Версия за печат

BG-Пазарджик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Районна Здравноосигурителна Каса, гр. Пазарджик, ул. 11-ти август №2, За: Диана Гатева; Ласка Джонева, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402109; 034 402108, E-mail: pazardjik@nhif.bg, Факс: 034 402107

Място/места за контакт: гр. Пазарджик, ул.11-ти август №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/537.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК Пазарджик. За обичайната поддръжка на стопански инвентар и работни, санитарни и други помещения в административната сграда на РЗОК Пазарджик е необходимо периодично закупуване на различни електроматериали, железария и резервни части.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31681410, 44500000, 44411000

Описание:

Електрически материали
Инструменти, брави, ключове, панти, съединителни скоби, вериги и пружини
Санитарни изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

47 артикула посочени в техническите изисквания, както и доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар извън посочените в ценовото предложение артикули. Посочената прогнозна стойност е без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В магазина/складовата база на изпълнителя

NUTS:

BG423

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнителят следва да доставя стоки, които напълно съответстват на техническата спецификация на Възложителя. 2. Електроматериалите, железарията и резервните части следва да бъдат предоставяни в подходящи за съхранение и транспорт опаковки. Доставените стоки следва да са с обозначения, сертификати и/или декларации за съответствие съобразно изискванията на българското законодателство. 3. Вида и количеството на необходимите артикули се заявяват от упълномощено от Възложителя лице. Заявката се подава по телефон, факс или електронна поща. 4. В рамките на един работен ден след получаване на заявката, в търговския обект на Изпълнителя заявените артикули се подготвят за експедиция заедно с необходимите за целта документи (стокови разписки, експедиционни бележки, гаранционни карти, приемо-предавателен протокол, фактура и др.). 5. След изтичане на срока по предходната точка подготвените за експедиция артикули се получават в обекта на Изпълнителя от упълномощен представител на Възложителя с негов служебен транспорт. 6. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание. 7. При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки представители на двете страни следва да съставят „констативен протокол”, по силата на който Изпълнителя е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска в максимален срок от 1/един/ работен ден. В случай, че представител на Изпълнителя не се яви да подпише протокола в срок от 24 часа от надлежното му уведомяване, Възложителят му изпраща едностранно изявление, в което описва своите констатации, което едностранно изявление има действие на „констативен протокол”.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Пликът с офертата трябва да съдържа:1. Административни сведения, изготвени по образеца (Приложение № 1).2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2а и т. 5 и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 2).3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.4. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Приложение № 3).5. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане на условията на проекта на договор (Приложение № 4).6. Техническо предложение за изпълнение на доставката (Приложение № 5). 7. Ценово предложение (Приложение № 6). 8. Декларация за използване на подизпълнител (Приложение № 8). 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 9 - попълва се само в случай, че участникът е декларирал подизпълнители по Приложение №8). 10. Подписан и подпечатан списък на всички документи, които прилагаме към настоящата оферта (Приложение № 10). Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6 , 7, 8, 9 и 10, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес. 2. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл.101г, ал.3 от ЗОП на 12.11.2015г. от 10.00часа в сградата на РЗОК Пазарджик, ул. "11-ти август" №2

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/11/2015