ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Упражняване на строителен надзор, технически, количествен и стойностен контрол и отчитане на изпълнените строително-монтажни работи (СМР) на строеж „Изграждане на пожароизвестителна инсталация, евакуационно и аварийно осветление в Съдебна палата гр. Ловеч“
Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител - консултант в строителния процес за строеж „Изграждане на пожароизвестителна инсталация, eвакуационно и аварийно осветление в Съдебна палата гр. Ловеч”, съгласно чл. 166, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), който следва да:
• упражнява строителен надзор по време на строителството, в т.ч. съставяне на технически паспорт, изготвяне на окончателен доклад до Възложителя и въвеждане на строежа в експлоатация;
• упражнява контрол на количеството, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, в съответствие с одобрения проект и количествено – стойностните сметки.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71520000
Описание:
Строителен надзор
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Ловеч, бул. „Търговска” № 41
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Съгласно действащата нормативна уредба в областта на проектирането и строителството в Република България и естеството на услугата: консултант в строителния процес на строеж „Упражняване на строителен надзор, технически, количествен и стойностен контрол и отчитане на изпълнените строително-монтажни работи (СМР) на строеж „Изграждане на пожароизвестителна инсталация, евакуационно и аварийно осветление в Съдебна палата гр. Ловеч“, е необходимо потенциалният изпълнител на обществената поръчка:
1. Да има право да упражнява дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), като за срока на изпълнение на договора да има на разположение екип от правоспособни физически лица, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката.
- Участникът за обществена поръчка следва да притежава валиден лиценз за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал. 2 от ЗУТ (когато е лице, регистрирано в Република България) или документ съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ (когато е чуждестранно лице, нерегистрирано в Република България).
- Участникът трябва да разполага с експертен екип от достатъчно на брой и с подходяща квалификация и правоспособност експерти с оглед пълното, точно, своевременно, качествено и компетентно осигуряване на консултантските услуги, предмет на поръчката. Всички експерти трябва да са включени в списъка, приложен към удостоверението /лиценза/ на участника в съответствие с изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Участникът следва да представи списък на експертите, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката. Списъкът трябва да съдържа информация за име, образование, квалификация, професионален опит и заемана позиция в екипа за всеки експерт.
Екипът на Участника трябва да включва следните експерти:
- Ръководител на екипа;
- Експерт Координатор по безопасност и здраве;
- Експерт по част „Електро“;
- Експерт по качеството в строителството;
- Експерт по контрол и оценка на количествата изпълнени строителни и монтажни работи.
Подробни изисквания относно начина на изпълнение на поръчката се съдържат в документацията за участие в процедурата към настоящата публична покана, публикувана в сайта на Министерство на правосъдието в профила на купувача.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите.
Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Документите в офертата трябва да съдържат дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 29.10.2015 г. от 14:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени.
Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1).
Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача"
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: