Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Галя Николова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237489, E-mail: g_nikolova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: дирекция Управление на собствеността, отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/f8d61f2542c062ed8b2f605fd7b10f0b.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Министерство на правосъдието“ по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Извършване на универсални пощенски услуги за нуждите на Министерство на правосъдието”; Обособена позиция № 2 „Извършване на неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Министерство на правосъдието”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците, по реда на чл. 50, ал. 1 от ЗОП. Изисквания по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП. За Обособена позиция № 1: Участникът следва да притежава валидна индивидуална лицензия за извършване на универсална пощенска услуга на цялата територия на Република България или валидна индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга (съобразно посочените изисквания в Техническата спецификация), издадени от Комисията за регулиране на съобщенията. Доказва се с представяне на заверено от участника копие на лицензията; За Обособена позиция № 2: участникът следва да бъде вписан в "Публичния регистър на операторите, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 1-3 от ЗПУ", воден от Комисията за регулиране на съобщенията.Доказва се с представяне на декларация, че е вписан или представяне на удостоверение за наличието на такава регистрация. Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификацията, еднакъв или сходен с предмета на поръчката - за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2; Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за сигурността на информацията ISO/IEC 27001:2013 или еквивалент, с обхват на сертификацията, еднакъв или сходен с предмета на поръчката - за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2; На основание чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участникът следва да разполага с клонове и/или офиси-за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2. Доказва се с представяне на списък с клоновете и/или офисите, съдържащ точните адреси, лице за контакт, телефон за връзка на конкретния клон/офис, или да има сключен договор за достъп до пощенска мрежа по смисъла на чл. 23 от ЗПУ – за Обособена позиция № 1 (за това обстоятелство участникът представя декларация, в която посочва с кой оператор има сключен договор - свободен текст). Участникът следва да е изпълнил минимум 3 (три) услуги през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка,за всяка обособена позиция, за която подава оферта. Участниците представят списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършените услуги. В списъка се посочва описание на изпълнените услуги, стойност в лева без ДДС, крайна дата на изпълнение и получател. На основание чл. 51, ал. 4 от ЗОП доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор. Участникът следва да декларира, че ще обезпечи извършването на услугата до населените места в страната и до държавите по зони от 1-ва до 4-та (съседни, европейски, извъневропейски държави, отвъдморски територии на Франция, съгласно приложения към техническата спецификация списък). Декларацията да съдържа техния списък (подписан и подпечатан). Участникът следва да приложи списък и на други държави, до които може да обезпечи извършването на услугите (ако има такива), предмет на обществената поръчка (подписан и подпечатан). За тях също се изготвя ценово предложение по приложените образци.Продължава в раздел "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/10/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участникът следва да представи заверено от него копие на Общите си условия по смисъла на чл. 21, ал. 1 от Закона за пощенските услуги, съгласуван от Комисията за регулиране на съобщенията. Гаранция за участие в процедурата - не се изисква. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, при сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банковата гаранция или парична сума. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя – Министерство на правосъдието: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност –за срока на изпълнение на договора, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. При представяне на гаранция под формата на парична сума или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Цена и условия на плащане: Предлаганата цена включва всички необходими разходи на Изпълнителя за изпълнението на поръчката. Условията и реда за заплащането е посочено в проекта на договор. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в поръчката трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Офертата трябва да съдържа дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участниците могат да подават оферти, както за цялата поръчка, така и за всяка от обособените позиции, но задължително в пълния им обем. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 02.10.2015 г. от 14:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1). Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/10/2015