ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка на трифазни маслени двунамотъчни трансформатори 50KVA и 100KVA 20/0,4kV изработка с алуминиев проводник”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31170000
Описание:
Трансформатори
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Ще бъде съобразено с нуждите на Възложителя през периода на действие на договора. Срокът на действие на договора е една година или до достигане на сумата 46 000 (четиридесет и шест хиляди) лева без ДДС. Поръчката ще се финансира със собствени средства от Възложителя. Плащането ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето на оригинална фактура и подписването на двустранен приемателно - предавателен протокол.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Необходими документи съдържащи се в офертата:
1.Представяне на участника - копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.
2.Декларация за съгласие на подизпълнител – ако е приложимо (по образец)
3.Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП – ако е приложимо (по образец)
4.Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). При участници – обединения, които не са юридически лица, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, към офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението.
5.Попълнено Приложение №2 - образец Оферта - без попълване и прилагане на проекто-договора.
6.Технически паспорти на български език с пълни технически данни и характеристики на предлаганите изделия.
7.Документ удостоверяващ изискването участника да е производител или оторизиран дистрибутор на предлаганите изделия.
8.ISO 9001:2008 /или еквивалент/, относно въведена система за управление на качеството на производителя.
*Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Възложителят ще определи изпълнителя на обществената поръчка въз основа на критерий „Най-ниска цена” (сума от единичните цени на двата вида трансформатори – 50 и 100 кVA). Участник, посочил най-ниска обща цена се класира на първо място.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата, съобразена с техническата спецификация – Приложение №1, е необходимо да бъде изготвена по образец – Приложение №2. Възложителят предоставя пълен достъп до публичната покана и документацията за участие в раздел Профил на купувача на интернет адрес: www.vik-burgas.com. Документацията за участие е безплатна.
Желаещите да участват в процедурата подават лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, своите оферти всеки работен ден от 8,30 – 16,00 часа до 21.10.2015 г., включително в деловодството на Дружеството на адрес: гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Център за работа с клиенти. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик с надпис - предмета на поръчката, наименование на оферента с посочени адрес, телефон, по възможност факс и e-mail. Не се приемат и незабавно се връщат оферти, които са получени след изтичатено на крайния срок за подаването им, както и такива, които са в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър.
Отварянето на офертите на участниците в процедурата е публично, по реда на чл.68, ал.2 от ЗОП и ще се извърши от Комисия, назначена от Изпълнителния Директор на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно.
Отварянето на Офертите ще се извърши на 22.10.2015 г. от 10,30 часа в Конферентна зала, ет. 4 в сградата на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас, кв. Победа, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3.
Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• по пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка;
• чрез куриерска служба;
• по факс;
• по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис;
• чрез комбинация от тези средства.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: