Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Водоснабдяване и канализация ЕАД, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов № 3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 886770016, E-mail: jkеrankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=90/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на масла, греси и консумативи за нуждите на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

09211000, 24951400

Описание:

Смазочни масла и препарати
Химически модифицирани греси и масла


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ще бъде съобразено с нуждите на Възложителя през периода на действие на договора. Срокът на действие на настоящата поръчка се определя на една година, което ще се отрази в договора с изпълнителя. Поръчката ще се финансира със собствени средства от Възложителя. Плащането ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето на оригинална фактура и подписването на двустранен приемателно -предавателен протокол.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Необходими документи съдържащи се в офертата: 1.Представяне на участника - копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 2.Декларация за съгласие на подизпълнител – ако е приложимо (по образец) 3.Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП – ако е приложимо (по образец) 4.Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). При участници – обединения, които не са юридически лица, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, към офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението. 5.Попълнено Приложение №2 - образец Оферта - без попълване и прилагане на проекто-договора. 6.Технически спецификации на предлаганите изделия от производителя. Информационни листи за безопасност. 7.Сертификат ISO 9001/или еквивалент/ на производителя/ите. *Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка е „Най – ниска цена”. Ще бъде съпоставяна общата предложена цена (сбора от всички цени според опаковка вид/обем на всеки продукт от техническата спецификация). Участник, предложил най-ниска обща цена се класира на първо място. Ако двама или повече участници са предложили еднакви най-ниски общи цени, на първо място се класира участникът, изтеглен публично чрез жребий, по начин описан подробно в документацията за участие.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/10/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата, съобразена с техническата спецификация – Приложение №1, е необходимо да бъде изготвена по образец – Приложение №2. Възложителят предоставя пълен достъп до публичната покана и документацията за участие в раздел Профил на купувача на интернет адрес: www.vik-burgas.com. Документацията за участие е безплатна. Офертата е необходимо да съдържа посочен срок на валидност – 65 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Офертата се подава на български език. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представят в официален превод на български език, а останалите изискуеми документи, които са на чужд език, се представят и в превод на български език. Всички документи в офертата на участника следва да бъдат попълнени без корекции, подпечатани и подписани от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация или от упълномощено от тях лице. Приложените копия на документи да бъдат заверени за вярност /гриф „вярно с оригинала”, подпис и свеж печат на участника при наличие на такъв/, заверява се всяка страница. Оферта, която е непълна и/ или не отговаря на изискванията на възложителя не подлежи на разглеждане и оценка. Желаещите да участват в процедурата подават лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, своите оферти всеки работен ден от 8,30 – 16,00 часа до 09.10.2015г., включително в деловодството на Дружеството на адрес: гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Център за работа с клиенти. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик с надпис - предмета на поръчката, наименование на оферента с посочени адрес, телефон, факс и e-mail. Не се приемат и незабавно се връщат оферти, които са получени след изтичатено на крайния срок за подаването им, както и такива, които са в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър. Отварянето на Офертите ще се извърши на 12.10.2015 г. от 10,30 часа в Конферентна зала, ет. 4 в сградата на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас, кв. Победа, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3. Участникът, избран за изпълнител ще бъде уведомен и поканен за сключване на договор. При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1,б.“а“ до 4Д“ от ЗОП, както и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 освен в случаите, когато поръчката се възлага от възложител по чл. 7, т. 2. „ВиК” ЕАД публикува Протокола на Комисията в „Профила на купувача“ при условията на чл.22б, ал.3. Възложителят предоставя копие от протокола за оценка и класиране на офертите, по електронен път, при реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис – ЗЕДЕП, съобразно чл.58а, ал.2 от ЗОП и чл.43 от ППЗОП. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • чрез куриерска служба; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/10/2015