Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Район Източен - Община Пловдив, ул. Лев Толстой № 2, За: инж. Калин Кънов, инж. Елена Русева, Милка Тодорова, Република България 4006, Пловдив, Тел.: 032 601083; 032 601060, E-mail: iztochen_bg@abv.bg, Факс: 032 631610

Място/места за контакт: Гл. инженер, Гл. експерт Електрификация, началник отдел АПО, К и ЧР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.iztochen.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.iztochen.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151013yagQ86184.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка и монтаж на професионално кухненско и перално оборудване, кухненски шкафове и мивки за нуждите на ОДЗ „Щастливо детство”, гр. Пловдив”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39200000, 39221000, 39710000

Описание:

Обзавеждане
Кухненско оборудване
Електродомакински уреди


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

При изпълнение на поръчката следва да се достави професионално кухненско и перално оборудване и обзавеждане с минимални технически характеристики: Хладилна ракла нискотемпературна 430 л., клас А+ или по висок, Размери:800/600/900 - 1бр.; Хладилен шкаф среднотемпературен 400 л. клас А+ или по висок, Размери:600/600/2000 – 2бр.; Хладилна ракла нискотемпературна 500 л. клас А+ или по висок, Размери:1000/600/900-1 бр.; Склад зеленчуци: Стелаж – складов, Размери 1000/500/2000, изработен от неръждаема стомана с четири рафт – 2 бр.; Хладилен шкаф среднотемпературен 400 л. клас А+ или по висок, Размери:600/600/2000 – 3 бр.; Склад дневна дажба: Стелаж – складов, Размери 1000/500/2000, изработен от неръждаема стомана с четири рафта - 3 бр.; Хладилен шкаф среднотемпературен 400 л. клас А+ или по висок, Размери:600/600/2000 – 2 бр.; Склад сухи продукти: Стелаж – складов, Размери 1000/500/2000, изработен от неръждаема стомана с четири рафта- 4 бр.; Подготвителна зеленчуци: Зеленчукорезачка професионална- 1 бр; Подготвителна за измиване и дезинфекция на яйца: Подплотов хладилен шкаф, клас А+ или по висок, Размери:600/600/850 – 1 бр.; Подготвителна пилета: Подплотов хладилен шкаф, клас А+ или по висок, Размери:600/600/850 – 1 бр.; Подготвителна риба: Подплотов хладилен шкаф 0,35 kW, Размери:600/600/850 – 1 бр.; Подготвителна месо: Подплотов хладилен шкаф, клас А+ или по висок, Размери:600/600/850 – 1 бр.; Месомелачка професионална, клас А+ или по висок – 1 бр.; Подготвителна за хляб: Машина за рязане на хляб, професионална – 1 бр.; Кът за пасиране: Планетарен миксер, професионален 10 л. – 1 бр.; Топла кухня: Печка, електрическа с шест котлона и фурна професионална, клас А+ или по висок, Размери: 1100/900/900 – 2 бр.; Парен казан за супи, професионален, клас А+ или по висок, Размери: 1000/1000/900 -1 бр.; Паров конвектомат професионален, клас А+ или по висок, Размери 900/900 – 1 бр.; Тестомесачка 25 кг. професионална, клас А+ или по висок – 1 бр.; Съдомиялна професионална, клас А+ или по висок – 1 бр.;Везна - циферблатна до 15 кг. – 1 бр.; Млечна кухня: Печка, електрическа с четири котлона и фурна професионална, клас А+ или по висок, Размери 600/600 – 1 бр.; Сокоизстисквачка комбинирана /твърди меки и цитрусови/ професионална - 1 бр.; Миксер пасатор – професионален, клас А+ или по висок – 1 бр.; Стерилизаторно: Стерилизатор професионален, клас А+ или по висок – 1 бр.; Каса: Касов апарат с клиентски дисплей стационарен – 1 бр.; Приемно:Везна 30 кг. – 1 бр.; ПЕРАЛНО: Склад за мръсно бельо: Кош с капак – 10 л. с плаващ капак, PVC – 14 бр.; Склад консумативи: Стелаж – складов, Размери 1000/500/2000, метален с четири рафта – 1 бр.; Перално помещение:Перална машина 12 кг. професионална, клас А+ или по висок-1 бр.; Сушилна машина – 10 кг. професионална, клас А+ или по висок– 1 бр.; Сушоари за ръце – 16 бр.; Гладачно: Ютии професионални, пара – 2 бр.; Гладачна дъска професионална -2 бр.; Склад чисто бельо: Стелаж – складов, Размери 1000/500/2000, изработен от неръждаема стомана с четири рафта - 1 бр.; КУХНЕНСКИ БЛОК: Долен кухненски шкаф с две врати, Размери 87/99/49 изработен от ПДЧ–3 бр.; Долен кухненски шкаф с две врати, Размери 87/89/49 изработен от ПДЧ – 1 бр.; Долен кухненски шкаф с две врати, Размери 87/72/49 изработен от ПДЧ – 1 бр.; Долен кухненски шкаф с две врати, Размери 87/49/49 изработен от ПДЧ -1 бр.; Кухненска мивка алпака с външен борд 70/85, Размери 50/70/30 – 3 бр.;Кухненска посуда: Вилици средни – 30 бр., Лъжици средни -50 бр.; Лъжици чаени -60 бр.;Ножове за хранене – 30 бр.; Купичка за хранене, алпака с две дръжки-70 бр.; Купичка за хранене, алпака без дръжки–70 бр.; Чашка алпака -70 бр.; Чиния за хранене алпака с две дръжки–70 бр.;Тави за готвене правоъгълни 600/400/150 -6 бр.;Тави за печене правоъгълни, 600/400/150 – 6 бр.; Тави сладкарски правоъгълни 600/400/150 -6 бр.;Тенджери с капак алпака 8 -10 литра, 12 бр.;Тенджера с капак алпака 5-7 литра, 6 бр.;Тави кръгли диаметър 400- 500, 2 бр.; Казан за готвене-25 литра, 2 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

62525 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ОДЗ „Щастливо детство”, гр. Пловдив”

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Финансовия ресурс за изпълнение на настоящата поръчка, с който Възложителят разполага е в размер на 62525,00 лв. без включен ДДС. Ценови предложения надвишаващи посочената стойност няма да бъдат допуснати до оценка и класиране. Дейностите свързани с предмета на договора се финансират от бюджета на район "Източен" - община Пловдив. Възнаграждението се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния начин: Окончателно плащане в размер на 100 % (сто процента) от общата цена, платими в 30 /тридесет/ дневен срок, след приемане, без забележки, от страна на Възложителя на доставеното и монтирано оборудване и проведено обучение на персонала за работа с оборудването и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура и предадени гаранционни карти. Доставеното оборудване и обзавеждане да е ново. Доставката се извършва в оригинална опаковка с ненарушена цялост, като трябва да бъде пакетирана според стандартите за съответното транспортиране и да е придружена от опаковъчен лист. Срокът за доставка и монтаж на оборудването е не повече от 30 /тридесет/ календарни дни. Гаранционния срок на оборудването и обзавеждането следва да е не по-кратък от гаранционния срок предоставен от производителя. 2. Участникът следва да докаже наличието на внедрени системи за: управление на качеството и за управление на здравето и безопасност при работа или еквивалентни, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката, като представи заверени копия на следните сертификати или еквивалентни: а) Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен документ за въведена система за управление на качеството, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката, издаден от акредитиран сертифициращ орган; б) Сертификат OHSAS 18001:2013 - система за управление на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, издаден от акредитиран сертифициращ орган с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката; 3. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата, на представяне на офертата, минимум 2 /две/ доставки на оборудване, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под "еднаква или сходна с предмета на поръчката", следва да се разбира доставка на професионално кухненско оборудване.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

За изпълнител на поръчката ще бъде избран участникът получил най-висока комплексна оценка (КО). Максималният брой точки, който може да бъде присъден на участник при определяне на комплексната му оценка е 100 точки и се определя от следните показатели със сответната им тежест в КО: Срок за доставка и монтаж (С) - с отн. тежест в КО - 20% Цена (Ц) - с отн. тежест в КО - 80 % Методиката за оценка на офертите е подробно разписана в Приложение № 1 към настоящата покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/10/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

I.За участие в настоящата обществена поръчка всеки участник следва да представи оферта със следното съдържание: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника; 2."Оферта" – по образец Приложение № 3 (оригинал); 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код,съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език; 4. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, включващ предмета, стойностите, датите и получателите. Списъкът следва да е придружен от доказателства за извършената доставка /удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или други документи, от които е видно изпълнението на посочените в списъка доставки, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената доставка/. *Минимално изискване: Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата, на представяне на офертата, минимум 2 /две/ доставки на оборудване, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под "еднаква или сходна с предмета на поръчката", следва да се разбира доставка на професионално кухненско оборудване. 5. Декларация (свободен текст) от участника, че ако бъде избран за изпълнител при изпълнение на поръчката, доставеното оборудване ще бъде придружено с технически спецификации от производителя и с гаранционни карти, удостоверяващи продължителността на гаранционния срок (с превод на български език където е необходимо). 6. Техническо предложение, изготвено в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Приложение №4; 7. Ценово предложение, изготвено в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Приложение №5; Всички документи в офертата се представят на български език и се подписват от представляващия участника или от надлежно упълномощено/и лице/а, като във втория случай се прилага и съответното пълномощно (с изключение на изискуемите документи, които обективират лично изявление на конкретно/и лице/а - представляващо/и участника и не могат да се подпишат и представят от пълномощник). ІI.Подаването на офертите за участие в обществената поръчка ще се извършва в Деловодството на Район „Източен”, гр. Пловдив, ул. ”Лев Толстой” № 2, стая № 23 от 08:30ч. до 16:30ч. всеки работен ден до 22.10.2015 г. вкл. Съдържанието на офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик. Възложителят не приема за участие в поръчката и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. ІIІ. Офертите ще се отварят и разглеждат на 23.10.2015 г. от 10:00 часа в сградата на Район Източен”, в гр. Пловдив, ул. ”Лев Толстой” № 2, ет. 2, по реда на чл. 68, ал. 3 от ЗОП от комисия, назначена от Възложителя по реда на чл. 101г от ЗОП. ІV. Публичната покана е публикувана на Портала за обществени поръчки към АОП. Неразделна част от настоящата покана представляват: Приложение №1 - Методика за оценка на офертите; Приложение № 2 - Проект на договор; Приложение № 3 - Оферта (образец); Приложение №4 - Техническо предложение (образец); Приложение № 5 - Ценово предложение (образец); Приложение № 6 - Техническа спецификация. Пълен достъп до публичната покана и приложенията към нея е предоставен безвъзмездно, в Профила на купувача на район "Източен", на интернет адреса, посочен в Раздел І.1) от настоящата покана. При сключване на договор, определеният за изпълнител представя документите посочени в чл. 101е, ал. 2 от ЗОП и гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността му без включен ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/10/2015