Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна, ул. Марин Дринов №55, За: Елена Панева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: гр. Варна, ул. Марин Дринов №55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mu-varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/pp-reklama.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

При настоящата процедура се прилагат условията и реда на глава осма “а“ от ЗОП. Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител за изработка и доставка на рекламни сувенири за нуждите на МУ-Варна, съгласно приложенаТехническа спецификация (Приложение № 2). Поръчката включва периодични доставки след предварителна заявка на рекламните сувенири, наричани в документацията „стоки“.Количеството на стоките се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22460000

Описание:

Професионални рекламни материали, търговски каталози и учебници


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

74 вида рекламни сувенири с общо прогнозно количество - 32 290 бр., описани в техническата спецификация (Приложение № 2).

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. варна, ул. Марин Дринов № 55 - склад

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката, участникът да спазва техническите условия от процедурата и действащите национални “или еквивалентни” стандарти за качество.Да бъдат спазени техническите спецификации и изисквания на Възложителя. Предложените единични цени на сувенири и на персонализация в съответния тираж следва да включва всички дейности и разходи на Изпълнителя, свързани пряко или косвено с изработката и доставката на стоките (за материали, дизайн, печат, опаковка, доставка, данъци, такси, мита, транспортни и др. разходи до адреса на Възложителя и обратно). Така предложените от Участника крайни цени без ДДС не подлежат на промяна по време на изпълнение на договора. Участниците предлагат единични цени на сувенирите и единични цени на персонализация за съответния тираж. Сборът от сумата на единичните цени на сувенирите и сумата на средно-аритметичните цени на тиражите на персонализацията, посочени в стойностната сметка ще служи за оценяване на офертите.Посочените в Техническата спецификация количества са прогнозни и Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените обеми - съобразно потребностите и финансовата си обезпеченост, включително и да заявява други рекламни сувенири и видове персонализации от ценовата листа на Изпълнителя, които не са включени в Приложение №2. За целта Участникът следва да представи Ценова листа с визуализации (каталог) с посочени единични цени за персонализация (видове печат, гравиране, бродерия и други) и сувенири от най-малко от следните групи:1. Химикали – пластмасови и метални;2. Бележници;3. Ключодържатели;4. Електронни сувенири;5. Подаръчни комплекти; 6. Чанти;7. Изделия от текстил. При заявяване на рекламни сувенири и персонализации по ценова листа, Възложителят заплаща цените, посочени в ценовата листа с минимум търговска отстъпка, която Изпълнителят е предложил в Ценовото предложение (Приложение № 6). Възложителят предоставя в документацията файлове с логата и шрифтовете, които са задължителни при изготвянето на персонализациите на сувенирите. При необходимост, Възложителят ще заявява изработка на персонализации с текст и лого, различени от посочените, като за целта ще подава идейния проект в графичен вид. Срокове за изпълнение на поръчката: 1. За изготвяне и одобрение на визия на персонализацията - не по-дълъг от 5 /пет/ работни дни от заявката.2. За изработка и доставка на сувенирите – не по-дълъг от 5 /пет/ работни дни от одобрението на визията на персонализацията.При повторни и последващи поръчки на вече изработвани сувенири, визията не се одобрява отново, а след заявка започва да тече срокът за изработка и доставка. За целта Изпълнителят следва да съхранява до края на изпълнение на договора всяка одобрена визия под пореден номер, и ще изпраща на Възложителя файл с одобрената визуализация и номерът, под който ще се съхранява при него. Персонализацията се изготвя от Изпълнителя след получаването на заявката на Възложителя, където са посочени вида и количеството на сувенирите, вида и данни съдържанието на персонализацията. Изпълнителят предоставя за одобрение визия на сувенира с точното разположение на лого и/или надпис в реални цветове и размери, намалени в мащаб позволяващ яснота при разпечатка във формат А4.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на Възложителя се прилагат и за подизпълнителите.Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.(Продължава в допълнителна информация)

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

К цена = К1+К2 Показател К1 - “Предложена цена без ДДС, изчислена като сбор от общата сума на единичните цени на сувенирите и общата сума на средно-аритметичните цени на тиражите на персонализацията” с относително тегло в комплексната оценка – 0,90. Където К1 е съотношението към най-ниската обща стойност, изчислена по следната формула: К1 =Ц min/Ц n х 0,90, където: “Цmin.” е най-ниската Предложена цена без ДДС; Цn” е Предложена цена без ДДС на n- я участник.“0,90” е относителното тегло на показателя.Показател К2 - “Предложен процент търговска отстъпка от ценова листа” с относително тегло в комплексната оценка – 0,10. Където К2 е съотношението към най-високия процент търговска отстъпка от ценова листа изчислен по следната формула: К2 = П n/ П max х 0,10, където:“Пmax” е предложеният най-висок процент търговска отстъпка;“Пn” е процента търговска отстъпка на n- я участник.“0,10” е относителното тегло на показателя.На първо място се класира участника с най-висок сбор точки – К цена.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/10/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Възложителят изисква представянето на мостри на сувенирите, които Участникът предлага за изпълнение на поръчката. Мострите се подават заедно с офертата, като трябва да са с персонализации, съобразно техническите спецификации (не е задължително печатът/надписът да е с данните на Възложителя). Мострите на класирания на първо място участник, с когото е сключен договор за изпълнение на поръчката, се връщат от Възложителя на Изпълнителя след изтичане на срока на договора. На останалите участници се връщат след сключването на договора.Гаранции:1. Участникът представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписване на договора.2. Размерът на гаранциите е както следва:2.1. Гаранцията за участие е в размер на 650,00 лв. (шестстотин и петдесет лева).2.2. Гаранция за изпълнение – 5% (пет процента) от прогнозната стойност на договора без ДДС.3. Формата на гаранциите е по избор на участника: парична сума - платима по банкова сметка на Медицински университет – Варна / Банка ДСК ЕАД, клон Варна. BIC: STSABGSF IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева/; банкова гаранция - банковата гаранция да е авизирана от българска банка, ако същата е издадена от чуждестранна банка.4. В платежното нареждане или в оригинала на банковата гаранция изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се внася. 5. Всички разходи по гаранциите в процедурата са за сметка на Участника, а разходите по евентуалното им усвояване за сметка на Възложителя. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.6. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за участие:- Срокът на валидност на банковата гаранцията за участие трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата на участника. - Гаранциите за участие се освобождават в следните срокове: на класираните участници – в срок от 5 работни дни след сключване на договор; на участници, чиито оферти не отговорят на изискванията на Възложителя, посочени в публичната покана и приложенията към нея – в срок от 5 работни дни от утвърждаване протокола по чл.101г, ал.4 от ЗОП.- Гаранцията за участие може да бъде задържана, съгл. разпоредбите на чл.61 от ЗОП.Гаранция за изпълнение:- Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно условията, предвидени в договора за възлагане на поръчката.- Ако Участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договора, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. - Валидността на банковата гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора за изпълнение. Необходимите документи, които трябва да съдържа офертата на участника с подробно описани в Приложение № 1.Поканата, описанието и Техническата спецификация и образците на документите са публикувани на посочения в раздел І "адрес на профила на купувача". Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес и телефон на участника на адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55, ет.4, стая № 424 до 17:00 часа на 02.10.2015 год. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложителя и се връща на участника, като това обстоятелство се отбелязва в регистъра. Участниците ще бъдат уведомени за резултатите от класирането на офертите на интернет адреса на Възложителя посочен в раздел І. Офертите ще бъдат отворени на 05.10.2015 г. от 10:00 часа в сграда Ректорат на МУ-Варна, адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/10/2015