Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия, отдел Търговски; Петър Банов - инженер минен-технолог отдел Производствено -технологичен, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3129/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Производствено-технологичен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е сервизно обслужване на измервателните и раздаващите уреди (механични и електронни модули) на 11 броя мобилни цистерни за зареждане с дизелово гориво на технологичната механизация в клоновете на „Мини Марица-изток” ЕАД, съгласно Техническа спецификация на поръчката, посочена в профила на купувача. На всяка мобилна цистерна зареждаща с дизелово гориво технологичната механизация (булдозери, еднокофови багери, челни товарачи и др.) е монтиран механичен и електронен разходомер с GPS система, посредством който се извършва постоянен контрол на реализирания разход на гориво от цистерната, извършени движения по маршрути и др.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50411000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на измервателни уреди и апарати


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Сервизно обслужване на измервателните и раздаващите уреди (механични и електронни модули) на 11 броя мобилни цистерни. Максимална обща стойност на договора - 30 000,00 лева без ДДС. Общата стойност на договора ще включва: цените на абонаментното сервизно обслужване и стойността на вложените резервни части при необходимост.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

на територията на рудник „Трояново-1“, с. Трояново, рудник „Трояново-север“, с. Ковачево и рудник „Трояново-3“, с. Медникарово.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението на поръчката: съгласно Техническа спецификация на поръчката, посочена в профила на купувача. 2. Срок на изпълнение на поръчката: до 1 (една) година от датата на сключването на договора или до достигане на максималната обща стойност на договора в размер на 30 000,00 лева без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. 3. Начин на плащане: по банков път в срок до 30 календарни дни считано от датата на двустранно подписан протокол за извършени дейности и издадена фактура-оригинал. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/10/2015 09:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В ценовото си предложение участниците трябва да предложат: абонаментни сервизни месечни цени за сервизно обслужване на измервателните и раздаващите уреди (механични и електронни модули) на мобилни цистерни и цени на резервните части за единица мярка описани в техническата спецификация на поръчката. Критерий за възлагане: най-ниска цена. Критерий за оценка на офертите и класиране на участниците е най-ниска обща стойност за изпълнение на предмета на поръчката, формирана от абонаментните цени за сервизно обслужване на измервателните и раздаващите уреди (механични и електронни модули) на мобилни цистерни (за 1 месец) и цените на резервни части за единица мярка описани в техническата спецификация на поръчката. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 09.10.2015 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/10/2015