Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Втора САГБАЛ Шейново ЕАД, ул. Шейново № 19, За: Отдел Обществени поръчки - Н. Бозаджиева, Р. Димитрова, РБ 1504, София, Тел.: 02 9659469, E-mail: pravisti@sheynovo-ag.eu, Факс: 02 9441768

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки - Н. Бозаджиева, Р. Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sheynovo-ag.eu.

Адрес на профила на купувача: http://sheynovo-ag.eu/dosie_28.10.2015.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на хигиенни материали”- периодично повтарящи се доставки на хигиенни продукти за нуждите на „Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД, съгласно техническа спецификация, неразделна част от настоящата покана, публикувана на профила на купувача, с цел избор на доставчик на посочените номенклатури и сключване на договор за доставка при най-благоприятни за Възложителя условия. Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставка на перилни и миещи средства, почистващи препарати, изделия за почистване, полиетиленови торби, чували за опасни отпадъци, изделия от хартия за еднократна употреба и изделия за еднократна болнична употреба.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39800000, 39830000, 39224000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Почистващи продукти
Метли и четки и различни видове други изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:


ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

59000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Склада на “Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД, гр.София ул. “Шейново” № 19.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на изискванията на Закона за обществени поръчки и настоящата документация, както и на специалните нормативни изисквания по предмета на поръчката. 2.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които е налице някое от обстоятелствата по смисъла на чл.47 ал 9 от ЗОП. 3.В случай, че участникът е обединение (консорциум, сдружение), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват и представят в процедурата писмено споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора, че водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. 4.До участие в процедурата се допускат само участници отговарящи на изискванията на Закона за обществени поръчки и на настоящата документация. 5. На основание чл.16г, ал.2 от ЗОП възложителят е определил, че стоките в техническата спецификация са включени в списъка, утвърден с Решение № 551 на МС от 25.07.2014 г. за утвърждаване Списък на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на лица с увреждания по реда на ЗОП. Специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания представят декларация, удостоверяваща, че участникът е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което представя информацията по реда на чл. 16г, ал. 7 от ЗОП. 6..Кандидатите подават оферта съгласно изискванията на чл.101в от ЗОП, окомплектована с всички изискуеми документи съгласно публичната покана, настоящата документация с приложенията към нея и разпоредбите на ЗОП. Изисквани документи и информация: 1. Оферта, изготвена по образец 2. Представяне на участника, изготвено по образец 3. Регистрационни документи на участника: Удостоверение от Агенцията по вписванията – Търговски регистър /или декларация с ЕИК/ или документ за самоличност за физическо лице; Споразумение за обединение. Декларация по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП, изготвена образец - за участник, които е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Декларация по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП, изготвена по образец се представя и от всеки посочен подизпълнител. Когато регистрационните документи са на чужд език – се представя и официален превод на български език. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.9 от ЗОП – по приложен образец; 5. Декларация – списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП за извършени доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчката, изпълнени през последните три години или от датата на учредяването, включително с посочване на стойности, дати и получатели на доставките, придружен с удостоверения/препоръки за добро изпълнение.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предлагана единична цена – до 70 т.; качество – до 30 т. - съгласно Методика за определяне на комплексната оценка, неразделна част от настоящата покана, публикувана на профила на купувача.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/11/2015 13:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минималното изискване е за представяне на 3 бр. препоръки/удостоверения от доставките от списъка. Допуска се и посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършените доставки. (не се прилага за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица) 6. Декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 5 и ал.7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП 7. Декларация от участника /свободен текст/ при офериране на номенклатури № 19, № 56 и № 57, че ако бъде определен за изпълнител, при всяка доставка ще представя декларация за съответствие или сертификат за качество. 8. Техническо предложение и оферта по приложен образец; 9. Ценово предложение и оферта по приложен образец; 10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата в случаите, когато участникът не се представлява от законния представител, съгласно документите му за регистрация. Изисквания за изпълнение на поръчката Технически условия за изпълнение на поръчката: Доставяните продукти трябва да съответстват за качество на приложими български стандарти или такива, които въвеждат европейски стандарти, европейски технически одобрения или български стандарти, които въвеждат международни стандарти. Кандидатите представят сертификат за качество на български език. Остатъчният срок на годност на доставените стоки не може да бъде по-малък от 75 % от обявения от производителя върху опаковката към датата на доставката. Стоките да се доставят франко склада на болницата с транспорт на доставчика, като цената на транспорта се включва в единичната цената на стоките. Участниците се задължават да извършват ежемесечно доставките на стоките въз основа на писмена заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За номенклатури № 19 и № 56 от техническата спецификация – Чували за опасни отпадъци /жълти и червени/ трябва на отговарят на разпоредбите на Наредба № 1 от 09.02.2015г. за изискванията към дейностите по събиране и третиране на отпадъците на територията на лечебните и здравните заведения /ДВ бр.13/17.02.2015г./. За номенклатура № 57 от техническата спецификация - консумативът да е съответстващ на съоръжението сакодържател Лонгопак Мини. При офериране на номенклатури № 19, № 56 и № 57 участникът е длъжен да представи декларация, че ако бъде определен за изпълнител, при всяка доставка ще представя декларация за съответствие или сертификат за качество. Отварянето на офертите ще се извърши на 10.11.2015 г. от 11.30 часа, при условията на чл. 68, ал. 3 и чл. 101 г, ал.3 от ЗОП, в сградата на “Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД, гр.София ул. “Шейново” № 19. Възложителят предоставя документи и информация в Профила на купувача на интернет адрес: www.sheynovo-ag.eu

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/11/2015