Версия за печат

BG-Белене

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Белене, ул. България №35, За: Цветомир Цветанов - главен експерт Икономическо развитие и обществени поръчки, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 34672; 0658 31062

Място/места за контакт: отдел Социално-икономическа политика и финансиращи програми

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://official.belene.bg/?page_id=698.

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/Община Белене,10853.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изработка и доставка на промоционални материали с цел информация и публичност по проект: „Рехабилитация на общински пътища в рамките на трансграничния регион Калмацую, окръг Телеорман и Белене, област Плевен“ - референтен № 2(4i)-1.1-10, MIS-ETC Code 316, пфинансиране от Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013, Приоритетна ос 1, Ключова област на интервенция 1.1, по 4 обособени позиции. Предмета на поръчката по об. позиции с № 1, 2 и 4 са запазени за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на чл.16г, ал. 5, т.1 от ЗОП /линк към списъка по чл.16г ал.1 от ЗОП: http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/spisatzi/14RH551.pdf /. Във връзка с чл.16г, ал.6 ЗОП, оферти по об. позиции №1, 2 или 4 могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена, но те следва да имат предвид, че техните оферти ще се разглеждат само в случаите на чл.16г, ал.9 от ЗОП. По смисъла на чл.16г, ал.10 от ЗОП, участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка по чл.16г, ал.1 от ЗОП или за обособена позиция по чл.16г, ал.2 от ЗОП при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл.16г, ал. 7 от ЗОП в офертата, в образец №1 към документацията за участие. Когато участник - специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от АХУ, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз се прилага и за посочените подизпълнители. Източник на финансиране на поръчката - проект: „Рехабилитация на общински пътища в рамките на трансграничния регион Калмацую, окръг Телеорман и Белене, област Плевен“ - референтен № 2(4i)-1.1-10, MIS-ETC Code 316, финансиран от Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013, Приоритетна ос 1, Ключова област на интервенция 1.1.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79340000, 22462000, 30234600, 22460000, 18331000, 18936000, 30192121, 30199710, 79810000 (TA18)

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Рекламни печатни материали
Флашпамети
Професионални рекламни материали, търговски каталози и учебници
Тениски
Чанти от текстилни материали
Химикалки
Отпечатани пликове
Услуги по печатане на печатни изделия (За пликове )


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Об. позиция №1 - тениски. 1.) Обща бройка - 130бр., като от тях 50 бр. с надписи на английски език и 80 бр. с надписи български език. Дизайн (примерен) е съгласно Приложение№1-за тези с надписи на английски език и съгласно Приложение№2- а тези с надписи на български език, към документацията за участие, качена в профила на купувача.Брой тениски от всеки от езиците, както следва: а) от тези на английски език - 25 броя мъжки тениски и 25 броя дамски тениски; б) от тези на български език - 40 бр. мъжки тениски и 40 бр. дамски тениски; 2. Размери на тениските: а) за мъжките - S, M , L, XL, XXL, като за тези на английски език- по 5 бр. от всеки размер, за тези на български език - по 8 бр. от всеки размер; б) за женските - ХS, S, M, L, XL, като за тези на английски език- по 5 бр. от всеки размер, за тези на български език - по 8 бр. от всеки размер; 3. Печат - за всички бройки, езици и размери тениски: - пълноцветен с размер до 300x250 мм; 4. Изисквания за изпълнението на всички бройки мъжки тениски от всички езици и размери: а) материя: дишаща; б) състав: 100 % полиестер; в) цвят: син; 4. Изисквания за изпълнението на всички бройки женски тениски от всички езици и размери: а) тип: дамска тениска, вталена с якичка с минимум 3 или повече копчета; б) модел: оребрена яка и маншети; в) състав: 95 % памук и 5% еластан; г) материя: памучно пике или еквивалент; д) цвят: син е) плътност: мин. 180 гр/м2 Об. позиция №2 - чанти от нетъкан текстил - 75бр., с надписи на български и на английски език, от които 45 бр. с надписи на български език и 30 бр. с надписи на английски език. Цвят: тъмносин, пълноцветен едностранен печат. Размери: минимум 400/350/70 мм. Дизайн (примерен) е съгласно Приложение№5-за тези с надписи на английски език и съгласно Приложение №4-за тези с надписи на български език, към документацията за участие. Об. позиция №3: 3.1 Химикалки - 230 бр., пластмасов корпус и клипс, пълнител с дебел връх, цвят на корпус-тъмносин, цвят на мастилото-син; с механизъм за прибиращ се писец. Дизайн (примерен)-съгласно Приложение№3 към документацията за участие. 3.2. Флаш памет тип "USB" или еквивалент - 115 броя - капацитет минимум 16GB, поддържани скорости на четене/запис: не по-ниски от 10/8 MB/s, пълноцветен едностранен печат. Дизайн (примерен)-съгласно Приложение№6 към документацията за участие. 3.3. Висулка за ключодържател - 45 броя, размер мин. 4х4 см, пълноцветен едностранен печат, Цвят на основа: бял. Дизайн (примерен)-съгласно Приложение№7 към документацията за участие Об. позиция №4: Пликове за писма, бели, самозалепващи -135 бр., от които на английски език - 80 бр. и на български език-55бр. Дизайн (примерен) е съгласно Приложение№8-за тези на английски език и съгласно Приложение №9-за тези с надписи на български език, към документацията за участие. Размер на пликовете мин. 160/220 мм, Печат: пълноцветен едностранен печат. Не се допуска подаване на оферти за отделни групи промоционални материали от позиции или отделни бройки от група промоционални материли. Оферира се пълния обем на поръчката по съответната обособена позиция. Оферта която не е подадена за пълния обем промоционални материали от съответна обособена позиция се отстранява.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

9779 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Белене, ул. България №35

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят се задължава: - да изпълни дейностите, включени в обществената поръчка, в съответствие с параметрите на подадената от него и приета от Възложителя оферта, указанията и Техническите спецификации на Възложителя, приложени към Публична покана и сключения договор; - информацията върху промоционалните материали следва да е съобразена и в съответствие с изискванията и указанията на „Visual Identity Manual for the Romania–Bulgaria Cross Border Cooperation Programme 2007–2013”, публикувани на официалната интернет страница на Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния - България 2007-2013 г.: http://cbcromaniabulgaria.eu/user/file/MIVdec2013.pdf; - да изработи и достави съответните промоционални материали в количества, качество тип и вид, определени и посочени от Възложителя в техническите спецификации и приложенията, както и изискванията по договора за обществена поръчка; - да съгласува с Възложителя окончателно визията на промоционалните материали на етапа непосредствено предхождащ тяхната изработка, като Възложителя си запазва правото да не одобри или да не избира визия, която счете за неподходяща по основателни събражения, като следствие от това Възложителят може да предложи на Изпълнителя различна от представената от последния визия; - да използва за изработката на промоционалните материали, материали и цветове (мастило) с високо качество, фабрично нови, нерециклирани, неупотребявани и актуални (съвременни), с достатъчно приемлива издръжливост и устойчивост на външните фактори на околната среда; Плащането на цената по сключения договор, ще се извършва на два пъти, както следва: 1. Авансово плащанe в размер на 50% от дължимото от Възложителя на Изпълнителя възнаграждение съгласно договора, в срок до 25 календарни дни след подписването на договора, но не преди представянето от Изпълнителя на оригинална фактура на стойност, равна на стойността на авансовото плащане с начислен ДДС (когато същия се дължи). 2. Окончателно плащане в размер на 50% от дължимото от Възложителя на Изпълнителя възнаграждение съгласно договора в срок до 30 календарни дни след изпълнената доставка на всички промоционални материали, но не преди представяне на оригинал на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за дължимото окончателно плащане с начислен ДДС (когато същия се дължи), и след двустранно подписан приемо – предавателен протокол /или еквивалентен документ/ между Възложител и Изпълнител за приемане на изпълнената работа /изработени и доставени промоционални материали/. Плащанията по договора се съобразяват с изискванията на Решение на МС № 788/28.11.2014 г. Срокът за изработване и доставката на промоционалните материали започва да тече от влизането в сила на настоящия договор, и е не по-късно от 06.12.2015г. Изработване и доставки след тази дата се допускат единствено при промяна на срока за изпълнение на Основния договор за проект „Рехабилитация на общински пътища в рамките на трансграничния регион Калмацую, окръг Телеорман и Белене, област Плевен“ - референтен № 2(4i)-1.1-10, MIS-ETC Code 316, финансирае от Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013, Приоритетна ос 1, Ключова област на интервенция 1.1,- Приложение №1 към договора за предоставяне на национално съфинансиране по Програмата за Трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013г., сключен между Община Белене и МРРБ.В случай, че срокът за изпълнение на Основния договор за проект „Рехабилитация на общински пътища в рамките на трансграничния регион Калмацую, окръг Телеорман и Белене, област Плевен“ - Приложение №1 към договора за предоставяне на национално съфинансиране по ПТГС РБ 2007-2013г., сключен между Община Белене и МРРБ бъде удължен, срокът за изпълнение на настоящия договор за обществена поръчка се удължава до не по-късно от 10 работни дни преди изтичането на новия краен срок за изпълнение на Основния договор за проекта, съгласно действащото законодателство.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на офертите по предмета на поръчката в съответната обособена позиция ще се извърши по критерий за оценка „най – ниска цена“. Всяка оферта, отговаряща на изискванията и указанията на Възложителя, се оценява по настоящия критерий и участва в крайното класиране. На първо място се класира участникът, предложил най-ниска цена за изпълнение на поръчката в съответната обособена позиция. В случай, че сред класиращите се участници в съответната обособена позиция, има такива които не са регистрирани по ДДС, класирането на участниците се извършва на база "най-ниска цена" с вкл. ДДС. За изпълнител се определя този участник, чиято предложена обща цена е най-ниска в съответната об. позиция. В случай, че двама или повече участници предлагат еднаква цена за изпълнение, оценителната комисия провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните участници. Максимално допустимата предлагана цена за изпълнение не може да надхвърля повече от: 1. За об. позиция №1 - 3051.05 лв. с вкл. ДДС /или крайна цена - за участници които не регистрирани по ДДС/; 2. За об. позиция №2 - 2200.27 лв. с вкл. ДДС /или крайна цена - за участници които не регистрирани по ДДС/; 3. За об. позиция №3 - 3999.61 лв. с вкл. ДДС /или крайна цена - за участници които не регистрирани по ДДС/, по видове както следва: 3.1. за химикалки - 449.83 лв.; 3.2. за флашпамети тип "USB" или еквивалент - 3373.76 лв.; 3.3. за висулка за ключодържател - 176.02 лв.; 4. За об. позициия №4 - пликове за писма, бели, самозалепващи - 528.07 лв. с вкл. ДДС /или крайна цена - за участници които не регистрирани по ДДС/; Максимално допустимата предлагана цена за изпълнение не може да надхвърля повече от посочената стойност за изпълнение на съответната обособена позиция посочена в публичната покана, т.к.посочената сума е пределна съгласно осигурения от проекта бюджет за тази дейност по съответната об. позиция.. Участник, предложил ценово предложение в офертата си за изпълнение надвишаваща посочената в публичната покана стойност по съответната обособена позиция, се отстранява от участие по съответната обособена позиция.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участник в тази обществена поръчка, възлагана по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в поканата и в указанията към нея. Минимални изисквания към техническите възможности и квалификация на участниците не се изискват. Всеки участник има право да представи само една оферта. Варианти на оферти не се приемат. Оферти могат да се подават за една, няколко или всички обособени позиции. Непредставяне на някои от изискуемите документи, информация, образци или неизпълнение или неотговаряне на указано условие, може да доведе до отстраняване на участник или до несключване на договор. Образците за техническо и ценово предложение с попълват и представят за всяка позиция по отделно! При установяване на несъответствия, грешки или нередовности в техническо или ценово предложение за дадена обособена позиция от офертата на участник, същия се отстранява от участие в тази обособена позиция. Отстранява се участник в нарушение на чл.55, ал.1 или ал.ал. 5 - 7 ЗОП. Минималното съдържанието на офертата да е съгласно чл.101в от ЗОП (по образци приложени към документацията). Срокът на валидност на офертата, техническото и ценовото предложение да е не по-малко от 60 календарни дни. Участник може с декларация съгласно образец №9 към ППЗОП, да посочи коя част от представената от него оферта счита, че има конфиденциален характер. Място за получаване на оферти: Община Белене, етаж последен, стая 22, адрес: гр. Белене, ул. България №35. Получаването, отварянето, разглеждането, оценката и класирането на офертите се извършва от комисия по чл. 101г от ЗОП, назначена от Възложителя. По смисъла на чл. 101б, ал.4 от ЗОП, срокът за получаване на оферти по публичната покана започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача. Отварянето на получените оферти ще се състои на 05.11.2015г. от 10:00ч. в зала 26 на Община Белене по реда на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП. На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват лица по смисъла на чл.68 ал.3 от ЗОП. Комисията съставя протокол по реда на чл.101г ал.4 изречение първо от ЗОП. Протоколът се представя на Възложителя за утвърждаване, след което се изпраща в един и същи ден на участниците, и в същия ден на изпращането му до тях се публикува и в Профила на купувача при условията на чл.22 б ал.3 от ЗОП. При сключване на договора Възложителят прилага правилата на чл. 101е, ал.2 и ал.3 от ЗОП. Възложителят публикува в профила на купувача при условията на чл. 22б, ал.3 от ЗОП сключения договор и допълнителните споразумения към него. **************************************** Препоръка за надписване на плика с офертата - съгласно примерния образец към документацията за участие! ***************************************** В случай, че участник по об. позиции №1, 2 или 4 е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, или техни обединения, в представянето си по Обр. № 1 от офертата, се посочва №, под който участникът е/са вписан/и в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания (АХУ),или в еквивалентен регистър на държава - членка на ЕС. Когато по об. поз.1,2 или 4 участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл.29 ал.1 от Закона за интеграция на хората с увреждания,и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на Възложителя,офертите на останалите участници по поз.1,2 или 4 няма да се разглеждат и оценяват.В случай, че не са постъпили оферти от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания,и/или от техни обединения, или постъпилите такива не отговарят на изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници ще бъдат разгледани по общия ред.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/11/2015