Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Емилия Лазарова - Главен счетоводител ОС Социални дейности, тел.: 082 846860; Мариана Билчева - главен счетоводител, ФС Детски ясли, ДМК и МОО, тел.: 082 881749 ; Камен Христов -главен експерт, отдел Обществени поръчки, тел.: 082 881710, България 7000, Русе, Тел.: 082 846860, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Отдел Здравеопазване и социални дейности

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Поддръжка на машини и съоръжения в Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, ОП „Социално предприятие обществена трапезария“, Детски ясли и Детска млечна кухня

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно описите на машините и съоръженията за сервизно обслужване по обекти, които ще бъдат достъпни заедно с образците на документи, предложени от Възложителя на неговия профил на купувача, посочен в раздел І.1. Обектите, в които ще се осъществяват предвидените дейности са Домашен социален патронаж, Дом за стари хора "Възраждане", Дом за възрастни с физически увреждания "Милосърдие", Дом за възрастни с деменция "Приста", Детски ясли № 1, 4, 5, 6, 8, 9, 12, 15, 16, Детска ясла в с. Ново село, Детска млечна кухня и ОП "Социално предприятие обществена трапезария”. Прогнозната стойност на поръчката по-долу е в български лева с включен ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49550 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Настоящата обществена поръчка се провежда поради необходимостта от избор на изпълнител, който да осъществява текущото поддържане, ремонт и безопасна експлоатация на електрическите табла, инсталации и осветление, както и на машините и съоръженията. Участникът трябва да извършва и профилактика на машините и съоръженията, съгласно изискванията на производителите и технически консултации при използването и експлоатацията им. Обектите, в които ще се извършват предвидените в поръчката дейности сe съдържат в приложените описи на машините и оборудването за сервизно обслужване по обекти, които ще бъдат достъпни заедно с образците на документи, предложени от Възложителя на неговия профил на купувача, посочен в раздел І.1. Срокът за изпълнение на поръчката е една година. Квалификационните изисквания към кандидатите са следните: да притежава сертификат БДС EN ISO 9001:2008 – системи за управление на качеството с обхват "ремонт на хладилна, климатична и ел. техника, изграждане на газови инсталации", или еквивалентен; трябва да имат най-малко един сключен договор с предмет, сходен с предмета на поръчката; да отговарят на изискванията на чл. 36 от ЗТИП; да разполагат с необходимите технически и човешки ресурси за поддръжка на отопление, вентилация, климатизация, КИП и А; да разполагат с най-малко трима електроспециалисти, притежаващи квалификационна група III и по-висока по безопасност на труда при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V. Да притежава документ за правоспособност /сертификат/ за извършване на монтаж, сервиз и поддръжка на хладилни и климатични инсталации и термопомпи, съдържащи над 3 кг. флуорирани парникови газове Всички дейности трябва да са съобразени с нормативните изисквания за осигуряване на безопасна експлоатация на машините и съоръженията. При изготвянето на своята ценова оферта всеки участник трябва да посочи крайна, единична, месечна цена за всеки обект и обща сума за всички обекти за срока на изпълнение на услугата. Вложените резервни части и материали не влизат в цената на поддръжката. Плащането ще се извършва по банков път.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Предлагана цена за обект - 70 точки; 2. Време за реакция (в часове) - 10 точки; 3. Време за отстраняване на повредата (в часове) - 10 точки; 4. Гаранционен период за ремонтираните машини и съоръжения при една и съща повреда (в месеци) - 10 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/10/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се депозира в “Център за информационно и административно обслужване”, гише №1 "Обществени поръчки", в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail и описание на поръчката по раздел ІІ от настоящата публична покана. Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции. Отварянето на офертите е публично и ще се извърши на 02.10.2015 в 11:00 часа в сградата на Община Русе, ет. 1, ст.136. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Офертата трябва да е със следното минимално съдържание: 1. Списък на приложените документи; 2. Попълнен образец на оферта с данни за лицето, което прави предложението: наименование на фирмата, ЕИК, седалище и адрес на управление и др. данни, съгласно образеца. 3.Документ за регистрация по ДДС, ако е регистриран; 4.Декларация със списък на изпълнените услуги през последните 3 години - изготвя се от кандидата. От изготвеният документ трябва да е видно, че кандидатът отговаря на изискването на Възложителя за наличието на поне един сключен договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. За договори с предмет, сходен с предмета на поръчката ще се считат договори с предмет поддръжка, профилактика, ремонт и осигуряване на безопасната експлоатация на машини, съоръжения електрически инсталации и осветление. Доказателство за извършената услуга/и се предоставя под формата на удостоверение/я издадено/иот получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър в който е публикувана услугата. 5. Заверено копие на сертификат БДС EN ISO 9001:2008 – системи за управление на качеството с обхват "ремонт на хладилна, климатична и ел. техника, изграждане на газови инсталации" или еквивалентен; 6. Заверено копие на удостоверение за регистрация в съответствие с чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продуктите, издадено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор" за дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност. 7. Списък на техническите лица, ангажирани в изпълнението на поръчката, който да включва тяхната образователна и професионална квалификация, в съответствие с изискванията; 8.Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец; 9.Ценова оферта по образец. /Предложената цена трябва да са включени всички разходи/

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/10/2015