Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия /Сашка Йовчева - гл.експерт ЗБУР-ТМ в отдел ЗБУТ, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053320, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЗБУР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изработка и доставка на стикери от самозалепващи се PVC фолио, табели със самозалепващ се стикер и пътни знаци, указателни табели и други, съгласно техническата спецификация- Приложение №1, публикувано в профила на купувача. Предметът на поръчката съдържа три обособени позиции, както следва: - Обособена позиция №1- Стикери от самозалепващи се PVC фолио; - Обособена позиция №2-Табели със самозалепващ се стикер за обозначаване на складовете; - Обособена позиция №3- Пътни знаци, указателни табели, опознавателни табели за обозначаване на пътни превозни средства от стоманена поцинкована ламарина и други средства за сигнализация. Всеки участник може да подава оферта за една, две или всички обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34928470, 34992200

Описание:

Пътни указателни табели
Табели за пътна сигнализация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата са съгласно Техническата спецификация/ Приложение№ 1/, публикувано в профила на купувача. Максималната обща стойност на договора, по обособени позиции е както следва: - за обособена позиция №1 - 5 000.00 лв без ДДС - за обособена позиция №2 - 480.00 лв без ДДС - за обособена позиция №3 - 47 600.00 лв. без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

53080 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация за трите обособени позиции, публикувана в профила на купувача. 2. Изисквания към участниците: за Обособена позиция №3 - "Пътни знаци, указателни табели, опознавателни табели за обозначаване на пътни превозни средства от стоманена поцинкована ламарина и други средства за сигнализация", участниците да са сертифицирани по БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват включващ и производство на пътни знаци и други средства за сигнализация. Доказва се с копие на сертификата, заверено от участника. За Обособена позиция №1 и Об. позиция №2 - няма изисквания. 3. Участниците да представят с офертата си мостри, отговарящи на техническите изисквания посочени в техническите спецификация на съответните позиции. Участник, който не представи мостра, се отстранява от участие. 4. Други изисквания: Гарантираният експлоатационен период за пътните знаци, табели и свързващи елементи (обособена позиция №3) не може да бъде по-малко от 5 години, считано от датата на доставка в склад на възложителя. При рекламация участникът отстранява за своя сметка всички констатирани недостатъци.Срок за явяване на представител на Изпълнителя за констатиране на дефект: до 3 дни от получаване на писмено уведомление от Възложителя.Срок за отстраняване на рекламация – до 15 календарни дни след датата на подписване на констативен протокол. 5. Документи, които изпълнителят следва да представи при доставка - съгласно техническата спецификация на съответната обособена позиция, публикувана в профила на купувача. 6. Срок за изпълнение на поръчката – до 12 месеца от датата на подписването на договора, по заявка на Възложителя. Срок за изпълнение на конкретна заявка- до 90 дни от получаването й. 7. Условия на плащане: плащането се извършвапо банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 8. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 9. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/10/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. За всяка обособена позиция се попълва отделно техническо и ценово предложение, които се поставят в един общ плик. Мострата се представя заедно с офертата. Поставя се вътре в офертата или в отделен запечатан плик, върху който се надписва "Мостра по процедура с предмет "......." рег.№ 92/2015- ПП.Оферта, чиято мостра не отговаря на техническите изисквания на възложителя, описани в техн.спецификация се отстранява от участие. Мострите се връщат на участниците до 15 кал.дни считано от датата на протокола на комисията. Разходите по връщането са за сметка на участниците. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 09.10.2015 г. от 09:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/10/2015