Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Николай Петков - инженер механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053067, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e абонаментно обслужване на 3 броя автомобилни везни с неавтоматично действие, клас III, модел Mettler Toledo VTS-202 80t/17.4m x 3m с цифрови товарни клетки PDX-30t-C4. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50800000

Описание:

Различни услуги по ремонт и поддържане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

по местонахождение на везните в рудник "Трояново-1", с.Трояново, рудник "Трояново-Север", с. Ковачево и рудник "Трояново-3", с. Медникарово.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Срокът за реакция при допълнителни проверки е до 24 часа след уведомление от страна на Възложителя(писмено по факс или електронна поща). При изпълнение на дейностите, изпълнителят предоставя следните документи: протокол за всяка проверка относно състоянието на конкретната везна; фактура - оригинал. 2. Срокът за цялостно изпълнение на поръчката е до 2 години след подписване на договор или до достигане на неговата обща стойност, което от двете обстоятелства настъпи първо. 3. Абонаментното обслужване се извършва веднъж на 6 месеца. Датите на проверките се съгласуват с Възложителя една седмица предварително. 4. Участниците да притежават правоспособност по "Наредба за съществени изисквания и оценяване на съответствието на везни с неавтоматично действие", съгласно чл. 49 от ЗОП. Доказва се с копие на разрешително за извършване на дейността по "Глава четвърта" от "Наредба за съществени изисквания и оценяване на съответствието на везни с неавтоматично действие". 5. Начин на фактуриране и плащане:Заплащането на абонаментната такса за 6 месеца за всяка отделна везна е след изтичане на 6-те месеца по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършени дейности, придружен с документите, съпровождащи изпълнението на поръчката. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/10/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 6.10.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/10/2015