Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия / инж. Дичо Нончев - главен инженер минен - технология и анализи, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3016/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Производствено-технологичен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Наемане на 3 (три) броя валяк с оператор за уплътняване на пътища и трасета в рудник „Трояново-1”, рудник „Трояново-север” и рудник „Трояново-3”, съгласно Техническа спецификация на възложителя посочена в профила на купувача. Механизацията ще се използва: - в рудник „Трояново-1”, с. Трояново за изграждане на нови трасета, уплътняване на пътни настилки, както и за текущо поддържане и ремонт на централен автомобилен път на рудника и технологичните пътища в минните участъци. - в рудник „Трояново-север”, с. Ковачево във връзка с изпълнението на заложените технологични преустройства в участъците, както и за изпълнение на заложените мероприятия по есенно-зимната подготовка през периода 2015 г. и 2016 г. - в рудник „Трояново-3”, с. Медникарово за уплътняване на пътните настилки и при чакълирането на трасетата на ГЛТ по време на годишните ремонти. Възложителят не се ангажира с ежедневно и непрекъснато използване на валяците, не е длъжен да възложи цялата предвидена стойност по договора и не носи отговорност за това.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45520000, 43312400

Описание:

Услуги по даване под наем на машини за земни работи, с оператор
Валяк за пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количество: 3 (три) броя валяци с оператор. Обем: максимална обща стойност на договора до 150 000,00 лева без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

150000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

рудник „Трояново-1”, рудник „Трояново-север” и рудник „Трояново-3”.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация на поръчката посочена в профила на купувача. 2. Срок за изпълнение на поръчката: до 12 (дванадесет) месеца от датата на подписването на договора или до изчерпване на общата стойност по договора в размер на 150 000,00 лв. без ДДС, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано. Начин на изпълнение: Изпълнението на земните работи ще се извършва по подадена поръчка на Възложителя с предизвестие от минимум 3 (три) работни дни. 3. Условия на плащане: плащането ще се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на подписване на Двустранен протокол за установяване на завършената и подлежащата на изплащане работа (отработени моточасове), с приложена към него месечна работна карта на машината за съответния отчетен период и фактура-оригинал за стойността. Фактурата се оформя след двустранното подписване на протокола. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

най-ниска предложена цена за 1 (един) моточас работа на 1 (един) брой валяк с оператор, в лв. без ДДС

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/10/2015 09:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 27.10.2015 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/10/2015