ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Техническа поддръжка (аварийни ремонти) на бандажни стругове във вагоноремонтни цехове и локомотивни депа на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД за едногодишен период”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50000000
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Техническата поддръжка (аварийните ремонти) на 11 (единадесетте) броя бандажните стругове, ще се изразява в следните дейности:
1. Извършване на технически диагностичен преглед и установяване на повредата. Диагностиката включва следните дейности: технически оглед, извършване на измервания (електрическа система, хидравлическа система, оразмеряване на машинни части, проверка софтуер).
2. При необходимост – доставка и монтаж на резервни части/възли.
3. Ремонтни работи. Ремонтът включва следните дейности: демонтажни и монтажни дейности, ремонт на части/възли, както и подмяната им, в случай на необходимост. Следремонтна проба и пускане в експлоатация.
4. Гаранционна поддръжка.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
На територията на Република България, по местонахождението на всеки един от единадесетте бандажни струга, така както е посочено в Приложение № 6 към настоящата покана списък.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците в обществената поръчка следва да предоставят посочените по-долу документи или информация, с оглед установяване пригодността им за изпълнение на обществената поръчка:
1. Представяне на участника - по образец Приложение № 1 към публичната покана;
2. Да посочат единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация, в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително и електронен, за кореспонденция. Документът се предоставя в оригинал или заверено с подпис и печат на участника, копие.
3. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателства за извършената услуги - 2 бр. удостоверения, издадени от получатели или компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата - по образец Приложение № 10 към публичната покана. Под услуги "сходни" с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбират услуги, в които са включени една или няколко от дейностите, включени в предметния обхват на настоящата обществена поръчка, като тези услуги е необходимо да бъдат предоставени по отношение на бандажни стругове или на аналогично специализирано технологично оборудване.
4. Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен документ за успешно внедрена система за качество, с обхат на сертификация, съответващ на дейностите, включени в предмета на настоящата обществена поръчка. Сертификатът следва да бъде със срок на валидност, обезпечаващ срока за изпълнение на договора за обществена поръчка и да е издаден на участника. Сертификатът се предоставя в нотариално заверена форма. В случай, че предоставеният от участника сертификат е със срок на валидност, който не покрива срока за изпълнение на договора, участника следва да предостави декларация, в свободен текст, с която се задължава, в процеса на изпълнение на договора да предостави нов сертификат, със същият обхват на сертификация и със срок на валидност, обезпечаващ срокът за изпълнение на договора.
5. Информация за технологичната ремонтна база на участника, с описание на основното оборудване. Участниците следва да посочат основанието, на което разполагат с базата и да представят доказателства в тази посока.
6. Информация, че участника има на свое разположение квалифициран персонал за изпълнение на дейностите по поръчката. Представя се списък с имената и квалификацията на лицата, с които участника възнамерява да изпълни обществената поръчка.
7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки за приемане условията на проекта на договора - попълнена по образец Приложение № 5 към публичната покана;
8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - по образец Приложение № 3 към публичната покана;
9. Ценово предложение за изпълнение на обществената поръчка - по образец Приложение № 4 към публичната покана;
10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - по образец Приложение № 7 към публичната покана;
11. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по образец Приложение № 8 към публичната покана;
12. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец Приложение № 9 към публичната покана;
продължава в раздел Допълнителна информация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
13. При участници обединения-оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението и документ подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия в оригинал или нотариално заверено копие.
14. Изрично нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата, както и приложените към нея документи, в случай, че същите не са подписани от лицето, представляващо участника съгласно търговска му регистрация.
Общата стойност на услугата не може да надвишава, определеният от Възложителят максимално допустим финансов ресурс, в размер на 58000,00 (петдесет и осем хиляди лева и 00 ст.) лева без ДДС.
Офертата на участниците, заедно с всички необходими документи към нея да се представят в запечатан, непрозрачен плик с надпис:
До
"БДЖ-Товарни превози" ЕООД
гр. София, 1080, ул. "Иван Вазов" № 3
"Оферта" за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Техническа поддръжка (аварийни ремонти) на бандажни стругове във вагоноремонтни цехове и локомотивни депа на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД за едногодишен период”, точен адрес на участника, лице за контакти, тел./факс, е-mail адрес и мобилен телефон за връзка.
При сключване на договора избрания за изпълнител следва да представи:
1. Документи от съответните органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП - оригинал или нотариално заверено/и копие/я;
2. Декларация/и за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - оригинал;
3. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му със срок на валидност 1 (един) месец след изтичане срока на договора. Гаранцията се предоставя под формата на безусловна неотменяема Банкова гаранция в полза на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД в оригинал или депозит внесен по банкова сметка на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД – банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF.
Датата на провеждане на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 05.11.2015 г. от 10:00 часа в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, на адрес : гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3.
Всички представени документи към офертата да са в оригинал или копия заверени с гриф "Вярно с оригинала" с подпис и печат на Участника.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: