Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Св. Наум ЕАД, ул. Д-р Любен Русев № 1, За: Боряна Колевска, РБългария 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Адресът на управление на възложителя: гр. София, ул. Д-р Любен Русев № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Организиране и осъществяване на невъоръжена, денонощна охрана на територията на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София” Обекта представлява комплекс от самостоятелни клиники за лечение на неврологични и психиатрични заболявания. Обектът има два входа/изхода, единият, представляващ централен вход, разположен северо-източно на територията на болницата и водещ до ул. „Д-р Любен Русев”, а другият второстепенен, разположен юго-западно от територията на болницата, като през него се достига до бул. „Г. М. Димитров”. На двата входа/изхода се осъществява контролно-пропускателен режим с магнитни карти, като има разположени бариери, както и помещения за охраната, в които е разположена апаратурата по видео-наблюдението, командното табло за бариерите, СОТ и системите за достъп.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79713000

Описание:

Охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обекти и територия, които ще се охраняват: - дворно място – 24 (двадесет и четири) дка, изцяло заградено с ограда; - централен и второстепенен вход на болницата, снабдени с автоматични бариери; - в двора на болницата се намират седем сгради и един параклис; - двора и сградите на болницата се наблюдават денонощно с 120 (сто и двадесет) камери, съгласно Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Участниците се представляват от законните си представители или от лице, упълномощено да представлява участника в тази обществена поръчка или в обществени поръчки. Упълномощаването се извършва с нотариално заверено пълномощно, което се прилага в оригинал или под формата на нотариално заверено копие към офертата. Участникът в настоящата обществена поръчка следва да отговаря на изисквания на чл.47, ал.1, ал.2,т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП В случай че участникът е обединение да се спазват разпоредбите на ЗОП за представяне на необходимите документи. Изисквания за технически възможности: Участникът да притежава застраховка "Професионална отговорност"; Участниците в настоящата процедура следва да ПРИТЕЖАВАТ ОПИТ В ИЗВЪРШВАНЕТО НА услуги - за последните 3 години преди подаването на офертата участниците да са изпълнили услуги, които са еднакви или сходни с услугите, предмет на тази обществена поръчка; Участниците следва да притежават Лиценз за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал. 1, т. 2 от Закона за частната охранителна дейност или еквивалент;Участниците следва да разполагат с денонощен оперативен диспечерски център;Участниците следва да разполагат с необходимия персонал за изпълнение на обществената поръчка. Участниците следва да разполагат с необходимото техническо оборудване за осъществяване на дейностите по изпълнение на обществената поръчка. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават акредитиран Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, съгласно предмета на настоящата обществена поръчка; В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Пц – брой точки, получени от оценката на ценовата оферта на участника, максимален брой точки - 70 точки ; Т – брой точки, получени от оценката на представения „План за организацията на охранителната дейност” , максимален брой точки - 30 точки. Комплексната оценка се изчислява по методика, неразделна част от документацията. Икономически най-изгодна за възложителя е офертата с най-висока комплексна оценка. На първо място се класира участникът, който е получил най-висока оценка (КО) на офертата. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска предложена месечна стойност за изпълнение на услугата. При наличие на две или повече оферти с еднакви комплексни оценки и еднаква най-ниска предложена месечна стойност за изпълнение на услугата, се провежда жребий. Комисията определя деня и часа за провеждане на жребия и изпраща по електронен път, по факс или с писмо с обратна разписка покана до участниците, чиито оферти са с еднакви комплексни оценки и еднаква най-ниска предложена месечна стойност за изпълнение на услугата

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/10/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Желаещите да закупят и да получат от Възложителя документация за участие в обществената поръчка на хартиен носител могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срок на валидност на офертата. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Офертата се подава от участника или упълномощения от него представител лично в деловодството на МБАЛНП "Свети Наум" ЕАД или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1, всеки работен ден от 8:30 до 16:00 часа, до изтичане на крайния срок, съгласно настоящата публична покана. Цената на документацията е 10 (десет) лева с ДДС. Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД” или преведена по следната банкова сметка: Банка: Уникредит Булбанк АД Клон София IBAN: BG51UNCR7000 1522 0699 96 BIC КОД: UNCRBGSF Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. От деня на публикуване на публичната покана, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/other.php?id=6 Определена от възложителя комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите, подадени за настоящата обществена поръчка, на което те ще бъдат отворени, ще се проведе на 13.10.2015 г. от 10:30 часа в учебна зала ДКБ, на МБАЛНП “Св. Наум” ЕАД, гр. София, ул. “Д-р Любен Русев” № 1.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/10/2015