Версия за печат

BG-с. Антимово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

„Дунав мост Видин- Калафат” АД, област Видин, община, с. Антимово 3776, ж.к.”Местност Гриндури”,ул. „96” N.4, За: Евгения Найденова, България 3776, с. Антимово, Тел.: 094 988180, E-mail: dunavmost2@vidincalafatbridge.bg, Факс: 094 988183

Място/места за контакт: с. Антимово 3776, ж.к.”Местност Гриндури”,ул. „96” N.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vidincalafatbridge.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vidincalafatbridge.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

1. Текущо поддържане, включително:почистване на малки свлачища, срутища и наноси;окосяване, подравняване, профилиране и оформяне на банкети;окосяване на откоси, ограничителни и разделителни ивици, площадки за отдих и други тревни площи;запълване и укрепване на откоси на отделни места;възстановяване и/или почистване на берми, “джоб” стени и други укрепващи съоръжения;отстраняване на отделни малки повреди по пътното платно;възстановяване и/или почистване на разрушени отводнителни съоръжения – окопи, риголи, улеи и дренажи в отделни участъци;ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др., почистване на пътното платно след приключване на съответните стоително монтажни работи;отстраняване на отделни деформации – вълни, коловози и други неравности;ремонт и запълване на фуги на пътни съоръжения;почистване на водостоци, мостове и техните отвори от кал, лед, наносни материали и др.;боядисване на стоманени конструкции на мостове, парапети, предпазни огради, елементи на пътни знаци и др.;възстановяване на хоризонталната маркировка;поставяне на нови или подмяна на отделни повредени пътни знаци, предпазни огради и направляващи стълбчета, както и поставяне на допълнителни при необходимост;поддържане на крайпътните насаждения – окопаване, пръскане, оформяне на короните, варосване и др., както и подмяна на отделни повредени и изсъхнали насаждения с нови. 2.Зимно поддържане.Видът и обемът на работите по зимното поддържане се определят в зависимост от приетото за даден път ниво на зимно поддържане. За цялото трасе се определя степен на поддържане I, ниво А, според „Техническите правила и изисквания за поддържане на пътища” на Агенция „Пътна инфраструктура” от 2009 г.Основните дейности по зимното поддържане включват:Подготовка на пътната мрежа на Дунав мост Видин- Калафат и прилежащата му инфраструктура за работа при зимни условия, включително: изготвяне на оперативни планове за зимно поддържане, технически прегледи на заявените за използване машини и съоръжения, подготовка на пътищата за експлоатация при зимни условия, осигуряване на необходимите материали и др.;Снегопочистване на Дунав мост Видин- Калафат и прилежащата му инфраструктура, включително: снегозащита на пътищата, в това число: изграждане, поддържане и поставяне на снегозащитни устройства – постоянни/крайпътни зелени пояси, земни диги и др./временни/ огради от преносими инвентарни щитове/, както и окосяване на тревни площи, изсичане на храсти, отстраняване на материали и други предмети в обхвата на пътя, които могат да способстват за образуването на снегонавявания; Снегопочистване (патрулно) на пътищата до постигане на съответните степен и ниво на зимно поддържане, разчистване на преспи и снегонавявания и отстраняване на уплътнени снежно-ледени пластове;Обезопасяване на Дунав мост Видин- Калафат, прилежащата му инфраструктура и велоалеята му против хлъзгане при заледяване, включително:обезопасяване на пътищата против хлъзгане: разпръскване на минерални материали и химически вещества и др. 3.Ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации, целящи незабавно възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации. 4.Предметът на обществената поръчка включва и изпълнението и на следните дейности:Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и строителни продукти;Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок за изпълнение на услугата – 12 месеца, считано от датата на подписване на договора.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233141, 45233142

Описание:

Работи по поддръжане на пътища
Работи по ремонт на пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предоставяне на услуги и строителни дейности, свързани с целогодишното поддържане на Дунав мост Видин- Калафат и прилежащата му инфраструктура през 2015 -2016 г.-обхваща общо 17 км., от които мостово съоръжение с двулентов автомобилен път- 2,8 км, прилежаща инфраструктура с двулентов автомобилен път от -13,6 км, пътен възел „Ново село”- 0,6 км. Отделно и велоалеята на моста с дължина - 2 км. Като за цялото трасе се определя степен на поддържане I, ниво А, според „Техническите правила и изисквания за поддържане на пътища” на Агенция „Пътна инфраструктура” от 2009г.;Текущо поддържане на Дунав мост Видин- Калафат и прилежащата му инфраструктура през 2015 -2016 г.; Зимно поддържане и снегопочистване, включващо почистване от лед и сняг, третиране против заледяване на пътните настилки и съоръжения. • Подготовка на Дунав мост Видин- Калафат и прилежащата му инфраструктура за работа при аварийни ситуации; Подготовка на Дунав мост Видин- Калафат и прилежащата му инфраструктура за работа при зимни условия • Снегопочистване на Дунав мост Видин- Калафат и прилежащата му инфраструктура.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

264000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Видин

NUTS:

BG311

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Минимални изисквания за изпълнение на поръчката: 1.1. Участникът да разполага за срока на договора с минимум механизацията и оборудване за зимно почистване, посочени изцяло в Указанията за подаване на офертата, публикувани на интернет адреса на Възложителя: http://www.vidincalafatbridge.bg/.За доказване на това изискване, участникът трябва да представи Списък с налична механизация и оборудване- Образец 11.Към декларацията от участника с изискуемото техническо оборудване /по образец 4/, участникът трябва да приложи доказателства за собственото или наето техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на поръчката /документи за собственост, договори за наем или друг еквивалентен документ/ 1.2. Участникът да разполага за срока на договора с инженерно-технически персонал за ръководство, при изпълнение на поръчката, включително за осигуряване на контрола на качеството, както и с минимален брой други работници и служители, които притежават квалификация и професионален опит, свързани с предмета на обществената поръчка.За доказване на това изискване на участникът да представи Списък на работниците и служителите (специалисти и технически правоспособен персонал ), които ще участват в изпълнението на обществената поръчка - /Образец 12/. 1.3 Участникът да разполага за срока на договора с 1 брой опорен пункт. За доказване на това изискване на участникът да представи Списък с опорни пунктове и бази- Образец 13. 1.4 Участникът да разполага за срока на договора с необходимите за обезопасяване на пътищата против хлъзгане минерални материали и химически вещества. За доказване на това изискване на участникът да представи Списък с необходимите за обезопасяване на пътищата против хлъзгане минерални материали и химически вещества - Образец 14.1.5. Участникът в процедурата трябва да има опит в изпълнението на еднакво или сходно с предмета на поръчката дейност през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си. За доказване на това изискване участникът следва да представи списък на строителните обекти, които да еднакви или сходни с предмета на настоящата публична покана, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и възложителите, заедно с доказателство за извършеното строителство- Образец 17 , както и а)посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:1. Предлагани единични цени за изпълнение на договора, [лв.без ДДС], с относителна тежест 80 (осемдесет) точки.2 .Размер на отговорностите при неизпълнение (неустойки), която дължи ИЗПЪЛНИТЕЛЯ – 20 (двадесет) точки.Методиката за оценка на офертите е посочена изцяло в Образец N.16: Методика за оценка на офертите, публикуван на интернет адреса на Възложителя: http://www.vidincalafatbridge.bg/Комплексната оценка на всеки участник се получава, като сбор от оценките по отделните показатели, изчислени по формулите, посочени в Образец N.17: Методика за оценка на офертите, публикувани на интернет адреса на Възложителя : http://www.vidincalafatbridge.bg/

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/10/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.При подписване на договора се представя гаранция за изпълнение на задълженията по договора от страна на определения Изпълнител в размер на 7 920 лв. (седем хиляди и деветстотин и двадесет лева) без включен ДДС.2.Списък на документите в офертата: съгласно Указанията за подаване на офертата- Приложение 15;3. Изисквания към оформянето на офертата: Офертата трябва да бъде със срок на валидност 90 дни от крайния срок за представяне на офертите и да бъде подадена в затворен запечатан плик в офиса на „Дунав мост Видин- Калафат” АД, с адрес: с. Антимово 3776, ж.к.”Местност Гриндури”,ул. „96” N.4 всеки работен от 9:00 до 17:00 часа в срок до датата за получаване на офертите.Офертата се представя окомплектована в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика Участникът записва „Оферта”с предмет: “Целогодишно поддържане (текущо, зимно и при аварийни ситуации) на Дунав мост Видин- Калафат и прилежащата му инфраструктура през оперативния сезон 2015 - 2016 година”, наименование на участника, актуален адрес и лице за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Копия на документи, приложени към офертата се представят от участника с гриф „Вярно с оригинала" и заверени с подпис и мокър печат на представителя на участника; Офертата се подписва от управляващия участника или от надлежно упълномощените за целта лица, като в офертата се прилага пълномощното от управляващия участника. В случай, че участникът изпраща офертата си чрез препоръчана поща, разходите са за негова сметка.В този случай той следва да изпрати офертата си така, че да обезпечи нейното получаване на посочения от Възложителя адрес в срока, определен за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертите е за участника. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса и в срок. При приемането на офертата върху плика се отбелязват поредния номер, датата и часа на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ. Не се приемат оферти, подадени или получени при Възложителя след изтичане на крайния срок за получаване или представени в незапечатан, прозрачен или скъсан плик.Такива оферти незабавно се връщат на подателя и посоченото обстоятелство се отбелязва в регистъра. Отварянето на офертите се извършва от 11:00 часа на втория работен ден, след изтичане срока за подаване на офертите, в сградата на „Дунав мост Видин- Калафат” АД в гр. Видин, ул. „Цар Александър II” № 16. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено. Отварянето на офертите се извършва от комисия, назначена от възложителя с цел получаване, разглеждане и оценка и класиране на офертите.Пликовете с офертите на участниците се отварят съобразно реда на постъпване.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица.Представителите на участниците, представителите на средствата за масова информация и другите лица се допускат до действията на комисията само при представяне на документ за самоличност и документ, доказващ представителната им власт. Присъстващите представители се подписват в регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.След отварянето на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения.Комисията съставя протокол за получаването, разглеждането и оценката на офертите и за класирането на участниците. Протоколът се представя на възложителя за утвърждаване, след което в един и същи ден се изпраща на участниците и се публикува в профила на купувача при условията на чл. 22б, ал.3 ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/10/2015