Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Николай Сталев - експерт-сигурност, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053181, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Сигурност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката: изграждане на система за видеонаблюдение в подстанции с високо напрежение на територията на ММИ ЕАД - общ брой на подстанциите - 16; ежемесечен профилактичен преглед по механичната част, електрониката и ел. частта на системата за видеонаблюдение в подстанциите, доказване на работоспособността и в тестови и реален режим, пренастройване на системата при нужда за срока на действие на гаранцията.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

32323500

Описание:

Система за видеонаблюдение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP територията на възложителя, Рудник Трояново-1, с. Трояново; Рудник Трояново - Север, с. Ковачево; Рудник Трояново-3, с. Медникарово.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват,включващ и предмета на поръчката - доказва се с копие на сертификата, придружен с превод на български език. 2. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили услуги, еднакви или сходни на предмета на поръчката. Под сходен предмет Възложителят приема извършени услуги за изграждане и/или поддържане на системи за видеонаблюдение. Доказва се със списък на изпълнените услуги, съгласно чл. 51,ал. 1,т. 1,с посочване на стойността, датите и получателите, придружен с доказателства за извършените услуги съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. 3. Участниците трябва да разполагат със сервизна база - доказва се с декларация за техническо оборудване, включваща адрес, местонахождение на сервиза, лице и телефон за контакт, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП, по образец на възложителя. 4. Участниците да разполагат с квалифицирани специалисти,притежаващи квалификационна група по електро-безопасност. Участникът представя декларация съгл. чл. 51,ал. 1,т. 7 ЗОП, в която посочва списък на на лицата, които ще участват в изпълнението на поръчката, с посочване на образованието,квалификационна група по електро-безопасност и професионалния им опит. 5.Изисквания към изпълнението:съгласно техническата спецификация,публикувана в профила на купувача.Гаранционният срок на дейностите не може да бъде по-малък от 12 месеца след датата на приемане на извършена дейност. 6.Срок за изпълнение на поръчката– до 3 месеца, считано от датата на подписване на договора. 7.Начин на фактуриране и плащане: до 30 (тридесет) календарни дни след въвеждане в експлоатация на системата, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при доставка на изделията. 8.Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 9.При сключване на договор определеният изпълнител представя документи,издадени от компетентен орган,за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП(свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. 10. Всеки участник задължително извършва оглед на подстанциите. За целта следва да се явят на 15.10.2015 г., 10.00 часа, в административната сграда на управлението, гр.Раднево. Лице за контакт относно огледа: Николай Сталев, отдел "Сигурност", тел.: 0417 83305 вътр.31-81. За извършения оглед се представя двустранно подписан протокол в офертата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/10/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. Източник на финансиране - собствени средства. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 20.10.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/10/2015