Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия /Николай Петков - инженер механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053067, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изработка, доставка и полагане на термопластични еластомерни уплътнители , съгласно техническата спецификация Приложение №1, публикувана в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50200000

Описание:

Услуги по ремонт, поддържане, възстановяване и подобни услуги (преустройство, реконструкция, оборудване) на превозни средства, без автомобили


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималната стойност на договора е 60 000.00 лева без ДДС. Площта за полагане на уплътнителите се определя от възложителя, в заявката, в м2.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на възложителя – рудник „Трояново 1“, рудник „Трояново север“ и рудник „Трояново 3“.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация , публикувана в профила на купувача. 2. Изисквания към участниците: - През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили услуги еднакви или сходни на предмета на процедурата. Доказва се със списък на извършените услуги, придружен с доказателства по чл.51,ал.4 от ЗОП (по образец на възложителя). Под сходни възложителя приема извършени услуги по изработка, доставка и монтаж на каучукови изделия. -Участниците да разполагат най-малко със следното оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката: Машина за смесване на суровини, материали, ингредиенти; Машина за обработка и формоване; Машина за екструдиране и шприцоване . Доказва се с декларация за техническо оборудване (по образец на възложителя) -Участниците да притежават сертификат по ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентни. Обхвата на сертификатите да включва и производство на каучукови изделия. -Участниците да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение на предмета на поръчката. Изисква се участникът да разполага с не по-малко от 4 (четирима) служители с професионална квалификация „Правоспособност за прилагане на покрития „ съгласно БДС-EN-14879/2007 , част 4 и част 5. Доказва се със списък на квалифицирания персонал за изпълнение на предмета на поръчката (по образец на възложителя). 3.Гаранционен срок на дейностите след полагане на уплътнителите – не по-малко от 6 месеца, след датата на подписване на двустранен протокол за приемане на съответните дейности. При уведомяване за рекламация в рамките на гаранционния срок Изпълнителя следва да се отзовава в срок до 24 часа от датата на писменото уведомяване. Срокът за отстраняване на рекламацията се договаря за всеки конкретен случай в зависимост от вида на ремонта, но не повече от 3 (три) календарни дни от датата на подписване на протокол за рекламация. При рекламация участникът отстранява за своя сметка всички констатирани недостатъци 4. Документи, които изпълнителят следва да представи при доставка - съгласно техническата спецификация , публикувана в профила на купувача. 5. Срок за изпълнение на поръчката – до 2 месеца от датата на подписването на договора или до достигане на посочената стойност, в зависимост от това кое от събитията настъпи първо. Изпълнението на дейностите се извършва по заявка на Възложителя. Срок за изпълнение на конкретна заявка- до 5 дни от получаването й. 6. Условия на плащане: плащането се извършва по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейностите, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 7. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/10/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 23.10.2015 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

21/10/2015