Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община - район Оборище, бул. Мадрид №1, За: Йолита Тодорова - началник - отдел Правно нормативно обслужване, образование, социални дейности, култура и спорт и Мария Дончева - ст.юрисконсулт, Република България 1505, София, Тел.: 02 8157639; 02 8157636, E-mail: oborishte@so-oborishte.com, Факс: 02 9441667

Място/места за контакт: Столична община - район Оборище

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.so-oborishte.com.

Адрес на профила на купувача: www.so-oborishte.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е определянето на доставчик, на когото да бъде възложено да доставя пакетирани закуски или мляко за учениците от подготвителните класове и от първи до четвърти клас на 112 ОУ "Стоян Заимов", гр.София", съгласно ПМС № 308 от 20.12.2010 г. по Програма «Подпомагане храненето на децата от подготвителните групи в детските градини, децата от подготвителните класове в училище и учениците от І - ІV клас» на Министерството на образованието и науката».

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1.Количествата за доставка на закуски или мляко са прогнозни, на база брой учащи се. Броят на учениците от подготвителните класове и първи клас -213 и на учениците от втори до четвърти клас е 424. Възложителят си запазва правото да намалява броя на доставките съобразно броя на отсъстващите от учебни занятия ученици. 1.2.Училището е на двусменен режим на учебен процес. Пакетираните закуска или мляко ще се доставят един път дневно всеки учебен ден: сутрин - дo 08,30 при първа смяна на учeниците през първия срок и съответно след обяд до 13:30 часа, при втора смяна на учениците през втория срок на учебната година. 2. Мястото на доставка е сградата на 112 ОУ "Стоян Заимов", с административен адрес: гр.София, Район “Оборище”, бул. "Княз Александър Дондуков” № 60 и във филиала на ул. „Чаталджа” № 68. Разходите за доставка са за сметка на доставчика. 2.1.Доставките ще се извършват съобразно предварително заявените от възложителя количества – до 15,00 часа на предходния ден. 2.2. Всяка доставена партида закуска или мляко трябва да бъде придружена със съответните сертификати за качество и произход и да са в срок на годност, съгласно изискванията на Закона за храните (Обн. ДВ. бр.90 от 15 Октомври 1999г.) и подзаконовите нормативни актове към него. 2.3. Няма да се допускат доставки на закуски и мляко с генетично модифицирани съставки или хидрогенирани мазнини. 2.4. Когато се доставят закуски с вложени в тях млечни продукти или мляко, няма да се допуска в продуктите да се съдържа растителна мазнина. Храненето на децата ще се осъществява съгласно изискванията на Закона за храните, Наредба № 37 от 21 юли 2009 г. за здравословно хранене на учениците, издадена от Министерството на здравеопазването (Обн. ДВ. бр.63/2009г.) и Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, издадена от Министерството на земеделието и храните (Обн. ДВ. бр.73/2011г.) и в съответствие с това доставяните закуски и мляко следва да отговарят на минималните изисквания за качество, предвидени в тях. Закуски и мляко, които са пакетирани от техния производител, следва да се доставят от участника, на когото ще бъде възложено изпълнението на тази поръчка, в оригинална неразкъсана опаковка, етикетирани на български език, от който да е видно кой е производителят, дата на производство, срок на годност и всички други реквизити на етикирането, изисквани от Закона за храните и Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните (Обн. ДВ. бр..102 от 12 декември 2014г ). 3. Прогнозната стойност на доставката е до 57 583, 20 лв. без начислен ДДС. Прогнозната стойност е определена на база 424 ученика от втори до четвърти клас за 152 учебни дни и 213 ученика от подготвителен и първи клас за 148 учебни дни, при цена на единична закуска 0,60 лв. без ДДС. 4. Предлаганата цена трябва да е в лева, франко местоизпълнението, и да включва всички разходи, необходими за изпълнение на поръчката. Възложителят няма да приеме цени с цифрово изражение 0 (нула) и по - високи от прогнозната стойност на поръчката. Всеки участник, неспазил това изискване, ще бъде отстранен от процедурата. 5. Възложителят ще сключи договор за доставка за всички учебни дни до края на май 2016г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57583 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Мястото на доставка е сградата е сградата на 112 ОУ "Стоян Заимов", с административен адрес: гр.София, Район “Оборище”, бул. "Княз Александър Дондуков” № 60 и във филиала на ул. „Чаталджа” № 68

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка доставена партида закуска и мляко трябва да бъде придружена със съответните сертификати за качество и произход и да са в срок на годност, съгласно изискванията на Закона за храните (Обн. ДВ. бр.90 от 15 Октомври 1999г.) и подзаконовите нормативни актове към него. Няма да се допускат доставки на закуски и мляко с генетично модифицирани съставки или хидрогенирани мазнини. Когато се доставят закуски с вложени в тях млечни продукти или мляко, няма да се допуска в продуктите да се съдържа растителна мазнина. Храненето на децата ще се осъществява от Изпълнителя съгласно изискванията на Закона за храните, Наредба № 37 от 21 юли 2009 г. за здравословно хранене на учениците, издадена от Министерството на здравеопазването (Обн. ДВ. бр.63/2009г.) и Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, издадена от Министерството на земеделието и храните (Обн. ДВ. бр.73/2011г.) и в съответствие с това доставяните закуски и мляко следва да отговоряват на минималните изисквания за качество, предвидени в тях. Закуски и мляко, които са пакетирани от техния производител, следва да се доставят от участника, на когото ще бъде възложено изпълнението на тази поръчка, в оригинална неразкъсана опаковка, етикетирани на български език, от който да е видно кой е производителя, дата на производство, срок на годност и всички други реквизити на етикирането, изисквани от Закона за храните и Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните (Обн. ДВ. бр..102 от 12 декември 2014г ).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Оценката на офертите на допуснатите до участие в процедурата ще се извърши по основен критерий „икономически най-изгодна оферта” при следните показатели: .1. 2. "Предложена цена" – максимален брой точки - 60.; При този показател се съпоставя сумата на предложените цени за един брой обяд или един брой закуска, съгласно Приложение № 1.1. Участникът, предложил най-ниска сума получава максималния брой точки, а всеки следващ – съответния брой точки, получени от съотношението между най-ниската сума, предложена от участник и предложената от него сума, умножено по максималния брой точки за критерия. 1. 3. "Разнообразие на предлаганата храна" – максимален брой 30 точки. По този критерий предложенията се оценяват по броя и вида на предложените закуски . За най-голям общ брой на предложените закуски се дават максималният брой точки. За всяко следващо предложение оценката се получава като съотношение на предлагания от участника брой и вид закуски към най-големия брой на предлаганите закуски, умножено по максималния брой точки за критерия. 1.4 "Концепция за доставки на закуски" - максимален брой 10 точки. Оценката по този показател се получава като: всеки член на комисията, която разглежда офертите дава оценка по десетобалната система на концепцията, след което се сборуват оценките на отделните членове на комисията и получения сбор се разделя на броя на членовете на комисията (средноаритметична стойност - Х). 2. Комплексната оценка се получава като сбор от точките, получени по подкритериите „Предложена цена”, „Разнообразие на предлаганата храна” и "Концепция за доставяни закуски" .

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/09/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Всеки участник трябва да отговаря на минималните изисквания за технически възможности и квалификация посочени в раздел ІІІ от документацията към публичната покана. 2. Всяка оферта трябва да съдържа посочените документи в раздел ІV „Съдържание на офертата” от документацията към публичната покана. 3. Документацията за участие за настоящата обществена поръчка и образците към нея са публикувани на интернет адреса на Столична община- район „Оборище” www.so-oborishte.com (в раздел "Профил на купувача"). 4. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 5. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език. 6. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочва наименованието на участника, адрес за коресподенция, телефон, факс/или e-mail на участника и се изписва предмета на настоящата процедура. Офертите се предават на адреса на възложителя: гр.София, СО-район „Оборище”, бул. „Мадрид” №1, ет.1, деловодство. 7. Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания и документацията към същата, няма да бъде разглеждана. 8. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.9, документ за регистрация на участника, съгласно изискванията на националното му законодателство и документ за гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по сметката на СО-район „Оборище”.Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' №1; 9.Постъпилите предложения ще бъдат отворени на 30.09.2015г. от 10:00 часа в заседателната зала, ет.2, ст.6 в сградата на СО-район "Оборище"; 10.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/09/2015