Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Александра Александрова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: A_Aleksandrova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/47d42cb199ff4a8360fe2b6a0547e6ca.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител - консултант в строителния процес за строеж „Преустройство на трети и четвърти етаж от сграда за нуждите на Окръжна прокуратура и Районна прокуратура – гр. Кюстендил”, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), който следва да: • упражнява строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на окончателен доклад до Възложителя, и въвеждане на строежа в експлоатация; • упражнява контрол по спазване изискванията за здравословни и безопасни условия за труд; • съставя технически паспорт на строежа; • осъществява инвеститорски контрол, като упражнява контрол на количеството, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, в съответствие с одобрения проект и количествено – стойностните сметки.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация и Описание на обекта на обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

41667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Кюстендил, ул. „Гороцветна” №14, ет. 3 и ет. 4.

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно действащата нормативна уредба в областта на проектирането и строителството в Република България и естеството на услугата: консултант в строителния процес на строеж „Преустройство на трети и четвърти етаж от сграда за нуждите на Окръжна прокуратура и Районна прокуратура – гр. Кюстендил”, е необходимо потенциалният изпълнител на обществената поръчка: 1. Да има право да упражнява дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), като за срока на изпълнение на договора да има на разположение екип от правоспособни физически лица, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката. Участникът за обществена поръчка следва да притежава валиден лиценз за упражняване на дейността съгласно чл.166, ал. 2 от ЗУТ (когато е лице, регистрирано в Република България) или документ съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ (когато е чуждестранно лице, нерегистрирано в Република България). 2. Да разполага с експертен екип от достатъчно на брой и с подходяща квалификация и правоспособност експерти с оглед пълното, точно, своевременно, качествено и компетентно осигуряване на консултантските услуги, предмет на поръчката. Всички експерти, които ще упражняват строителен надзор по време на строителството, трябва да са включени в списъка, приложен към удостоверението /лиценза/ на участника в съответствие с изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Участникът следва да представи списък на експертите, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката. Списъкът трябва да съдържа информация за име, образование, квалификация, професионален опит и заемана позиция в екипа за всеки експерт. Екипът на Участника трябва да включва следните експерти: Ръководител на екипа Експерт Координатор по безопасност и здраве Експерт по част „Архитектура“ Експерт по част „Конструкции“ Експерт по част „Водоснабдяване и канализация” Експерт по част „Електрическа - силнотокови и слаботокови инсталации“ Експрет по част „Отопление, вентилация и климатизация“ Експерт по част „Пожарна безопасност“ 3. За срока на изпълнение на договора да има на разположение експерти - правоспособни физически лица, притежаващи професионална компетентност да осъществяват контрол и оценка на количествата на изпълнените строителни и монтажни работи на строежа /инвеститорски контрол/. 4. За срока на изпълнение на договора да има на разположение експерт, правоспособно физическо лице, притежаващ компетентност за осъществяване координация по безопасност и здраве, съгласно Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. 5. Да притежава внедрена система за управление на качеството под формата на сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, с обхват в областта на упражняване на строителен надзор строителството или консултански услуги в областта на строителството или еквивалент 6. Да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за консултанта – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка, съобразно законодателството на чуждестранното лице - участник), с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Подробни изисквания относно начина на изпълнение на поръчката се съдържат в документацията за участие в процедурата към настоящата публична покана, публикувана в сайта на Министерство на правосъдието в профила на купувача.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 - Техническа оценка (организация за изпълнение на поръчката) /ТО/ - 60 %. Показател 2 -Финансова оценка (предлагана цена) /ФО/ - 40 %,

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/09/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Документите в офертата трябва да съдържат дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 28.09.2015г. от 11:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1). Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/09/2015