сървъри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Tериторията на възложителя - Мини Марица - изток ЕАД.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изискванията за изпълнение на настоящата поръчка са подробно описани в Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 2. Участниците да разполагат със сервизна база, позволяваща предоставяне на услугата според нейната спецификация - „до 6 часа за възстановяване на работоспособност“ и да имат внедрена система за приемане на заявки за ремонт, осигуряваща възможност за приемане на заявки писмено, по Интернет или по факс 7 дни в седмицата по 24 час - доказва се с декларация за техническо оборудване, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП, по образец на възложителя. 3. Участниците трябва да разполагат най-малко с двама специалисти, назначени на трудов договор в обслужващата сервизна база, които са отговорни за изпълнение на изискването „до 6 часа за възстановяване на работоспособност“. Участникът представя списък съгл. чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП, в който посочва лицата, които отговарят за изпълнение на услугата, с посочване на образованието, професионалната им квалификация и професионалния им опит. 4. Участниците трябва да разполагат най-малко с един специалист, притежаващи сертификат от производителя за поддръжка и ремонт на HP сървърна техника в обслужващата сервизна база. Участникът представя списък, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП, в който посочва лицата, които отговарят за поддръжката и ремонта на HP сървърна техника в обслужващата сервизна база, с посочване на номер, дата и издател на притежавания сертификат. 5. Участниците да имат внедрена система за управление на качеството на територията на обслужващата сервизна база по ISO 9001:2008 или еквивалент - доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език. 6. Участниците да имат внедрена система за управление на сигурността на информацията на територията на обслужващата сервизна база по ISO 27001:2005 или еквивалент - доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език. 7. Участниците да представят валиден сервизен договор с производителя на изделията, предмет на сервизно обслужване по предмета на поръчката. 8.График за изпълнение на поръчката: 1 година след датата на изтичане на текущата поддръжка, посочен в техническата спецификация /Приложение 1/. 9. Начин на фактуриране и плащане: до 30 /тридесет/ календарни дни след датата на стартиране на услугата, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. 10 .Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 11.При сключване на договор определеният изпълнител представя документи,издадени от компетентен орган,за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП(свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/11/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. Източник на финансиране - собствени средства. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 12.11.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.ствени средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/11/2015