Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Даниел Демирев - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на дезинфекция, дезинсекция, дезакаризация, дератизация и обезтревяване на обекти в „Мини Марица Изток” ЕАД. Технически изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Приложение № 1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90921000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на поръчката - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата публична покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Рудник „Трояново - 1”, с. Трояново; рудник „Трояново - север”, с. Ковачево; рудник „Трояново - 3”, с. Медникарово; отдел „Логистика и контрол”, гр. Раднево; Управление на Дружеството, гр. Раднево; Почивна станция – Старозагорски минерални бани; Почивна станция, гр. Велинград; БКО – Главан; БКО - Пампорово.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Срок на изпълнение: 12 месеца от датата на сключване на договора или до достигане на общата максимална стойност от 60 000 лв. без ДДС. При достигане на максимална стойност договора се прекратява. Дейностите ще се извършват целогодишно. Изпълнението се извършва по заявка на Възложителя, изготвена от съответните клонове на Дружеството: рудник „Трояново - 1”, с. Трояново, рудник „Трояново - север”, с. Ковачево, рудник „Трояново - 3”, с. Медникарово и Управлението на Дружеството в зависимост от необходимия вид дейност. Сроковете за изпълнение на всяка една заявка се уточняват допълнително от упълномощени лица на страните по договора. 3. Условията на плащане: до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на всяка услуга, въз основа на представена фактура-оригинал, двустранно подписан приемо-предавателен протокол и документите описани в Приложение № 1 (т.5.), което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата публична покана. 4. Участниците да притежават и представят с офертата си: - Удостоверение за правоспособност за ръководител съгласно Приложение № 1, съответно удостоверение за правоспособност за изпълнител съгласно Приложение № 2 на ДДД дейности, издадено (-и) по реда на чл.7, ал.3 от Наредба № 3 от 24.01.2005 г – доказва се с представяне на заверено от участниците копие на Удостоверението (-ята); - Заверено копие на извлечение от Регистъра към МЗ от което да е видно, че извършват ДДД дейности, съгласно изискванията чл.21 от Наредба № 3 от 24.01.2005 г.; - Участниците да разполагат с минимум пет работници, които да притежават Удостоверение за правоспособност за изпълнител на ДДД дейности, издадено по реда на чл.7, ал.3 от Наредба № 3 от 24.01.2005 г. – доказва се с представяне на заверено от участниците копие на Удостоверението за всяко едно от посочените лица; - С оглед спецификата на обработваемите площи участниците следва да разполагат с необходимата специализирана техника за осъществяване на дейностите по предмета на поръчката, монтирана на високопроходими автомобили – доказва се с декларация съдържаща описание на техническото оборудване, придружена от снимков материал или каталог; - Валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ дезинфекция, дезинсекция, дератизация - доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език; - Валиден сертификат по ISO 14000:2004 или еквивалент с обхват включващ дезинфекция, дезинсекция, дератизация - доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език; - Участниците да докажат признат опит от следните дейности: дезинфекция, дезинсекция, дезакаризация, дератизация и обезтревяване на обекти с обеми (площи) не по-малко от: Дезинфекция - 4 500 м2, Дезинсекция - 92 000 м2, Дезакаризация - 351 350 м2, Дератизация - 25 200 м2, Обезтревяване - 146 700 м2. Обстоятелствата се доказват със Списък на услугите, по образец на Възложителя, заедно с доказателство за тяхното извършване под формата на удостоверение. Подробно описание на изискванията е посочено в образеца на оферта. 5. Не се позволя в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, както и Удостоверение от ТД на НАП по месторегистрация за липса на задължения, издадено не по-рано от 60 дни, преди подписването на договора. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Участниците да представят подробна калкулация за начина на образуване на предложената цена за всеки вид дейност по образец на Възложителя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/10/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 28.10.2015 г. от 09:00 часа в заседателна зала на Възложителя (адм. сграда - партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/10/2015