Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Българска агенция по безопасност на храните, Гр. София, бул. Пенчо Славейков № 15 А, За: Веселина Мутафчийска - юрисконсулт в отдел ОПАПД, в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: v_mutafchiyska@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: Дирекция Правна при ЦУ на БАБХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.babh.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/op/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка се провежда по реда на глава осем "а" от ЗОП, за избор на изпълнител, за извършване на строително-ремонтни работи в сгради, собственост на Българската агенция по безопасност на храните, в 3 (три) обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Извършване на строително-ремонтни работи във ветеринарна лечебница – гр. Котел“; Обособена позиция 2: „Извършване на строително-ремонтни работи в административната сграда на Областна дирекция по безопасност на храните – гр. Сливен“; Обособена позиция 3: „Извършване на строително-ремонтни работи в административна сграда на Областна дирекция по безопасност на храните – гр. Бургас”. Количеството на ЗМР, за всяка обособена позиция, се определя съгласно Техническите спецификации за всяка обособена позиция - Приложения № 12.1, 12.2., 12.3

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозна стойност на строително-ремонтните работи, за съответните обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 : „Извършване на строително-ремонтни работи във ветеринарна лечебница – гр.Котел“: 48 357,00 (четиридесет и осем хиляди и триста петдесет и седем лева и нула стотинки) лева, без включен ДДС; Обособена позиция 2: „Извършване на строително-ремонтни работи в административната сграда на Областна дирекция по безопасност на храните – гр. Сливен“ : 116 740,46 (сто и шестнадесет хиляди и седемстотин и четиридесет лева и четиридесет и шест стотинки) лева без включен ДДС; Обособена позиция 3: „Извършване на строително-ремонтни работи в административна сграда на Областна дирекция по безопасност на храните – гр. Бургас”: 41 666,67 (четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) лева, без включен ДДС;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

206407 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Република България - област Бургас и област Сливен

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към изпълнението на поръчката: Съгласно т.ІІІ от документацията за участие.Оферти могат да подават всички лица,отговарят на условията, поставени от Възложителя. Офертата следва да съдържа минималното съдържание по чл.101в от ЗОП, както следва:1.Оферта (Приложение № 1);2.Представяне на участник (Приложение № 2); 3.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или посочен ЕИК; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; за чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод 4.Техническо предложение - техническото предложение следва да съдържа подробно описание на видовете работи и използваните материали, в съответствие с изискванията на Възложителя, придружено с декларация за съответствие на материалите (Приложение № 7).5.Списък - Декларация (Приложение № 5), съдържащ списък на строителството, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените работи (по образец). Участниците следва да са изпълнили поне 3 (три) поръчки с еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка строителство, през последните пет години (по образец).*Строителство, сходно с предмета на обществената поръчка – проектиране и строителство и/или строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради, и/ или доставка и полагане на хидроизолации и/или изграждане на конструкции от гипскартон, довършителни дейности-бояджийски работи. 5.1.Участникът следва да разполага с екип за изпълнение на поръчката: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на ремонта, включително лица, отговарящи за контрола на качеството (ръководни служители), както и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Минималният състав на ръководните служители, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка,притежават квалификация и професионален опит оисани в документацията за участие(Попълват се Приложения 6а, 6б и 6в)6. Участниците следва да притежават Застраховка за професионална отговорност по чл. 171 ал. 1 от Закона за устройство на територията. В офертата се прилага копие от Застраховката и декларация от представляващия участника за осигуряването на такава застраховка за срока на договора.7.Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя. Участниците следва да са вписани в регистъра за изпълнение на строежи по чл. 137 ал. 1 т. 4 буква „д” от ЗУТ. За чуждестранни участници вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.8.Документ, доказващ членството на участника в Строителната камара-нотариално заверено копие; регистрация в строителната камара за изграждане на строежи от четвърта категория, буква “б”, съгласно чл. 8,ал.2,т.4 и чл.9 от Наредба №1/30.07.2003г.за номенклатурата на видовете строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция 45 “Строителство”.9.Участниците следва да притежават следните сертификати:по стандарт ISO 9001:2008;по стандарт ISO 14001:2004;по стандарт OHSAS 18001:2007.Възложителят ще приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите и/или еквивалентните на тях документи, следва да са валидни за срока на изпълнение на обществената поръчка.Продължава в поле "Допълнителна информация"..

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за определяне на изпълнител на обществената поръчка, е „икономически най-изгодната оферта“, за всяка обособена позиция, при следните показатели:1.Предлагана обща цена за изпълнение на поръчката (К1) – с тегловен коефициент 50;2.Ценообразуващи показатели за непредвидени СМР (К2) – с тегловен коефициент 20;3. Работна програма за изпълнение предмета на поръчката (К3) – с тегловен коефициент 30;Комисията класира кандидатите по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия, като използва следната методика:К = K1 + K2 +K3 Максималният брой точки от комплексната оценка, който може да получи един участник е 100 точки, като сбор от оценките по отделните показатели. Оценките по отделните показатели се представят в числово изражение с, точност до втория знак след десетичната запетая. Участникът, събрал най–много точки, се класира на първо място, като по низходящ ред се класират всички останали участници.I.K1 Показател: Предлагана обща цена за изпълнение-максимум 50т.К1=(Цмин/Цх)х50. Цмин.-най-ниска предложена обща цена за изпълнение на поръчката /в лева/;Цх-предложена от участника обща цена за изпълнение на поръчката /в лева/;II.К2 Показател: Ценообразуващи показатели за непредвидени СМР-максимум 20т.Под показатели:ТП1-Средна часова ставка;ТП 2-Допълнителни разходи за труд;ТП3-Допълнителни разходи за транспорт и механизация;ТП4–Доставно - складови разходи за материали;ТП5-Печалба.Горепосочените под показатели се оценяват по начин,описан в методиката за оценка(Приложение 13).ІІІ. К3 Показател: Работна програма за изпълнение предмета на поръчката (организация и технология на изпълнение на дейностите), в съответствие с Техническото задание-максимум 30т.Скалата за оценка на Показател К3 е тристепенна - 30, 15 или 5 точки, в съответствие с качеството на представяне на офертата, съгласно изискванията на Възложителя.Оценката по този показател се извършва по начина описан в Приложение 13 от документацията за участие.Оценката на техническите оферти се извършва от членовете на комисията, в съответствие с приетите показатели за оценка и тяхната тежест.Констатираните аритметични грешки се отстраняват при спазване на следните правила:-при различия между сумите, изразени в цифри и думи, за вярно се приема словесното изражение на сумата; - когато общата цена не съответства на произведението на единичната цена и количеството, за вярно се приема единичната цена и общата съответно се коригира.При оценка на всеки един от показателите Комисията изчислява точките с точност до втория знак след десетичната запетая.В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие че и цените са еднакви се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. В случай, че офертата не може да се определи по този ред, Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/10/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

10. Участниците следва да приложат Декларация (свободен текст), с която да удостоверяват за, че гаранционните срокове на отделните видове строително-монтажни и строително-ремонтни работи, са не по-кратки от срока, определен от Наредба №2/2003г.,за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България.11.Протокол за оглед. Участниците следва да посетят строителната площадка и да се запознаят с условията на място, за да могат обективно да оценят на своя отговорност, за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на офертите си и изпълнението на договора.Оглед на обекта (посещение на строителната площадка) от предмета на поръчката с представител от администрацията на Възложителя, може да се извършва всеки работен ден, до крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за настоящата обществена поръчка, след предварителна заявка от минимум два дни, в писмена форма, свободен текст, подадена до Възложителя, чрез лицата, посочени от същия.След извършване на огледа, се съставя протокол, двустранно подписан – Възложител и Участник в процедурата.Оферта на Участник, който не е извършил оглед на обекта, няма да бъде разглеждана.Лицата, посочени от страна на Възложителя, за извършване на огледите, са посочени в Документацията за участие.12. Ценово предложение за съответната позиция, за която участникът подава оферта (Приложение №№ 8.1.; 8.2; 8.3). В ценовото предложение следва да бъдат посочени единични цени за изпълнение на видовете работи, както и обща цена за изпълнение на поръчката. Цените се посочват без включен ДДС.13. Декларация, съгласно чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 3).14. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение № 4).15. Декларация от участника, че е запознат и съгласен с клаузите на договора по образец (Приложение № 9);16. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец (Приложение № 10). При обединение, което не е юридическо лице декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство;17.Декларация по чл. 33 ал.4 от ЗОП (Приложение № 11) – по преценка на участника. На основание чл. 101б, ал.3 от ЗОП,настоящата публична покана да бъде изпратена до следните участници:„БЛАГОУСТРОЙСТВЕНИ СТРОЕЖИ-ЕООД-СЛИВЕН“;адр:БУЛ. „БРАТЯ МИЛАДИНОВИ“ № 18;ГР.СЛИВЕН - за обособена позиция №2;„ДИНАМИК 2012” ЕООД-Ж.К.„СЛАВЕЙКОВ“,БЛ.33,ВХ.4,ЕТ.5, АП.14,ГР.БУРГАС-за обособена позиция №3;„КРЕМЪК-А.С.“ ЕООД; УЛ.„НИКИФОР МИНКОВ“ № 7,ГР.СЛИВЕН-за обособена позиция №1. Място за подаване на офертите: Офертите се подават в деловодството Централно управление на БАБХ, с адрес: гр. София, п.к. 1606, бул. „Пенчо Славейков“ № 15 А, в запечатан, непрозрачен плик с надпис: Оферта за „Извършване на строително-ремонтни работи в сгради на Българската агенция по безопасност на храните” + Наименование на обособената/ните позиции, име на участника, адрес, телефон, факс и по възможност електронна поща.Отваряне на офертите: Назначена от Възложителя комисия ще отвори офертите на 09.10.2015г.,в 15:00 ч,в сградата на ЦУ на БАБХ в гр. София, бул. „Пенчо Славейков” № 15А. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на БАБХ. Срок на валидност на офертите: 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.Документи за скл.на договор-Документи от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47,ал. 1,т.1 от ЗОП.Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП;Гаранцията за изпълнение, в размер на 3% от стойността на сключения договор.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/10/2015