ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обществена поръчка по реда и условията на Глава осма „а” от ЗОП с предмет: „Доставка на нови импрегнирани широколистни и иглолистни траверси за текущо поддържане на железния път и съоръженията в района на ПТП Горна Оряховица при "БДЖ – Товарни превози" ЕООД през 2015 година”, разделена на 2 обособени позиции.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
34947100
Описание:
Траверси
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количеството и обема на доставяните нови импрегнирани широколистни и иглолистни траверси за всяка обособена позиция са посочени в „Спецификация за Обособена позиция № 1 – Доставка на нови нормални импрегнирани широколистни траверси с размери 250/26/15 см” – Приложение № 1-1 и „Спецификация за Обособена позиция № 2 – Доставка на нови стрелкови импрегнирани иглолистни траверси с размери 320 420/26/16 см” – Приложение № 1-2 от документацията за участие.
Възложителят определя максимален финансов ресурс за „Доставка на нови импрегнирани широколистни и иглолистни траверси за текущо поддържане на железния път и съоръженията в района на ПТП Горна Оряховица при „БДЖ – Товарни превози” ЕООД през 2015 година”, за всяка обособена позиция поотделно.
Участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определения от Възложителя финансов ресурс за съответната обособена позиция ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Обществената поръчка е разделена на 2 обособени позиции, както следва:
1. Обособена позиция № 1 – Доставка на нови нормални импрегнирани широколистни траверси с размери 250/26/15 см – 35,100 м3 (360 броя) на стойност, ненадвишаваща 36 855,00 лева без ДДС.
2. Обособена позиция № 2 – Доставка на нови стрелкови импрегнирани иглолистни траверси с размери 320 420/26/16 см – 28,829 м3 (184 броя) на стойност, ненадвишаваща 23 783,93 лева без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
на територията на Р България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Оферти могат да представят всяко българско и/или чуждестранно физическо и юридическо лице или техни обединения, което/които отговаря/т на изискванията на ЗОП.
Регистрационни документи:
1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително и електронен, за кореспонденция – заверен с подпис и печат на участника.
2.Доказателства за технически възможности на участника:
2.1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършената доставка – удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Под „еднакви или сходни” следва да се разбира доставка на нови дървени траверси.
2.2. Когато участникът не е производител, следва да представи оригинал или нотариално заверено копие на документ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на стоки, предмет на поръчката през 2015 година /дистрибуторски договор, пълномощно за търговско представителство или оторизационно писмо/;
2.3. Валиден към датата на подаване на офертата сертификат по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен документ за успешно внедрена система за качество в областта на настоящата поръчка, издаден на името на производителя, заверен с подпис и печат на участника;
2.4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията на проекта на договора – образец Приложение № 7;
2.5. Попълнена „Оферта” за изпълнение на съответната обособена позиция от поръчката – по образец Приложение № 3-1 и Приложение 3-2;
2.6. Попълнено „Ценово предложение” за съответната обособена позиция с количество, единична цена и обща стойност за изпълнение на поръчката. Цената е в лева без ДДС с включени всички разходи – по образец Приложение № 4-1 и Приложение № 4-2;
2.7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – по образец Приложение № 9;
2.8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – по образец Приложение № 8;
2.9. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по образец Приложение № 6;
2.10. При участници обединения – нотариално заверени копия на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението и документ подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия.
3. Изрично нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата и приложените документи, в случай че не са подписани от лицето, представляващо участника по търговска регистрация.
Всички представени документи към офертата да са в оригинал или копия заверени с гриф „Вярно с оригинала” с подпис и печат на участника.
Когато участникът е чуждестранно лице, документите за регистрация по т. 1. се предоставят в официален превод, а всички останали документи, представени на чужд език, да бъдат придружени с превод на български език.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата на участника заедно с всички необходими документи към нея да се представят в запечатан непрозрачен плик с надпис:
До
„БДЖ – Товарни превози” ЕООД
гр. София 1080, ул. „Иван Вазов” № 3
„Оферта” за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Доставка на нови импрегнирани широколистни и иглолистни траверси за текущо поддържане на железния път и съоръженията в района на ПТП Горна Оряховица при „БДЖ – Товарни превози” ЕООД през 2015 година”, посочва се обособената позиция за която участва, точен адрес на участника, лице за контакти, тел/факс, мобилен телефон.
При сключване на договора избраният за изпълнител следва да представи:
1. Документи от съответните органи за удостоверяване липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП – оригинал или нотариално заверено/и копие/я.
2. Декларация/и за обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – оригинал.
3. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността му със срок на валидност 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, учредена в полза на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД или парична сума (депозит), внесена по сметката на „БДЖ – Товарни превози“ ЕООД в банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIС – UNCRBGSF.
Датата на провеждане на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 09.10. 2015 от 10:00 часа в сградата на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, на адрес: гр. София, ул. „Иван Вазов” № 3.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: